Πέμπτη, Μαρτίου 01, 2007

short stories

Τρώω πίτες κατευθείαν από το τηγάνι που έχει βάλει η μαμά μου και καίγομαι. Χαζεύω έξω από το παράθυρο. Η συζήτηση τριγύρω μου από αυτές τις ανιαρές που κάνουν οι μαμάδες, με τις γιαγιάδες και τις θειάδες (πληθυντικός του θεία) όταν βρεθούν όλες μαζί! Ξαφνικά πιάνουν το θέμα της Ο.
- Το κορίτσι είναι και πάλι έγκυος, μπράβο της, λέει η μαμά μου
- Η Μαμά της δεν το ήθελε. Γκρινιάζει. Στεναχωριέται για το πώς θα μεγαλώνει τώρα δύο μικρά παιδιά όταν η Ο και ο Μ είναι στην δουλειά, απαντάει η θεία μου.
- Ε δεν θα μπούμε και ανάμεσα στο ζευγάρι στο κρεβάτι ώστε να μην κάνει ΣΕΞ! Λέει η γιαγιά μου!!!
- (γουρλώνω τα μάτια)…
- Κάηκες; Ρωτάει η γιαγιά μου
- Ρωτάς; Τι είναι αυτά που λες; Το άκουσα έτσι; δεν μου φάνηκε, απαντάω εγώ και κουνάνε συγκαταβατικά το κεφάλι οι υπόλοιπες…
Σημείωση : η γιαγιά μου είναι 83 και ζει μία ζωή σε ένα χωριό στην Κρήτη!! : )




- Πως θα πάμε στο πλοίο το βράδυ με τον αδερφό σου; ρώτησε η γιαγιά
- Με την μηχανή της απαντάω εγώ πειράζοντας την…
- Και τα πράγματα; !!!
- … :-s
Σημείωση : το είπε η άλλη μου γιαγιά 92 ετών, από την Κρήτη επίσης!!




Είμαστε στο αγροτικό του πατέρα. Η μαμά, η γιαγιά, εγώ και ο πατήρ. Βράδυ, έξω βρέχει και η ομίχλη τόσο πυκνή που δεν βλέπουμε που τελειώνει το καπό του αυτοκινήτου. Από τα αριστερά βουνό και από τα δεξια γκρεμός (ή τουλάχιστον έτσι ξέραμε γιατί η ορατότητα 0). Η γιαγιά να φωνάζει για το ότι θα μας κοροϊδεύει το χωριό που βγήκαμε στον δρόμο με τέτοιο καιρό, αφού φυσικά μας βρουν γκρεμοτσακισμένους την επόμενη ημέρα οι συγχωριανοί, λες και αυτό ήταν το μόνο μας πρόβλημα εκείνη την στιγμή. Η μαμά μου να προσεύχεται και εγώ να έχω ανοίξει το παράθυρο για να βοηθήσω την κατάσταση σαν σωστός co-driver σε στυλ «easy left… easy right, κάνε αριστερά ΓΚΡΕΜΟΟΟΣΣΣ». Φτάνουμε στον κάμπο με τα χίλια ζόρια στα πρόθυρα εγκεφαλικών και εμφραγμάτων και η ομίχλη εξαφανίζεται. Μεταξύ μας αφού η ζωή μου δεν πέρασε μπροστά από τα μάτια μου δεν φοβήθηκα για τίποτα (έτσι δεν λένε;) Ξαφνικά ο πατέρας τραβάει χειρόφρενο και λέει :
- Εσύ σταμάτα την γκρίνια, εσύ σταμάτα τις προσευχές και εσύ στο τιμόνι…
- Εεε μάλιστα… λέω εγώ και αλλάζουμε θέση
Συνεχίσαμε στον δρόμο μας μέσα στην απόλυτη σιωπή… !!!



Έχω σκαρφαλώσει στην οροφή του mini και κάνω ότι πετάω. Ο K φωτογραφίζει. Κάποια στιγμή ξαπλώνουμε (όχι ότι μας χώραγε αλλά λέμε τώρα) και κοιτάζουμε τον ουρανό. Ξαφνικά νιώθω ένα χέρι στον ώμο μου.
- Δεσποινίς κατεβαίνετε δύο λεπτά;
- …. κοιτάζω τον K με απορία.
- Το ξέρετε ότι απαγορεύεται αυτό που κάνετε; Λέει ο τροχονόμος
- Γιατί στο δικό σας ανεβήκαμε; Απαντάω εγώ χαμογελαστή με διάθεση χιούμορ…
- Δεν εννοώ που ξαπλώνετε όπου βρείτε… που το βάλατε στον πεζόδρομο εννοώ, απαντάει αυτός με καμία διάθεση χιούμορ (όπου πεζόδρομος βλ. μπροστά από το γκάζι στο αμαξοστάσιο των τρόλεϊ πριν το Θησείο)
- Ααα ναι… συγνώμη θα το πάρω αμέσως, μία φωτογράφηση κάναμε… πριν… λίγο…
- Μμμ… με ύφος «τι δικαιολογίες βρίσκουν για να γλιτώσουν το πρόστιμο»!
Με λίγη χαριτωμενιά στο τσακ την γλίτωσα την κλήση!!



