Παρασκευή, Μαρτίου 30, 2007

πουτ δε κοτ νταουν!


Πήρα τον Κ να δω αν έφτασε Αθήνα μετά από 20ήμερο ταξίδι Μαδρίτη, Βερολίνο… τουτ τουτ…
- Έλα ρε..
- Γυρίιιισσααατεεεε; (ναι το λέω συνέχεια αυτό και με το γνωστό ύφος)… που γυρνάς; Αν δεν κάνω λάθος είσαι από προχθές εδώ έτσι; Καλώς ήρθες!
- Ευχαριστώ ρε συ, άστα ήμουν στου Μ αυτές τις ημέρες… που να στα λέω
- Τι έγινε παιδάκι μου;
- Έχεις χρόνο;
- Ωχ τι έκανες πάλι;
- Εγώ τίποτα αλήθεια σου λέω… αυτή την φορά δεν έφταιγα εγώ…
- Μμμ για να ακούσω (με ύφος ‘ένας Θεός ξέρει τι θα ακούσω πάλι’)
- Γυρίσαμε προχθές. Ο Μ είχε εισιτήρια να φύγει στο καπάκι για κάτω και εγώ επειδή έπρεπε να κάτσω Αθήνα για να βρω σπίτι και να κανονίσω τι θα κάνω με την δουλεία, έμεινα σπίτι του. Μου έδωσε τα κλειδιά δηλαδή και πήγα μόνος γιατί δεν προλάβαινε καν να έρθει μαζί μου…
- Μάλιστα… τι έκανες παιδάκι μου έβαλες φωτιά στο σπίτι;
- Όχι μην βιάζεσαι… Γύρισα νύχτα με το ταξί. Πήγα στο σπίτι, ανέβηκα πάνω, έκλεισα την πόρτα πίσω μου και έπεσα ξερός. Μόνο τα ρούχα μου πρόλαβα να βγάλω, τέτοια ήταν η κούραση μου. Εχθές το πρωί ακούω ξαφνικά πάνω από το κεφάλι μου «ΣΗΚΩ ΦΙΛΕ, ΨΗΛΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ»!!. Πήγε η καρδιά μου και ήρθε σου λέω. Μέσα στον ύπνο μου δεν ήξερα τι μου γινόταν. Σηκώθηκα όρθιος πάνω στο κρεβάτι και έβαλα τα χέρια πάνω από το κεφάλι. Το θέαμα ήταν απίστευτο έτσι; Σώβρακο, βλακεία στο βλέμμα και δύο όπλα να με σημαδεύουν!!!
- Ωχ!!!! Και ποιος ήταν;
- Αστυνομία… και πίσω από αυτούς η διαχειρίστρια με τον άντρα της. Δύο παππούδια πάνω από 80 χρονών μέσος όρος!
- Και τι ήθελαν; Θα με σκάσεις;
- Σιγά σιγά. Όταν σηκώθηκα πάνω στο κρεβάτι μου είπαν να ντυθώ και να βγω στο χωλ. Μάζεψα τα βρακιά μου όπως όπως και πήγα έξω. Και αυτοί να με σημαδεύουν όλη την ώρα έτσι; Με ρωτάνε όνομα, επίθετο και μου ζητάνε ταυτότητα. Μετά με ρωτάνε τι κάνω εγώ σε αυτό το σπίτι. ‘Είναι του κολλητού μου’ τους λέω. ‘Πως τον λένε;’ Με ρωτάνε αυτοί. ‘Μ’. Γυρίζουν στην γιαγιά ‘Μ τον λένε;’ ‘Ναι’ απαντάει αυτή ‘αλλά αυτό το γράφει και το κουδούνι’ με στυλ εγώ θα κάνω την δουλειά σας; ‘Και που είναι ο Μ τώρα;’ Με ξαναρωτά ο ένας ΄Σε ταξίδι και μου έχει δώσει τα κλειδιά για να μείνω μέχρι να βρω σπίτι’
- Καλά πλάκα μου κάνεις;
- Λες να τα βγάζω από το μυαλό μου; Το κορυφαίο ήταν όταν άρχισαν να μου κάνουν ερωτήσεις για τον Μ και για το τι σπουδάζει. Εκεί κόλλησα δεν θυμόμουν αν σπουδάζει νομική ή στο οικονομικό της νομικής… ‘Στην Νομική είναι’ λέω με σιγουριά ‘Στην Νομική είναι;’ Ρωτάνε αυτοί την γιαγιά ΄μμμ ναι νομίζω…’ ‘ Καλά… φίλε πρόσεχε την επόμενη φορά γιατί δεν έκλεισες την πόρτα πίσω σου το βράδυ και το σπίτι ήταν ανοιχτό όλη την νύχτα. Πάλι καλά που την είδε η κυρία Β και μας φώναξε. Νόμιζε ότι έγινε διάρρηξη’
- Δεν το πιστεύω…
- Ναι ο μ@$&*%! Δεν είχα κλείσει καλά την πόρτα με αποτέλεσμα να ξανανοίξει και έχασα 10 χρόνια από την ζωή μου με τους *()&&^%##@*;(^^%&#$!!!! Καλά και αυτή η διαχειρίστρια τελείως Σέρλοκ Χολμς; Φεύγοντας ο ένας μου χτύπησε την πλάτη φιλικά και μου είπε ‘Δεν μπορείς όμως να το αρνηθείς… χέστηκες πάνω σου έτσι; χιχι!’
- Καλά σοβαρά μιλας;
- Ναι τον $%^#*^&% έκανε και πλακίτσα με τον πόνο μου!!! Έχε χάρη που δεν ήταν το δικό μου σπίτι και δεν μπορούσα να τους πετάξω έξω
- Τελικά ο Μ Νομική σπουδάζει; Δεν το ήξερα
- Όχι οικονομικά…

15 Comments:

Blogger tzo είπε και λάλησε...

