Τετάρτη, Νοεμβρίου 07, 2007

Οποιος εχει τον παρακατω ορό να ενημερώσει...


13 Comments:

Blogger T.ari είπε και λάλησε...

Ωραίο το σκίτσο!
Να ενημερώσω μόνο τους αναγνώστες σου, οτι ο καφές είναι ψυχολογικό θέμα! Καθ’οτι ένα μήλο έχει διπλάσια σχεδόν δόση καφείνης!
Αλλά, ποιός 8 η ώρα το πρωί μαζί με το τσιγάρο του ,καθαρίζει κι ένα μήλο?

4:54 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Το πράσινο μήλο. Αλλά κακά τα ψέματα, σαν τον καφέ δεν έχει.

8:30 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

ΜΜΜΜΜ γιαυτό έχω πλακώσει τα πράσινα μήλα από τότε που μου έκοψαν τον καφέ;;;;!!!!
Κοίτα τι μαθαίνει κανείς!

ΥΓ Φυσικά και έχω στοκ του ορού και το διαθέτω έναντι ικανού αντιτίμου! ;-)

10:27 μ.μ.  
Blogger Fibi είπε και λάλησε...

Όντως επειδή είμαι πανφάγο όλες τις ώρες έχει τύχει να φάω μήλο πρωί πρωί, πιάνει...

καλημέρες

8:21 π.μ.  
Blogger Mogwai είπε και λάλησε...

ειχα εναν εχτες αλλα τον καταναλωσ ολο ρε γαμω το σορρυ

11:06 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

κάποια έχει πολύ δουλειά λέμε!
ΥΓ @ τ-αρλ, σνικόλα μα είναι δυνατόν να ισχυρίζεστε τέτοια πράγματα αγαπητοί φίλοι;; πράσινα μήλα; και πού θα βάλεις το βούτημα;

3:26 μ.μ.  
Blogger fpboy είπε και λάλησε...

working class heroes united !

4:46 μ.μ.  
Blogger lifewhispers είπε και λάλησε...

ο αποπανω τα πε ολα ρε ομορφη!

6:05 μ.μ.  
Blogger ptwsh είπε και λάλησε...

Αααα... καφές σε ορό και δίπλα εσύ σε γραφείο;

Τόσο χάλια ε;

7:06 μ.μ.  
Blogger UrbanTulip είπε και λάλησε...

εννοείται!

11:51 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

T.Ari: και να σκεφτείς οτι δεν πίνω καφέ... μεταφορικό ήταν για να δείξω οτι ξημεροβραδυάζομαι μπροστά απο έναν υπολογιστή!!

Snikolas: εγω πάντως προτειμώ το τσάι

An-lu: στοκ; απο τα Ζωνιανά είσαι; μουχαχα!

Fibi: γι αυτο τρεχει η μαμα μου απο πισω μου με ένα μηλο τα πρωινα;

Mogwai: όλα για την παρτη σου τα κρατας!

Yo!reeka: μονο εσυ καταλαβες οτι πήζω έτσι; όσο για το βούτημα θα το μπήξεις μάλλον στο μήλο... ξέρω και εγω τι να πω με αυτα τα παιδια!

ftboy: united ξεunited εγω πήζω γενικα οχι μόνο στην δουλειά!

lifewhispers: το αυτο!

Ptwsh: άστα να πάνε

Urbantulip: αχ δεν θα έπρεπε να εννοειτε!

11:06 π.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Axxxxxxxxx

7:26 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Όχι! Αρβανίτισσα είμαι, γιαυτό πρόσεχε τα λόγια σου!!!!!
;-)

12:52 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home