Τετάρτη, Μαΐου 30, 2007

Μικρες Αγγελίες updated

ZHTHTAI:

Οποιοσδήποτε, κουτσός/η, (όχι στραβός/η, όχι κουλός/η για να μπορεί να γράψει), κοντός/η, ψηλός/η, νέος/α, ή ακόμα και να τα έχει τα χρονάκια του (αλλά όχι και πολύ μην μας πάρουν και χαμπάρι καθώς εγώ είμαι μπουμπούκι), όμορφος/η, άσχημος/η, «ότι να ‘ναι τέλος πάντων αρκεί να ξέρει», με γνώσεις πάνω στην Ιστορία της Τέχνης, την Οπτική Αντίληψη, την Κοινωνιολογία, την Γραφιστική και τις Γραφικές Τέχνες για να πάει να δώσει εξετάσεις αντί για εμένα!!! Μεταπτυχιακός τίτλος θα συνεκτιμηθει (να χτυπήσουμε και κανέναν καλό βαθμό)!! Επικοινωνία στο trilian_dent@yahoo.gr

*η αμοιβή θα καθοριστεί ανάλογα με τα προσόντα, τις προθέσεις και κατόπιν συνεντεύξεως (ρεμαλιαααα)!

10 Comments:

Blogger Blogaki είπε και λάλησε...

Πόσα δίνεις; :p

3:26 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

μπράβο, γίνεται αγγελία χωρίς προσφορά;;;;

4:07 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

έκανα και εγώ προσθήκη για να βουλώσω κάποια στόματα!!!

4:18 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Δεν τους κάνεις δύο αυτούς που ζητούνται!!!! Χρειάζομαι και εγώ έναν!!!

4:49 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Καλά καλά μη κάνεις έτσι… έρχομαι. :)

9:13 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Για Ιστορία Τέχνης και Κοινωνιολογία προσφέρομαι! Για τα άλλα δύο ψάξε λίγο ακόμα!
;-)

9:47 π.μ.  
Blogger Blogaki είπε και λάλησε...

Μας είπε ρεμάλια!!! :p

10:44 π.μ.  
Blogger Unknown είπε και λάλησε...

πληρώνεις μπροστά; (πριν την εξέταση;)

11:23 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

ρε σεις με δουλεύετε; ξαφνικά γίνατε όλοι εξπερ και το μόνο που εκκρεμεί είναι η αμοιβή;;;

Blogaki: τι προσφέρεις;

Yo!reekas: εσύ δεν μας κάνεις τις γνωρίζουμε τις σπουδές σου... αν θελήσουμε να σπάσουμε τα νεύρα του προϊσταμένου μας θα σε φωνάξουμε (αυτό ξέρουμε ότι το κάνες καλά και χωρίς αμοιβή)

Trilian: ουπς αυτή είμαι εγώ ;)

Allitnil: αστα καλό μου μόνες μας θα τα βγάλουμε πέρα...:(

snikolas: άσε γκαντέμηδες βρίσκω και χωρίς ανταμοιβή θα σε φωνάξω μόνο αν αποφασίσω ότι θέλω να μου πέσει ο ουρανός στο κεφάλι την ημέρα των εξετάσεων (όπως κατάλαβες έχεις κοπεί πριν καν στείλεις βιογραφικό) ;)))

An_lu: βρε λες να κατεβάσω ομάδα; ο καθένας με διαφορετικό αντικείμενο και όλοι πάνω από ένα γραπτό;

Blogaki: :P (και σας βγάζω και την γλώσσα)

Narita: μπα; για κοροΐδα ψάχνεις; πρώτα τα αποτελέσματα και μετά η πληρωμή... άντε το πολύ πολύ να πέσει προκαταβολή!

11:44 π.μ.  
Blogger Attalanti είπε και λάλησε...

Στην Κοινωνιολογία και την Ιστορία της Τέχνης κάτι μπορούμε να κάνουμε. Καλή επιτυχία, κοριτσάκι!

12:12 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home