Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 21, 2007

Το δάνειο ημέρα Δεύτερη!

Φτάνω την επόμενη ημέρα με τις επιταγές (με τα τσεκια που θα έλεγε και η μαντάμ Σουσού όταν έμενε στον Μπίθουλα). Παίρνω αριθμό και περιμένω. Είμαι πολύ άρρωστη από την προηγούμενη ημέρα και με την βαριά ατμόσφαιρα στην αίθουσα αναμονής αρχίζω και ζαλίζομαι επικίνδυνα. Φτάνει η σειρά μου και μετά κόπων και βασάνων πλησιάζω στον γκισέ. Έχω πάρει το εκρού του νεκρού στο πρόσωπο. Κάνω μία προσπάθεια να μιλήσω καθώς η φωνή μου έχει κλείσει και μιλάω σαν τον Βασίλη Καρρά (κατά το τέλος της σαιζόν) και εξηγώ στον υπάλληλο τι ακριβώς θέλω.
- Είστε καλά; Με ρωτάει
- Όχι και τόσο, ευχαριστώ…
- Μπορώ να βοηθήσω σε κάτι;
- Εεε είμαι λίγο άρρωστη και μάλλον ανέβηκε ο πυρετός; Έχετε Wc για το κοινό να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου; Ζαλίζομαι!
- Αυτό αρκεί;
- Αρκεί!
- Στο βάθος Τρίτη πόρτα δεξιά

Πηγαίνω χώνω το κεφάλι μου κάτω από την βρύση και επιστρέφω ελαφρός ανανεωμένη. Μόλις φτάνω πίσω συνειδητοποιώ ότι έχω αφήσει τα πάντα πάνω στον πάγκο. Ταυτότητα, βιβλιάριο, επιταγές… όλα! Μόνα τους. Ο υπάλληλος με κοιτάει με χαμόγελο και μου λέει.
- Α ήρθετε; Μόλις σας έφαγα όλα τα χρήματα… και τις επιταγές!
Χαμογέλασα… τουλάχιστον δεν πέθανα στο μπάνιο με την περιουσία μου στα χέρια ενός αγνώστου σκέφτηκα.
- Μην τα αφήνετε έτσι… αν και σίγουρα δεν ήταν η πρώτη σας σκέψη όλα αυτά εδώ, μου ξαναλέει αυτός
- …
- Που ψηφίσατε;
- ;;;; Στην Κρήτη
- Αυτό είναι όσοι ψήφισαν γύρισαν άρρωστοι... δεν είναι τίποτα!!!χιχι!Είναι που ταξιδέψατε σε κλείστο χώρο και σέρνονται ιώσεις...
-; ...
Σε κάποια στιγμή έχει μία απορία. Παίρνει τον προϊστάμενο τηλέφωνο.
- Κυριε Τάδε μπλα μπλα μπλα 115;
Τι; 112;
Σιγουρα;
Ααααααααα
Τελικά 115!...
Το κλείνει και με κοιτάει με περιφάνια….
- Παπαδόπουλος (το όνομα του) εγγύηση… χαχα… και πλησιάζοντας μου ψιθυρίζει… Έχω ένα μυστικό… σσσς…ετοιμάζω ένα πονηρό σχέδιο, είμαι έτοιμος για προϊστάμενος… και μου κλείνει το μάτι
- Δηλαδή θέλεις να γίνεις Χαλίφης στην θέση του Χαλίφη; Του λέω εγώ συνωμοτικά…
- Ακριβώς… σσσς!
Μου δίνει πίσω τα χαρτιά και το βιβλιάριο. Μέχρι να τελειώσει την χαρτούρα να προσπαθώ εγώ να βάλω το βιβλιάριο στην θήκη του και να μην μπαίνει με τίποτα.
- Ψίλωσε… του λέω
- Φέρε θα το βάλω εγώ… και με μία κίνηση ματ βάζει το βιβλιαράκι (σιλικονοβρακί το λένε αλλιώς χιχι) στην θήκη.
- Ααααα, κάνω εγώ με θαυμασμό, είσαι ο ήρωας μου, μετά από αυτό είμαι σίγουρη πως είσαι έτοιμος για την προαγωγή!!!
- Χα! τα έλεγα εγώ! μου απαντάει… Το δάνειο σας εξοφλήθηκε.Καλή σας ημερα….
- : ))

9 Comments:

Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Καλά!!! Εντελώς σουρέαλ η όλη φάση!
Καλές εξοφλήσεις λοιπόν!

5:40 μ.μ.  
Blogger kotosalata είπε και λάλησε...

Και εις άλλα με υγεία!!!

5:55 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

...λίγο off ο τύπος! πάλι καλά. θα μπορούσες να είχες πέσει στον παρατημένο.

6:03 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

χα!!! φοβερό!!!! χιχιχι

6:34 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Πάλι καλά δεν λες που δεν είχες κανέναν απατεώνα πίσω σου να τσακώσει όλη την χαρτούρα σου; Δεν κέρασε τίποτα ο χαλίφης για την προαγωγή του;

7:02 μ.μ.  
Blogger neropistolero είπε και λάλησε...

Καλά όλα αυτά που γίνονται σε κάποιο παράλληλο σύμπαν...Στην (πραγματική) τράπεζα θα μας πεις τι έγινε τελικά?

4:28 μ.μ.  
Blogger fpboy είπε και λάλησε...

σου προτείνω επίσης να δοκιμάσεις την τύχη σου στον οαεδ αμπελοκήπων ,στο ικα της κουμουνδούρου και στην εφορία ζωγράφου .Αξέχαστα δικά μου χαμένα πρωινα....

2:22 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

An-lu: απο το στόμα σου και στου Λοττο το αυτι!

Kotosalata: μερσυ!

Yo!reekas: ωωω ναι φοβερος τύπος... τουλαχιστον γελασα!

Allitnil: δικος μας σου λέω!

SNikolas: τίποτα δεν κέρασε ο άτιμος... όσο για την χαρτουρα κατι παππουδια περίμεναν μονο στην σειρα...

Neropistolero: βρε κουτο το δικο μας συμπαν δεν εχει ενδιαφερον!

fpboy: αντε ντε τι περιμενεις; ανεβασε τιποτις να γελασει το χειλακι μας!

11:50 π.μ.  
Blogger ColdFlakes είπε και λάλησε...

Έχει και την πλάκα του πάντως...

10:26 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home