εντ λαστ μπατ νοτ λιστ... όχι μόνο το σκέφτηκε, οχι μόνο το έγραψε αλλά το έκανε και stencil και γέμισε όλη την περιοχή του Κεραμικού με αυτο... Κυρίες και κύριοι :



ΥΓ : καλό μήνα ... Άνοιξηηηηηη ξαναααααααααα!!!

25 Comments:

Blogger sorry_girl είπε και λάλησε...

Οχοχοχο αι να χαθείς πάλι γελάω δυνατά ωσάν την τρελλή!


Καλό μήνα κοριτσάκι!

10:59 π.μ.  
Blogger AVRA είπε και λάλησε...

καλο μηνα!

τι να πω ...τις παω με χιλια τις γιαγιαδες σου!

και το κοκκινο του τοιχου μ' αρεσεεεε!!!

11:08 π.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Καλό μήνα πουλάκι μου! Που λέει και η Μαγραθέα! Αυτό με τον τροχονόμο δεν το ήξερα. Χιχιχιχιχιχιχιχι...

12:20 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

ψωνάρααααααααα αρε να μη σε πετύχω, πάλι γυμνή γυρνούσες πάνω στο αμάξι;! ε πώς να σου δώσει κλήση, αφού του πετάχτηκαν τα μάτια όξω

ΥΓ. groovy οι γιαγιάδες, έχω και γενικά αδυναμία στις γιαγιάδες, βλ. και τις 2 δικές μου με επίσης θανατερές ατάκες :)

12:45 μ.μ.  
Blogger xalara είπε και λάλησε...

τΣη τρελής γίνεται με τις γιαγιάδες :)
εδώ βόρεια ακόμα φοβόμασται μήπως γυρίσει ο χειμώνας, σήμερα όμως έχουμε κι εμείς άνοιξη!!!
καλό μήνα!

2:44 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

sorry girl : βρε θα σε απολύσουν και θα το ΄χω και βάρος...

Avra : χιχι καλό μήνα...!

Allitnil : ναι αλλά οι φωτογραφίες είδες πως ήταν...

Yo!reeka : που το ξέρεις με είδες; και το είπα εγω να μην κυκλοφορούμε πολυ κοντά στο σπίτι σου και μας πάρει κανένα μάτι... :p
Τι είναι αυτά που λες και θα μου βγεί το όνομα στην βλογοσφαιρα; Ζουλέυεις τις αρτιστικ φωτογραφίες μου γι αυτό λες οτι λες!! (ενά γκραφιτι εβγαλα αλλα...τέχνη, οχι σαν τις δικές σου τις στεγνές!)

xalara : ε ναι σημερα είναι άνοιξη... απο αυριο δεν ξέρω :S

3:21 μ.μ.  
Blogger UrbanTulip είπε και λάλησε...

Οι γιαγιάδες σούπερ!! (μηχανη, σεξ;;)
Αυτό το μίνι τραμπολίνο το κατάντησες!!
Επίσης αμα βρεις το άτομο που έγραψε αυτή τη θεική ατάκα, δώσε του το τηλ μου!

4:27 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

καλησπέρα, καλό μήνα
Οι γιαγιάδες (σου) rules!!!

6:05 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni είπε και λάλησε...

καλα οι γιαγιαδες σου δεν παιζονται

καλο μηνα βρε

8:58 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

οκ, είναι φανερό ποιος έκλεψε την παράσταση!, και γω με τις γιαγιάδες σου κόλλησα.. :-)

10:37 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Αχ................. όοοοοοοοοοοοοοοοοοοοχι ποιες φώτο;
Δεν παίζω!!!!

12:34 π.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Οι γιαγιάδες σου all the money δεν το συζητώ. Προτιμώ την δεύτερη όμως που σας τάπωσε! :)

1:31 π.μ.  
Blogger Jason είπε και λάλησε...

Μία και μία όλες!

3:41 π.μ.  
Blogger Santiago Nasar είπε και λάλησε...

Καλά με τις κρητικές γιαγιάδες τα έχω δει όλα! Χε χε!

