Πέμπτη, Οκτωβρίου 12, 2006

Ξέρεις οτι...

… μου αρέσει να πατάω άδεια κουτιά από τσιγάρα; Η αίσθηση στο πέλμα είναι απίστευτη… όπως ο ήχος όταν πατάς ξερά φύλα το φθινόπωρο!
… μου αρέσει να φτύνω την τσίχλα μου κάνοντας ήχο και προσπαθώντας να την φτάσω όσο πιο μακριά μπορώ; (not too girly I know)
... το πρώτο πράγμα που προσέχω στους ανθρώπους είναι τα παπουτσια και τα χέρια τους
... σε στιγμές μεγάλου πανικού αντί να υστεριάζομαι και να ουρλιάζω δεν βγάζω άχνα (και καταφέρνω αποδεδειγμένα να διατηρώ το χιούμορ μου... έχω και παραδείγματα που θα στα πω άλλη φορά!)
… ο μπαμπάς μου φτιάχνει καταπληκτικά γλειφιτζούρια;
… όταν χαζεύω από το παράθυρο του λεωφορείου μ’ αρέσει να μαντεύω τι μάρκα αυτοκίνητο είναι αυτό που περνάει κρίνοντας μόνο από το εσωτερικό του design; (99% πέφτω μέσα… εξάσκηση βλέπεις! Τελικά I have a thing με τα αυτοκίνητα… για δες!)
… μου αρέσει να σφίγγω τα μπράτσα των άλλων και να τα «πλάθω»;
… φωτογραφίζω με το αριστερό μάτι ενώ είμαι δεξιόχειρας;
… δεν μου αρέσει να τρώω μόνη μου; (όταν συμβαίνει αυτό τρώω λιγότερο και δεν είναι να παίζουμε με αυτά!)
…μου αρέσει να ντύνομαι σταδιακά; (πρώτα εσώρουχα, κάλτσες και μετά τα υπόλοιπα… τσαντίζομαι να βάζω παντελόνι και μετά τις κάλτσες ή την μία κάλτσα και το παπούτσι μου και το άλλο πόδι να περιμένει γυμνό… γκεγκε;)
… δεν μου αρέσει να ξυπνάω στο σκοτάδι;
… ακουμπάω πολύ τα χείλια μου;
… ότι όποιο χρώμα και αν με ενθουσιάζει τελικά πάντα την πατάω και διαλέγω την μαύρη έκδοση; (αυτό βρίσκει εφαρμογή και στα αυτοκίνητα και πάλι!)
… τις χειμωνιάτικες ημέρες που κάνει καλό καιρό και είμαι στο αμάξι με γυαλιά ηλίου χρησιμοποιώ την έκφραση «είναι σαν Κυριακή»;
… δεν μου αρέσει να μυρίζουν τα μαλλιά μου τσιγάρο;
… μου αρέσει το μαλακό από τα ποπ κορν, το ψωμί από την πίτσα και το ασπράδι από τα αυγά;
… συνδέω τους ανθρώπους με την μυρωδιά τους όπως τα σπίτια από τους ήχους που κάνουν;
…λατρεύω τα βινυλια την μυρωδιά και τον ήχο τους αλλά δεν έχω αρκετά… (αδικαιολόγητη)
… μ’ αρέσει όταν αγκαλιάζω ψηλούς ανθρώπους να ακούω την καρδιά τους; ή ότι μ’ αρέσει να προσπαθώ να ακουμπήσω το σαγόνι μου στον ώμο τους ώστε να τεντωθώ και να κρεμαστώ από πάνω τους και ότι τους λέω πάντα «σφίξε»; (σε αυτή την περίπτωση αν το παρακάνουν με «πνίγει η αγάπη τους»)

… ; )

14 Comments:

Blogger tzo είπε και λάλησε...

Κατ’ αρχήν γιατί νομίζεις ότι ενδιαφέρει τον κόσμο τι αρέσει σε εσένα!....
Καλά καλά ένα αστείο έκανα!
Εγώ τρελαίνομαι να πατάω ξερά φύλλα πάντως!
Και όχι δεν τα ήξερα όλα αυτά!
Επίσης αν και δεν μου αρέσουν τα γλειφιτζούρια πότε θα βάλεις τον μπαμπά σου να μας φτιάξει;
Τέλος κόψε αυτό με την τσίχλα χαλάει το ιματζ σου...!!!

2:22 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

τις χειμωνιάτικες ημέρες που κάνει καλό καιρό και είμαι στο αμάξι με γυαλιά ηλίου χρησιμοποιώ την έκφραση «είναι σαν Κυριακή»;

Είσαι η χαμένη δίδυμή μου μήπως;


μ’ αρέσει όταν αγκαλιάζω ψηλούς ανθρώπους να ακούω την καρδιά τους;

Εννοείται πως και γιαυτό διάλεξα τον βικτωράκο μου!!!!