χιχιχιχι! Ε ποκουτέ! Τι άλλο θα του τύχει αυτού του παιδιού!
Πάλι καλά!

5:16 μ.μ.  
Blogger Zaphod είπε και λάλησε...

Ρε δεν πάμε καλάάάά.....

10:04 μ.μ.  
Blogger Αθηναϊς είπε και λάλησε...

καλά οι άλλοι ηλικιωμένοι που είχαν πάει σαν κοινό τι δουλειά είχανε??Ακούσανε νεαρό με σώβρακο και τρέξανε?Τσ τσ!

11:15 μ.μ.  
Blogger €lisavet είπε και λάλησε...

axaxaxaxa! Ε απίστευτο! Σενάριο για ταινία, κανονικά! Τον καημένο τον άνθρωπο, τι έπαθε πρωί πρωί!

10:18 π.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Είδες τι παθαίνουν οι φίλοι σου για να έχεις εσύ να γράφεις ιστορίες στο blog σου; :p

11:12 π.μ.  
Blogger neropistolero είπε και λάλησε...

"Ο διαρρήκτης είμαι ρε παιδιά και είπα να την πέσω λίγο..."
Ρε δεν πάμε καλααααά.
Πάντως μου άρεσε η συνέχεια της κουβέντας στο τηλέφωνο με το τί τελικά σπουδάζει ο Μ.

6:05 μ.μ.  
Blogger Charty είπε και λάλησε...

Apaixto!!
Toulaxiston emathes pou spoudazei o M.. :)

9:47 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Allitnil : έχω και άλλη μία ιστορία που μου την είπε το Σάββατο... εκεί να δείς γέλια!!

Zaphod : γιατί αγαπητέ επειδή η αστυνομία σε κάτι τέτοια κάνει τέλεια την δουλεία της; χιχι!

Αθηναΐς : λίγο το έχεις; ξέρεις από πότε θα είχε να δει σώβρακο που να αξίζει τα λεφτά του η κυρία Β;

€lisavet : άστα το παιδί είναι μια παρωδία από μόνο του δεν θέλει και βοήθεια... ;)

Snikolas : ναι η αλήθεια είναι πως οι καλοί φίλοι από τις ιστορίες στο μπλογκ φαίνονται!!!

Neropistolero : ναι μωρέ... κουράστηκα να κλέβω και είπα να χουχουλιάσω λιγουλάκι... :))

Charty : ποιος νομίζεις ότι φορτώθηκε την φορολογική δήλωση φέτος;;;

10:58 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

δεν είμαστε καλά! μια φορά έχω βρει την πόρτα του γείτονα ανοιχτή και φώναξα τη διαχειρίστρια να μπούμε μαζί- μη γυρίσει κανείς και με βρει μόνο μέσα στο σπίτι του (πονηρός ο βλάχος).

12:19 μ.μ.  
Blogger Blogaki είπε και λάλησε...

Τον κακομοίρη!!! :)

1:43 μ.μ.  
Blogger Aggelos Spyrou είπε και λάλησε...

Χμμμ...

Μου θυμίζει κάτι που διάβασα: ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ!!! Θα με ακολουθήσεις ήσυχα, ή να φορέσω ωτασπίδες? (Τ.Α.Μilligan)

Αλλού μπαίνουν κλέφτες, αλλού αστυνόμοι... Μια παρέα είμαστε!!!

Πάντως, το ότι τον είδε με το σώβρακο η γιαγιά, σε καλό θα του βγει... Βλέπω να τρώει σύντομα σπιτική σπανακόπιτα...

Ο:)

5:02 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Yo!reeka : βλάχος είσαι ή πόντιος παιδάκι μου;

blogaki : άσε θα αρχίσω σικουελ με τα παθήματα του και δεν θα τελειώνω...

Aggelos : αυτος θα την φάει ή ο Μ που είναι και δικό του το σπίτι; χιχι!

3:53 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Μουχαχα!
Κάνε το καλό και ρίξτο στο γυαλό που λένε ;-)
Αμάν τα παππούδια!

2:53 μ.μ.  
Blogger Fibi είπε και λάλησε...

xo xo xo

meeeeerry eastern!!!

(έπρεπε να δώσω κι εγώ την δική μου πινελιά :))))

1:40 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

An-lu : και ριξτο στο ντεντεκτιβιλικι!!!χιχι

Fibi : κλαψ... γυρισαμε!

10:58 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home