Τρίτη, Οκτωβρίου 31, 2006

Μαυρο φλέρτ! (πως λέμε red alert; καμία σχέση)




Σταματάω σε φανάρι για να περάσω απέναντι την Κηφισίας. Νύχτα! Κρύο και ψιλόβροχο. Ξαφνικά πίσω μου στο φανάρι για το άλλο ρεύμα ακούω φωνές. Φωνές και κόρνες. Κόρνες και φωνές! Γυρίζω με απορία. Βλέπω μία νεκροφόρα μαύρη Μερσεντές με το φέρετρο της, με τα κεριά της, με τα σεμεδάκια της… κομπλέ! Ο οδηγός κρεμασμένος από το παράθυρο να με κοιτάει και να φωνάζει. Συγκεντρώνομαι να ακούσω τι λέει. Το θέαμα δεν είναι ευχάριστο αλλά κάτι μου λέει ο άνθρωπος… προσπαθώ να ξεχωρίσω την φωνή του από την φασαρία των διερχόμενων αυτοκινήτων.
- ΠΩ ΠΩ ΜΑΝΑ ΜΟΥ… ΤΙ ΜΩΡΟ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ;
Δεν πιστεύω στα αυτιά μου. Η τρίχα κάγκελο… Γυρίζω μπροστά μου τρομαγμένη. Αρχίζει ξανά να χτυπάει την κόρνα με μανία αυτή την φορά. Γυρίζω και το κοιτάζω με βλέμμα «δεν σε πιστεύω… καμάκι με νεκροφόρα;». Αυτός απτόητος. Να φωνάζει και να πατάει και την κόρνα ταυτόχρονα. Στα διαλείμματα να σφυρίζει. Ο κόσμος τριγύρω να κοιτάει και να γελάει. Η τρίχα να έχει φτάσει στο αποκορύφωμα από την ανατριχίλα… Ανάβει το φανάρι. Φεύγω γρήγορα αποσβολωμένη. Φεύγει με ιαχές!

Το λέω στην κολλητή μου. Γελάει! Μου στέλνει μήνυμα την επόμενη ημέρα «Πόσα γκομενάκια έπεσαν νεκρά στο πέρασμα σου σήμερα;»!!!

20 Comments:

Blogger AVRA είπε και λάλησε...

Πω πω βρε trillian γελασα με την ψυχη μου , η αληθεια ειναι οτι δεν δεν το εχω ξανακουσει , καμακι απο νεκροφορα ? Φοβερο!!!


τις καλημερες μου...

11:51 π.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Eγώ γέλασα όταν μου το είπες live
αλλά και τώρα κοντεύω να ξεραθώ! Χαχαχαχαχαχαχα....

2:34 μ.μ.  
Blogger polikarpos είπε και λάλησε...

xaxaxaxa ton pe8anes

2:59 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

χαχαχα!!!!
Μα τι μωρό είσαι εσύ βρε πουλάκι μου!!!!!!!

4:12 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

xaxaxaxaxaxa pragmatika tragiko!!!!
Douleies omws einai kai aytes,anthrwpoi einai ,na min kanoun to kamaki tous?!:p

5:03 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

εμ για αυτό πρέπει να κυκλοφορείς με τη φωτογραφική! θα τον έβγαζες μια φωτογραφία, θα την ανέβαζες και αλλάζαμε δύο συκώτια από τα γέλια

5:56 μ.μ.  
Blogger Crucilla είπε και λάλησε...

Trilian, το μωρό που σκοτώνει! Killer babe!
Επηρεασμένη απο το Χάη Φιντέλιτυ, ΔΙΚΑ ΣΟΥ!!
1. Drop dead beautiful - six was nine
2. A song for the dead - Queens of the Stone Age
3. In the death car - Iggy Pop
4. Join me in death - HIM
5. Die another day - Madonna
Επίσης, bonus tracks ....
Dead man in my bed - Nick Cave
ότι αγαπάς από Dead can dance & Grateful Dead
...και όλα των DEATH CAB FOR CUTIE!!! MOYAXAXAXXXAAXXAAA!

6:39 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Avra : όπως βλέπω δεν γέλασες μόνο εσύ αλλά και αρκετοί στην βλογοσφαιρα! Καλημέρα και σε εσένα!

Allitnil: είμαι σίγουρη ότι θα παίζει σαν αστείο στην παρέα για αρκετό καιρό…

Polikarpos: αναρωτιέμαι αυτός στο πίσω μέρος, ο οριζόντιος ξέρεις, αν τον έβλεπε ως πνεύμα τι θα σκεφτόταν… ούτε έναν αξιοπρεπή σοφέρ δεν είχε στην τελευταία βόλτα!

An-lu : ξέρω και εγώ η νύφη του Tim Burton μάλλον…!

Aenaos: αυτή την άποψη είχαν και αρκετοί φίλοι μου και την συνόδευαν και από αστειάκια του στυλ «…ψυχή έχει και αυτός» : )

Gelial : σου λένε τρόμαξα! Το παρκισον από την ανατριχίλα θα έβγαζε την φωτογραφία καρακουνημένη!

