Δευτέρα, Ιουλίου 09, 2007

Why boss, why?

κανε κλικ στην εικονίτσα ντε!!

Αυτό που πρέπει κάθε φορά πριν την άδεια να περάσω από όλα τα πιθανά καψώνια στην δουλειά δεν το έχω καταλάβει ακόμα… μήπως είναι για να εκτιμήσω περισσότερο τις διακοπές που έρχονται; Της εκτιμώ ήδη αρκετά αφεντικούλη…αλήθεια!!! Βοήθειαααααααααααααααα…

....Κι όλο περιμένει πάλι τη στιγμή να ξαναρθεί το καράβι στο λιμάνι θα φανεί θαλασσινό πουλί στα όνειρά μας... (γεια σου ρε Νταλάρα με τα ωραία σου... δεν μας χεζεις ρε Νταλαρα;... διαλέγετε και παίρνετε)

13 Comments:

Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Μάλλον το 2ο βερσιόν για Νταλάρα! Άντε! Ακόμα να φύγεις;
;-)

7:22 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

πουλάκι μου!!! υπομονή, λίγο έμεινε. σε όλα τα "μαγαζιά" τα ίδια κάνουν

1:36 π.μ.  
Blogger sorry_girl είπε και λάλησε...

*^%#(&$%*)^(*_&)(*+
Και είμαι και απλήρωτη!

12:16 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Έτσι ε........... φεύγεις εσύ!!!
Και μεις;
Ε; τι θα γίνουμε εμείς!!!!!
σνηφ... σνηφ...
φ..... σχμμμμ!

1:12 μ.μ.  
Blogger Crucilla είπε και λάλησε...

Χέσε μας ρε Νταλάρα με τα ωραία σου;
Πως σου φαίνεται;

1:15 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

an_lu: αχ ακόμα... την Παρασκευή!

Yo!reekas: αχ βαχ... πλατσ πλουτσ!

sorry_girl: αυτά είναι τα βάσανα!!

Allitnil: τι θα γίνετε; θα πάτε Κρήτη!

Crucilla: τελικά τα συνδυαστικά είναι και τα καλύτερα!

2:10 μ.μ.  
Blogger [Germanos] είπε και λάλησε...

Η φωτο που εβαλες ΕΓΙΝΕ ΗΔΗ ταπετσαρία :)

10:18 μ.μ.  
Blogger Gogo είπε και λάλησε...

Ntala (ra) zesta kanei!

Den tin paleuwwww!

Ainte na ta dialioume ta magazakia siga siga!

12:44 μ.μ.  
Blogger UrbanTulip είπε και λάλησε...

αχχχχχ αγαπη μου υπομονη!!!
απλά κάνε τη δουλειά σου και φεύγε όσο πιο γρήγορα μπορείς από το γραφείο! power!

3:24 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

[germanos]: αστα και εγω την εχω... απο Σαββατο θα είμαι εκει ;)

Gogo: κανει ζέστη; φαντασου δεν εχω βγει εξω σημερα και δεν ξερω ουτε τι καιρο κανει!!

urbantulip: υπομονη μεχρι την Παρασκευη και μεταααα... γκαγκαν γκαγκανννννν!!! Κυθηρα beware!!!

4:43 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Εγώ λέω να πάρω την δεύτερη εκδοχή με τον Νταλάρα! :)

10:23 μ.μ.  
Blogger nakupenda είπε και λάλησε...

Κουράγιο - λίγος καιρός έμεινε για διακοπές!! Οι οποίες θα κρατήσουν επίσης λίγο, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα ;-)

9:58 μ.μ.  
Blogger Χαρης είπε και λάλησε...

http://www.ξενοδοχειααλοννησοσ.gr
http://www.ξενοδοχειασκιαθοσ.gr/
http://www.ξενοδοχειασκυροσ.gr/
http://www.ξενοδοχειακεα.gr/

http://www.ξενοδοχειασκοπελοσ.gr/

8:12 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home