Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 15, 2006

Φεύγουν καράβια στο γιαλό!



Φεύγω για Ιστιοπλοΐα. Δεν το έχω ξανακάνει και τα έχω κάνει πάνω μου από τον φόβο! Γενικά πάντως φίλοι και γνωστοί (να ‘ναι καλά οι άνθρωποι) έτρεξαν να με προετοιμάσουν. Σε γενικές γραμμές ένα καλό δεν άκουσα και επειδή είμαι και γνωστή γκαντέμο είμαι σίγουρη πως όσα προφήτευσαν για το 3ημερο αυτό θα με βρουν όλα! Κοινώς θα έχει 7 μποφόρ (έτσι μου είπαν η ΕΜΥ λέει 3 αλλά πότε έπεσαν μέσα για να γίνει και τώρα;), θα πέφτω όλη την ώρα στο κατάστρωμα γιατί γλιστράει, όταν δεν πέφτω θα έχω την λεκάνη αγκαλιά και θα τα βγάζω και όταν δεν κάνω κάτι από τις δύο παραπάνω πολύ ενδιαφέρουσες ασχολίες θα βρίσκομαι στο νοσοκομείο ή από ηλίαση ή από αφυδάτωση ή από σπασμένα κόκαλα από τα πεσίματα! Επίσης άκουσα ότι ακόμα και αν δεν μου τύχει τίποτα από τα παραπάνω θα με βρει το πανί στον σβέρκο την ώρα που θα κοιτάω το ηλιοβασίλεμα οπότε και καταλήγουμε πάλι στην εκδοχή με το νοσοκομείο!! Καλοί άνθρωποι οι φίλοι μου!
Στο ιστιοπλοϊκό θα είμαστε 8 γυναίκες! Λυπάμαι το κακομοίρη τον skipper (είδατε έμαθα και ορολογία) γιατί δεν ξέρει τι έχει να αντιμετωπίσει. Την τελευταία φορά που το πήρε κάποια από εμάς τηλέφωνο για διευκρινήσεις η απάντηση του ήταν « δεν είναι πασαρέλα το σκάφος κυρία μου! » οπότε καταλαβαίνετε ποια ήταν και η ερώτηση και για τι διευκρινήσεις μιλάμε! Επίσης 4 από τις κοπέλες αποφάσισαν να φτιάξουν το soundtrack της εκδρομής αυτής (γιατί εκδρομή χωρίς soundtrack δεν γίνεται) και έχουν γράψει 3 cd με τραγούδια που έχουν να κάνουν με βάρκες, βαρκάρηδες, θάλασσα, πνιγμούς και παντώς είδους θαλάσσια θέματα (η βάρκα μας η κουρελού η χιλιομπαλωμένη κτλ)! Μία ακόμα φαεινή ιδέα ήταν να κάνουμε την εκδρομή με θέμα Τζάκι Κένεντυ (πριν παντρευτεί τον Ωνάση) και να είμαστε με τις καπελαδούρες, τα μαντήλια και τα γυαλιά πεταλούδα πάνω στο σκάφος και να κάνουμε μουτσοδουλείες (μουτσοδουλείες = δουλειές του μούτσου, μην πάει ο νους σας στο πονηρό). Σας είπα ότι τον λυπάμαι τον skipper; Σας το είπα!

Αγαπητοί μου βλογερς : επειδή δεν ξέρω αν θα επιστρέψω με όλα αυτά που θα με βρουν έχω να σας πω ότι ήταν χαρά μου που σας γνώρισα! Έχοντας σώας τας φρένας αφήνω το βλογ τούτο στην Allitnil και της εύχομαι ότι καλύτερο. Σε εσάς τους υπόλοιπους αφήνω την αγάπη μου!

Με σεβασμό Trilian


ΥΓ : εγώ μία φορά τα μπρατσάκια μου και το σωσίβιο – παπάκι τα έβαλα στην αποσκευή μου!

8 Comments:

Blogger UrbanTulip είπε και λάλησε...

στο καλό να πας, να περάσεις σούπερ ( μη φοράς τα Jackie O γιαλιά και να είσαι κάτω από πανί ε!) και όταν έρχεσαι φέρε και καμιά μαριδούλα να ψήσουμε οκ;

11:06 π.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για την σπουδαία κληρονομιά. Παρόλα αυτά πιστεύω πως τίποτα δεν θα πάθεις και θα γυρίσεις με δύο τρεις ιστορίες να μας πεις μέσω Βλογκ! Ζηλεύω πολύ που δεν θα είμαι εκεί! Σνηφ!

Απ’ την άλλη όμως....... αφού δεν θα είμαι εγώ εκεί....... να φοράς το καπέλο Jackie και να στο πάρει ο αέρας και να κλαις τα 300 εουρος που έδωσες και την ώρα που θα κλαις να πιαστεί το φουλάρι αλλά Jackie στο ιστίο και να μπλεχτούν τα μαλλιά σου στα σκοινιά και να γλιστρήσεις στο γλιστερό πάτωμα και να πέσεις πάνω στην νουγκατίνα που θα έχεις πάρει για το απόγευμα και....... Μπουχαχαχαχαχαχα!
Θα κληρονομήσω το Βλογ!!!!

11:24 π.μ.  
Blogger Crucilla είπε και λάλησε...

Καλέ κυρία Trillian να έρθω κι εγώ με κατι γόβες στιλέτο, ιδανικές για την περίσταση;

11:29 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

urbantulip : να ΄σαι καλά... για την μαρίδα δεν υπόσχομαι τίποτα γιατί μία Jackie δεν ανακατεύεται με ψαροκασέλες

allitnil : ...αν είχα χρυσό μου 300 ευρώ για καπέλο μου θα αγόραζα το σκάφος (αν και ήδη μετά τον γάμο μου με τον Αριστοτέλη θα έχω το Χριστίνα στην διάθεση μου)!
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και εύχομαι να γυρίσω μετά από χρόνια με μούσια και σκισμένα ρούχα και να σε εκδικηθώ!

crusilla : … ένα από τα βασικά που έγραφε το χαρτί με τις οδηγίες στα not to do ήταν ότι απαγορεύονται οι γόβες στιλέτο! Έτσι τις έβγαλα και εγώ από την λίστα (και καλά) :):)

11:51 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

Μην κάνεις το λάθος φυσικά και πας με τακούνια, οκ? θα του έρθει το εγκεφαλικό του scipper σε αυτή την περίπτωση, δεν το γλυτώνει! χε χε. Πέρα από την πλάκα, νομίζω ότι θα το απολαύσετε. Είναι ωραία εμπειρία (αν και με 7 μποφόρ έχω τις επιφυλάξεις μου...). Όπως και να έχει να περάσετε καλά και περιμένω ανταπόκριση!

12:02 μ.μ.  
Blogger AVRA είπε και λάλησε...

Ανυπομονω για την επιστροφη σου.
Να ετοιμασεις ενα ποστ σουπερ!!

12:25 μ.μ.  
Blogger Gogo είπε και λάλησε...

Telika pws pige i istioploia, gia pes mas!!!
Exw aporia na dw an panta girizei o kosmos ligo karapaigmenos i mono emeis tin patisame!
Elpizw na zeis e!

4:11 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Κατί μου λέει πως μια χαρά πέρασες!
και , ναι, τον λκυποηθήκαμε τον καϋμένο τον σκίπερ!

3:25 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home