2:46 μ.μ.  
Blogger Gogo είπε και λάλησε...

Twra kserw oti den prepei na eimai i moni spastikia sto grafeio pou den epitrepei stous ipoloipous na kapnisoun deka koutes stin kathisia panw sta moutra tis!!!!

5:42 μ.μ.  
Blogger sorry_girl είπε και λάλησε...

Αυτό με τους ψηλούς το'χω κι εγώ.Και με τη μυρωδιά.Έντονο πολύ το κείμενο.Με άρεσε!

10:01 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

σου εχω πει πόσο ψηλός ειμαι;! ;)
μη σου πω και 1,90!

12:04 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Allitnil : κάτσε να έρθει ο πατέρας από την πατρίδα με το καλό και μην ανησυχείς τον περιμένει ολόκληρη λίστα με πράγματα που πρέπει να κάνει, ανάμεσα σε αυτά και τα γλειφιτζούρια…!! Όσο για την τσίχλα αδυνατώ να το κόψω το συνήθειο και ας χαλάει το ιματζ! (ζηλεύεις που την πετάω πιο μακριά από εσένα…χιχι)

An-Lu : ο δικός σου μπαμπάς φτιάχνει καταπληκτικά γλειφιτζούρια; Όχι μέτρια αλλά καταπληκτικά! Αν όχι λυπάμαι δεν είμαστε δίδυμες απλά είμαστε το ίδιο χαριτωμένες… χιχι!

Gogo : μπα εγώ δεν γκρινιάζω στους άλλους που καπνίζουν δεν είμαι τόσο δυναμική αλλά αυτό με τα μαλλιά δεν το αντέχω… θέλω να μυρίζουν σαμπουάν συνέχεια γίνεται; : )

Sorry girl : χαίρομαι που σου άρεσε… thanks και για την παραπομπή στο blog σου το βρήκα πολύ γλυκό! (είδες που τελικά περνάς την γλυκιά φάση σου;)

Τζελ : ελπίζω μόνο να μην έχεις αρρυθμίες και με απογοητεύσεις…; )

12:43 μ.μ.  
Blogger Mari-R1 είπε και λάλησε...

poly mou areses..mia oikeia myrwdia ksypnas..ase de to proigoymeno soy post apaixto:P

11:50 μ.μ.  
Blogger Crucilla είπε και λάλησε...

Είσαι τόσο όμοαρφα..άνθρωπος αληθινός! ( καλά η νέυρωση με τις κάλτσες όλα τα λεφτά!) Κι άλλο, κι άλλο!

12:03 μ.μ.  
Blogger Your Man είπε και λάλησε...

… μου αρέσει να πατάω άδεια κουτιά από τσιγάρα;

Άσχετο. Κι εμένα.

3:57 π.μ.  
Blogger unpaiktable είπε και λάλησε...

… μου αρέσει να πατάω άδεια κουτιά από τσιγάρα;

Ώ, κι εμένα!

Όσο για τη τσίχλα, εμένα μ'αρέσει να τη φτύνω στον αέρα και πριν πέσει κάτω, κλοτσιά να πάει όσο πιο μακριά γίνεται.

Για στιγμές μεγάλου πανικού λες εσύ. Εγώ σε στιγμές μεγάλης στεναχώριας δε χάνω το χιούμορ μου και όλοι με κοιτάνε λες και είδαν παστίτσιο με πόδια (της στιγμής, κι αυτό).

Και άλλα πολλά παράξενα..

Πολύ μ'αρεσε το ποστ

10:17 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Mari-r1 : καλως ήρθες! Τελικά είμαστε πολλοί που σκεφτόμαστε το ίδιο!

Crucilla : όλα τα λεφτά μέσα στην κάλτσα! χιχι!

George : χιχι δεν είναι τέλεια αίσθηση;!

Upaiktable : θέλω την συνταγή του ποδαροπαστίτσιου! : )

4:52 μ.μ.  
Blogger polikarpos είπε και λάλησε...

κουτακια αναψυκτικων, αδεια πακετα τσιγαρων, χιονι, και να παταω αναμεσα στα πλακακια-οχι πανω στις γραμμες- (ocd alert)..
αν σκεφτω και αλλες παραξενιες θα σου γραψω..
ομορφο κειμενακι :)

4:46 μ.μ.  
Blogger unpaiktable είπε και λάλησε...

"θέλω την συνταγή του ποδαροπαστίτσιου! : )"

..καλά, έτσι όπως το είπες είναι σαν παστίτσιο που μυρίζει ποδαρίλα!

12:42 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Πολυκαρπε σαν το Jack Nickolson και εσύ;

Unpaiktable : άσε δεν θέλω την συνταγή τώρα πιά... μπλιάξ!

12:58 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home