Τετάρτη, Ιανουαρίου 02, 2008

2008!!

Φέτος οι γιορτές για εμένα δεν είχαν καμία σχέση με τις περυσινές... μόνο ξεκούραση, καλή παρέα και τίποτα ακραίο… το μαγουλάκι φράπα από τον ύπνο και δώστου ξεκούραση. Δεν μπορώ να πω πάντως και τις βόλτες μου έκανα και το ταξιδάκι μου (για το οποίο θα σας γράψω αργότερα όταν οργανώσω τις σκέψεις μου) και τα φαγοπότια μου αλλά υπό την επήρεια της γνωστής νιρβάνας (που ακόμα δεν έχω καταλάβει από πού πηγάζει). Πάντως μου αρέσει έτσι κ ελπίζω να είναι το ίδιο ήρεμο όλο το 2008. Σας εύχομαι τα καλύτερα με υγεία, πολύ αγάπη και γέλιο!!!

12 Comments:

Blogger koulpa είπε και λάλησε...

Καλή και χαλλλαρή χρονιά:):)

3:47 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

καλή χρονιά όργιο...! αντε να τα πούμε και από κοντά

3:54 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Καλή Νιρβάνα λοιπόν!

5:18 μ.μ.  
Blogger fpboy είπε και λάλησε...

πάντα τέτοια !
καλη χρονιά !

7:05 μ.μ.  
Blogger Mogwai είπε και λάλησε...

σε ειπε οργιο...ο γιορικας! ε οχι!

καλη χρονια!!!!!!!!

10:08 π.μ.  
Blogger Fibi είπε και λάλησε...

Σου εύχομαι να έχεις ένα πολύχρωμο 2008. Οι επιθυμίες να γίνουν πράξη και πολλά χαμόγελα.
Καλή χρονιά!!!

2:44 μ.μ.  
Blogger Santiago Nasar είπε και λάλησε...

Κι εγώ έλιωσα στον ύπνο, υποχρεωτικά γιατί με ταλαιπώρησε κρυολόγημα.
Κλείστηκα μέσα και δεν έκανα απολύτως τίποτα για κάμποσες μέρες.
Πλάκα είχε, δεν το κάνω συχνά!
Εύχομαι ένα 2008 γεμάτο υγεία χαρά ευτυχία και ότι άλλο σου αρέσει!!!

9:34 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Σου εύχομαι λοιπόν να περάσεις υπέροχα το 2008 με πρώτη προτεραιότητα τον ύπνο-χαλάρωση-ταξίδια-ξίδια και 10.000.000€ κερδισμένα στο τζόκερ!

[εννοείτε πως αν κερδίσεις αυτά που σου ευχήθηκα μου αγοράζεις διαμέρισμα σε περιοχή της επιλογής μου]

12:26 μ.μ.  
Blogger UrbanTulip είπε και λάλησε...

ΚΑΙ ξεκούραση, ΚΑΙ επιδερμίδα ΚΑΙ καλή παρέα ΚΑΙ ταξιδάκι!
Μα τι άλλο θες;
αντε περιμένουμε για το travel σου :)
Καλή σου χρονιά tril μου!

12:55 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

επίσης, επίσης :))

1:30 π.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Τι καλά που θα ήταν!!!!!!
Το εύχομαι!

1:46 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

koulpa: σας μερσω και σας εύχομαι μια παρόμοια χαλαρουήτα και για εσάς!

Yo!reekas: οργιο; γουατ καηντ οφ οργιο; (μου έβαλε λόγια ο Mogwai παρακατ)

An-lu: βρε και καλή pearl jam μουχαχα!

Fpboy: γιου του!! (όλο συγκροτήματα λέμε μουχαχα)

Mogwai: σε έχω καταλάβει σπέρνεις την διχόνοια ανάμεσα σε εμένα και το κολλητό... και τα καταφέρνεις μια χαρά!! μουχαχα!

Fibi: αχ θενκ γιου βερυ βερυ ματσ μουτσ!

Sandiago: τελικά μάλλον πρέπει να αρρωστήσουμε για να κάτσουμε στα αυγά μας... Καλή χρονιά!

Snikolas: αν κερδίσω διαμέρισμα στην Σπιναλόγκα θα σου αγοράσω!! ;) καλή χρονια!

Tulip: αυτό το "τι άλλο θες;" είναι μεγάλη συζήτηση... αδηφάγο τέρας ο άνθρωπος κτλ κτλ κτλ!!!

Deadend mind: ξαναεπίσης ξαναεπίσης!

Allitnil: ευχήσου και εσύ μπας και δούμε άσπρη ημέρα γιατί ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη!!!

Barb: ιτ γουοζ ναις του μιτ γιου του... χου αρ γιου?

11:12 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home