Crucilla: να ΄σαι καλά βρε…! Τώρα η υπόθεση έχει και soundtrack!!! : )))

Notos: … και τι λιμουζίνα παρακαλώ… μερσεντε όχι αστεία… μπρρρρ ανατρίχιασα πάλι!

10:48 π.μ.  
Blogger neropistolero είπε και λάλησε...

Ρε τι γίνεται στον κόσμο...
Πάντως πρέπει να εκτιμήσεις τη διακριτικότητα του ανθρώπου, πέρα από το αν οδηγάει νεκροφόρα, τάνκερ ή f 16.

2:27 μ.μ.  
Blogger diki είπε και λάλησε...

Ναι, αλλά τελικά ΤΙ μωρό είσαι;

(Από τα ήρεμα, τα γλυκούλια ή αυτά που τα κάνουν μονίμως πάνω τους; Του έλυσες του ανθρώπου την απορία;)

3:52 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Neropistolero : μεταξύ μας η διακριτικότητα του ήταν κάτι σαν τον φόβο στο γαλατικό χωριό… ανύπαρκτη!

Diki : you here? Νόμιζα ότι είχες φύγει… η αλήθεια είναι ότι δεν του απάντησα… αλλά μάλλον κατουρημένο μωρό από τον φόβο του ήμουν! Not sexy at all!

5:02 μ.μ.  
Blogger neropistolero είπε και λάλησε...

Μα γιατί το λες αυτό?Από το κείμενο κατάλαβα ότι κόρναρε και ούρλιαζε πολύ διακριτικά.Σχεδόν πέρασε απαρατήρητος.
:D
(οι Γαλάτες φοβούνται μήπως πέσει ο ουρανός και τους πλακώσει.Τόσο πιθανό σενάριο, όσο και το να πετύχει κάποιο τέτοιο φλερτ, όπως της ιστορίας...)

5:49 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Αντί να δεις πως ο τύπος ήταν ακομπλεξάριστος… εσύ τον κακολογείς; Μα τι περίεργη που είσαι βρε παιδί μου; Κρίμα… θα σε πήγαινε και βόλτα με την κούρσα!!! Άσε που ο από πίσω θα ήταν διακριτικός και δεν θα έλεγε τίποτα!!! :)

9:18 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni είπε και λάλησε...

χαχαχαχααααααααααααααααα

η ομορφια σου ανασταινει και νεκρους

απιστευτο

9:35 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Πολύ εύστοχο το σχόλιο σας για τον πίσω αγαπητέ Νικόλα αν γινόταν όμως σαν τον δράκουλα των Εξαρχείων τότε την είχα βάψει!

Eparxiako saloni : κοίτα μην λέμε και ανακρίβειες… ο οδηγός ξεσηκώθηκε όχι ο οριζοντιωμένος!

3:45 μ.μ.  
Blogger Santiago Nasar είπε και λάλησε...

Χα Χα! Κι εγώ που νόμιζα ότι αυτοί οι οδηγοί των Ο.Ο.Μ.* είναι σοβαροί και εκγρατείς την ώρα του καθήκοντος.

(Ο.Ο.Μ.= Οχήματα Οριζόντιας Μεταφοράς)

3:55 μ.μ.  
Blogger Heliotypon είπε και λάλησε...

Αλήθεια, τι θα έκανες αν ο οδηγός της νεκροφόρας ήταν ο άντρας που περίμενες μιά ζωή, αν ήταν όμορφος, μορφωμένος, καλλιεργημένος, σου έκανε καμάκι με φοβερό χιούμορ, και ας πούμε έκανε διαδακτορικό και δούλευε για τα έξοδά του, και σε προσκαλούσε να πάτε μιά βόλτα με το μακάβριο όχημα (μάρκας Cadaverlac)...

4:14 μ.μ.  
Blogger Stavros Katsaris είπε και λάλησε...

Καλημέρα!
Θυμήθηκα ανεκδοτάκι super!
30άρα γυναικάρα κάθεται γυμνή πάνω από το τάφο του άνδρα της.
Περαστικός την κοιτάζει έκπληκτος και απορεί!
Απάντηση της γυναίκας.
Όταν ήταν ζωντανός και κάναμε sex μου έλεγε.. Ελένη μου η κωλάρα σου και νεκρούς αναστένει!

Κόκαλο????

12:51 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Sandiago Nasar : ακόμα και την ώρα του καθήκοντος μπορείς να βρεθείς σε μία αδύνατη στιγμή… ανθρώπινα πάθη…

Heliotypon : καταλαβαίνουμε όοοολοι ότι δεν σνομπάρουμε το συγκεκριμένο επάγγελμα αλλά ότι ήταν αστείο το όλο σκηνικό, έτσι;;;;

Στάυρε : έτσι έτσι… : )

11:08 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

Εγώ που επί 3 χρόνια είχα σχέση με το γιο του πιο διάσημου νεκροθάφτη (εεεε γραφείο τελετών εννοώ), τι να πω? Βέβαια εκείνος ντρεπόταν πάρα πολύ, ενώ εγώ μετά το πρώτο εξάμηνο το είχα ξεπεράσει και κάναμε χιούμορ με την παρέα μας. Μ' εκείνον δεν το είχα συζητήσει ποτέ, ούτε για αστείο. Είχε φοβερό κόμπλεξ.

12:57 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home