Πέμπτη, Ιανουαρίου 11, 2007

Άπαιχτο!!!

Ένα από τα πράγματα που πρέπει να κάνει κανείς όταν πάει διακοπές στην Ικαρία είναι να βρεθεί σε ένα από τα πανηγύρια της. Απίστευτος χορός, απίστευτο λιώσιμο (παντώς είδους), απίστευτος κόσμος και απίστευτες καταστάσεις. Το παραπάνω βίντεο (αν και δεν είναι επίκαιρο) το ανέβασε φίλος στο YouTube και μου έστειλε σήμερα το link!!!!

Αστο καλό ανατρίχιασα…

ΥΓ: όχι παρατηρήστε τα άτομα που χορεύουν… και μετά μου λένε εμένα οι νέοι δεν αγαπούν τους παραδοσιακούς χορούς…!

17 Comments:

Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

μιλάμε για πανικό όμως! η χαρά του αγοραφοβικού!
εγώ πάντως σε αυτό το νησί θα είχα πρόβλημα. αυτό το «πάω στην καφετέρια και ο σερβιτόρος έρχεται μετά από 2,5 ώρες» δεν το βρίσκω καθόλου χαριτωμένο.

6:10 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

Λέω να πάω φέτος το καλοκαίρι, έχω ακούσει τα καλύτερα. Αν έχεις καμμια πρόταση ή πληροφορία...δεκτή!

6:14 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Γουάου.....!

9:35 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Δεν είμαι fan τέτοιων εκδηλώσεων, αλλά αυτό που είδα εδώ μ’ άρεσε πάρα πολύ.

12:41 π.μ.  
Blogger AVRA είπε και λάλησε...

δεν καταφερα να μπω στο λινκ αλλα εχω ακουσει πολλα για το νησι.Θα συμφωνησω ομως με τον gelial

8:45 π.μ.  
Blogger Spyros είπε και λάλησε...

Wraio! Pantws den isxyei toso to 'o servitoros erxetai meta apo 2.5 wres' oso to 'paw monos mou k ftiaxnw ton kafe' pou einai kati to xaritwmeno oso na nai..

9:32 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

gelial: άντε καλέ σιγά να μην ανοίξουν οι καφετέριες την ώρα του καφέ!!

σεξπυρ: ...να πάς να πας!Παντου είναι όμορφα εκτός απο τον Αγ.Κυρικο που είναι το λιμάνι!χάλια σου λέω χάλια... το πίσω μέρος του νησιού δε φανταστικό!

Allitnil: γεαααα!

Snikolas: κάτι τύποι σαν και εσένα χαλάνε την πιάτσα και μετά τα βάζουν με την νεολαία οτι δεν χορέυει παραδοσιακά! :PPP

Avra: μυστικό... ο gelial είναι υπερβολικός!

Spyros: χιχι... ναι πλάκα έχει!

11:11 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni είπε και λάλησε...

καλα περασαν αυτοι

ζηλεψα

βεβαια αμα εισαι λιωμα , υπαρχει η καταλληλη διαθεση , οτι και να ακουσεις θα ρθεις στο κεφι και θα χορεψεις με τους αλλους

αυτο ομως δεν μας χαλαει καθολου

12:32 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

α να συμφωνήσω με την προλαλήσασα. εχω βρεθεί σε πανηγύρι στην κόνιτσα και κόντεψα να πάθω με τα ηπειρώτικα
αααααααιιιιιιιιιιιαααααααιιιιιιιιιιιιιι
αυτό το πράγμα στο ένρινο, επί δύο ώρες

12:57 μ.μ.  
Blogger Gogo είπε και λάλησε...

apisteutooooo!
Kala den kserw omws an tha ithela na eimai ekei mesa, isws ekei psila na tous xazeuw, ok!

2:01 μ.μ.  
Blogger MaYaMaYa είπε και λάλησε...

έχω παει Ικαρία, παιδία είναι έτσι ακριβως όπως τα βλέπετε, τα αοιδιά συμμετέχουν και στην όλη διοργάνωση των εκδηλώσεων. Πρέπει να ΄ναι του προφήτη Ηλιά αυτή η γιορτή ή κάποια άλλη? αν ξερεις πες στο φιλαράκι σου να μας πει, Ok? μου θύμισε 2 καλοκαίρια που έχω παει, πολύ ομορφο νησι και με καταπληκτικές παραλίες!

3:15 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Eparxikosaloni: … και μεταξύ μας πρέπει να έχουν πιει τόνους από τα πάντα!

Deadendmind: να σου πω το κρίμα μου τα Ηπειρώτικα μου αρέσουν αλλά σε πανηγύρι δεν έχω πάει… δεν ξέρω αν θα άντεχα!

Gelial: χιχι! Δύο ώρες δεν είναι πολύ πάντως για να τα έπαιξες τόσο… άντε να πάμε και σε ποντιακό γλέντι… πολύ αρέσει μου!

Gogo: αγοραφοβία; Βασικά αν είχες γίνει χώμα από το ποτό ίσως και να το άντεχες το «μέσα στον κόσμο» αλλιώς η αλήθεια είναι ότι μοιάζει τρομακτικό!

Mayamaya: … θα ρωτήσω και θα σε ενημερώσω!!! : )

3:25 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

τι ειν΄τούτο καλέ; για χορό πήγαν ή για να πιάσουν παιδί;

2:07 μ.μ.  
Blogger Fibi είπε και λάλησε...

E ποτέ!
Πάντως κάτι τέτοια ψάχνουν μερικοί για να βάλουν το χεράκι τους :)

Δεν θα άντεχα τέτοιο πανικό!!!

καλησπέρες

5:44 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Birbilo: ε βέβαια είναι και τα παιδιά στο πρόγραμμα υπογεννητικότητας

Fibi: πολλοί αγοραφοβικοί μαζευτήκαμε χιχι!

12:06 μ.μ.  
Blogger mrpc είπε και λάλησε...

MaYaMaYa: Δεν είναι του προφήτη Ηλία.
Του προφήτη Ηλία είναι τον Ιούλη, αυτό είναι τέλος Αυγούστου στην Προεσπέρα. Μουσική παίζει ο Φάκαρος (musicaroi λέγεται η ορχήστρα).Γενικά αν θέλετε πληροφορίες, μπείτε στο www.nikaria.gr (δεν είναι 100% έτοιμο) και δείτε.

5:00 μ.μ.  
Blogger kospan είπε και λάλησε...

O Νίκος Φάκαρος είναι από τους καλύτερους νέους βιολιστές της Ικαρίας και αφοσιωμένος στις παραδόσεις & τα έθιμα του νησιού. Κάθε καλοκαίρι με την ορχήστρα του θα τον δείτε/ ακούσετε στα καταπληκτικά πανηγύρια της Ικαρίας. More info:
http://groups.yahoo.com/group/musicaroi

10:55 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home