10:57 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Urbantulip : … εεε δεν το έχω το τηλέφωνο σου, να του δώσω το link του blog σου;

Eternal : … έτσι έτσι :-)

Eparxiako saloni : οικογενειακός δεν παιζόμαστε (ψωνααααραααα) ;-)

Deadend mind : ναι ρε συ πάντα την κλέβουν την παράσταση… που να δεις τι λένε όταν γνωρίζουν φίλους μου!!

Allitnil : καλα παιδάκι μου την Τρίτη δεν προσπαθούσα να τις σκανάρω αλλά ήθελαν έντονο φως; Αυτές τις φωτογραφίες λέω… ;-p

Snikolas : είδες λοιπόν από πού το κληρονόμησα το ταλέντο που σε ταλαιπωρεί; :- p

Jason : … : -)

Sandiago Nasar : έχω βάσιμες υποψίες ότι την αδερφή της μίας που είναι ακριβώς στην ίδια φάση την έχεις γνωρίσει κιόλας … χιχι!

11:14 π.μ.  
Blogger Santiago Nasar είπε και λάλησε...

Την έχω γνωρίσει; Πού; πως; πότε; γιατί;
Δε γράφεις και προσωπικά δεδομένα στο blog για να καταλάβω!
Δε μουλές κι από που είσαι...
Κοπέλι μου αν κατέβεις Κρήτη, τουλάχιστον πάμε για ρακές!

4:02 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

santiago : την επομενη φορα που θα σε δω στο Figaro θα σου μιλησω ;)

4:30 μ.μ.  
Blogger neropistolero είπε και λάλησε...

Εξηγούνται πολλά πράγματα μ'αυτό το ποστ.Κατά το 1/4 μοιράζεσαι τα γονίδια με τη μία γιαγιά σου και κατά 1/4 με την άλλη.Άρα η μισή είσαι συνδυασμός των γιαγιάδων.

8:13 μ.μ.  
Blogger Fibi είπε και λάλησε...

είσαι τρέλλα :)

εμείς πάλι έχουμε βαρυκοεία τύπου:
-τι ώρα είναι?
-Δευτέρα(!)

καλή μας Άνοιξηηηηη

9:12 μ.μ.  
Blogger Crucilla είπε και λάλησε...

Χμμμ....
Εμάς πάλι η γιαγιά του μας είπε να το προσέχουμε το ΣΕΞΙ μας, μην κάνουμε κανένα παιδί ενώ δεν το θέμε....
Η δική μου όμως μου είπε για τότε, με τον παππού , στον αχυρώνα...
( πληζ, μπορείς να ποστάρεις τις φωτό που και καλά πετάς;;;)

11:59 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Neropistolero : … μπααα αυτές είναι γερά σκαριά ενώ εγώ κακογερνάω αγαπητέ, εκτός και αν ήρα τα πνευματικά τους χαρίσματα μόνο!!

Fibi : ένας φίλος στην γιαγιά του - Γιαγιά να κάνεις μαρμελάδα βύσσινο
- ποιος σε βάρεσε;

Crucilla : χιχι καλές είναι και οι δικές σας… φωτογραφίες δυστυχώς δεν μπορώ να ανεβάσω γιατί απέτυχε το σκανάρισμα… : (

10:32 π.μ.  
Blogger liodara είπε και λάλησε...

Καλέ τι ωραία....πολύ γέλασα.....!!!!
Ειδικά με το τελευταίο....!!!!!
Χαχαχαχαχαχα!!!
Αχ και το άνοιξη ξανα μου θύμισε εκείνο το παλιό κομμάτι των Εξόριστων....!!
Άνοιξη ξανά ακομα τι να θυμηθώ απ τον καιρό
που οι 2 μαζί ξεκινούσαμε εμεις
Ραντεβού στη χαρά
ναι ο έρωτας δίνει φτερά....!!!

10:52 π.μ.  
Blogger Blogaki είπε και λάλησε...

Εσύ σε ποια γιαγιά έμοιασες;; :))))

2:31 μ.μ.  
Blogger STATLER-WALDORF είπε και λάλησε...

Καλά πόσο ζουν οι άνθρωποι εκεί στην Κρήτη…?Μάλλον το πάω για εσωτερική μετανάστευση! Οι γιαγιάδες απίστευτες , να μου τις φιλήσεις …..

4:30 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

liodara : μα ακριβώς αυτό το τραγουδάκι είναι...:)

blogaki : θα προτιμήσω συνδυασμό των δύο ;)

STATLER-WALDORF : φτυσε μου τις να μην μου τις ματιάξεις! Όσο για τα φιλιά ευχαρίστως

10:48 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home