Δευτέρα, Ιανουαρίου 08, 2007

...μεγάλη πόρτα θα περάσεις!




Το ζώδιο μου το είπε ξεκάθαρα την περασμένη εβδομάδα (δηλαδή την πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου)…τέρμα τα ψέματα και οι μπελάδες πάνω από το κεφάλι σας… οι γεννημένοι 27,28,29 θα βρείτε τον έρωτα της ζωής σας (βλ. εικόνα 1 - ή κάνουμε σωστές δουλείες ή δεν τις κανουμε καθόλου) το Παρασκευοσαββατοκυριακο και θα περάσετε τέλεια…

…εγώ πάλι κοιμόμουν όλη την ώρα στο σπίτι με κάτι αναλαμπές για γιορτές σε φίλους (με το ζόρι κρατούσα τα μάτια μου ανοιχτά), άντε και για κανένα καφέ στο σπίτι…


Από περιέργεια και μόνο κάτσαμε και ακούσαμε τα ζώδια και πάλι με την Μαγραθέα για αυτό το τριήμερο… μέσες άκρες πάλι τα ίδια! Μου δίνει δεύτερη ευκαιρία ο νέος χρόνος σκέφτηκα…

… τι να κάμω όμως που πάλι νυστάζω;

ΥΓ: η μόνη χαρά που είδα εγώ Κύριε αστρολόγε (χωρίς να θέλω να σας προσβάλω) ήταν η καταπληκτική τούρτα της Ο. το Σάββατο το μεσημέρι! Κατά τα άλλα, για το τριήμερο χώσιμο μυρίζομαι και κουβάλημα από το ΙΚΕΑ στο καινούριο σπίτι φίλου που μετακομίζει… και θα χάσω και τον ύπνο μου που τόσο ονειρεύομαι!
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΑΡΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΑΞΑΤΕ; ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΕΡΘΩ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΑΣΩ… ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΩ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑ ΣΕ ΛΗΘΑΡΓΟ…!!!

Συμπέρασμα : η τηλεόραση είναι το καλύτερο υπνωτικό! Ζζζζζ…

17 Comments:

Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

Μαν ακούω τέτοια, μην ακούω τέτοια! Μακρυά από τη τηλεόραση μη πάθεις τίποτα μόνιμο και τρέχουμε μετά!

5:23 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

Η «Ο» ποια είναι, η Αλιτνίλ;;;;

7:39 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Σου είπαν ψέματα και μάλιστα ενώπιον μαρτύρων! Να κάνεις μήνυση, και φυσικά θα πλουτίσεις πολύ και αντί να πας εσύ να ξεφορτώνεις τα έπιπλα από το ikea, θα πάνε οι υπηρέτες σου!!! :)

10:54 μ.μ.  
Blogger MaYaMaYa είπε και λάλησε...

χμ, εγώ ένα εχω να δηλώσω...ωραίος ο Λούλης, φερτε τον μου με φτιογκο στα γενεθλια μου, παρακαλώ και θα ανατρέψω όλες τις προβλέψεις, έχουμε μεγάλες βλέψεις φιλενάδα!

1:01 π.μ.  
Blogger Charty είπε και λάλησε...

Για να λες τα ζώδια χρειάζεται μόνο φαντασία και καλή μνήμη,να θυμάσαι τι είπες σε ποιόν και πότε.
Μου είχαν πεί οτι βρίσκω και δεύτερη δουλειά ενώ ήμουν άνεργη,οτι παντρεύομαι ενώ είχα χωρίσει και οτι εκείνη η χρονιά θα ήταν η καλύτερή μου ενώ δεν θυμάμαι να έχει υπάρξει χειρότερη!Συμπέρασμα,όλοι μπορούν να γίνουν αστρολόγοι!

1:19 π.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Έγραψες Νικόλα, χιχι! Να τους κάνεις μήνυση λοιπόν και καλά θα κάνεις να μην περιμένεις τίποτα από αυτούς. Όταν μια στις τόσες πέσουν μέσα μάλλον του βοήθησε η τύχη.

10:34 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

σεξπυρ: ... να δεις που την εχω πάθει την βλάβη...ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ (στιγμές πανικού)

Gelial: 1ον. Υπάρχουν και άλλες νοικοκυρές στον πλανήτη γη εκτός από την Allitnil
2ον. Σταμάτα να την καλοπιάνεις δεν χρειάζεται... μαγειρεύει για όλους και χωρίς καλοπιάσματα (είδες τι καλές φίλες έχω εγω;)
3ον. Η Allitnil είναι Μ. οχι Ο.

Snikolas: μμμ... ζεις περιπέτειες και εσύ κακόμοιρο...

Deadendmind: τι θέλεις να πεις; δεν θα γνωρίσω τον Χρήστο;;;;;

mayamaya: πως το βλέπεις θα γνωρίσω τον Λούλη και θα τον φέρω στα δικά σου γενέθλια; δε σφάξανε; χιχι!

charty: βρε λες να αλλάξουμε επάγγελμα; πλάκα έχει!

Allitnil: ζεις περιπέτειες μαζί με τον Νικόλα...πάτε καλά;

11:44 π.μ.  
Blogger Gogo είπε και λάλησε...

kala vre, twra thimithikes na simvouleuteis ta zwdiaaaa?

kala, gia tin tileorasi den to sizitw...

5:32 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Gogo: καλέ μην παρεξηγηθώ τυχαία τα άκουσα την πρώτη φορά... μετά απλά το ξανακάναμε με την κολλητή για να γελάσουμε... αλλά το πληρώνω όπως βλέπεις με "την κατάρα του αιώνιου λιωσίματος"... λες αυτοί οι αστρολόγοι να είναι και μάγοι και να με κατάλαβε;

11:14 π.μ.  
Blogger Spyros είπε και λάλησε...

Spoiler: o Loulis einai gay... :)
An thes na prospathiseis pantws, syxnazei sto gazaki..

11:56 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

deadendmind: ααα ενταξει... λέω και εγώ!!!

Spyro: είσαι κακός άνθρωπος! Όνειρο είναι γιατί μου το χαλάς;
Στο γκαζάκι χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα και όλα αυτά σε ένα νέφος καπνού... που θα τον βρώ εκεί μέσα; ε; μου λές;

3:42 μ.μ.  
Blogger UrbanTulip είπε και λάλησε...

Μην ακούς κανένα! Αν θες τον Λούλλη μπορείς να τον έχεις!
Επίσης, υπαρχει βρε μεγαλύτερη χαρά από το να περνάς ώρες εποικοδομητικές με φίλους;
Τι ζώδιο είπαμε είσαι;

10:59 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

Άσε τον Λουλη κάτω.-

5:37 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

UrbanTulip: έτσι σε θέλω να μου ανεβάζεις το ηθικό! Λέων γιατιιιι;

Birbilo: ιζ δατ εν ορντερ;
Καλως ήρθες και ας είναι και με τσαμπουκα! χιχι:)

6:02 μ.μ.  
Blogger UrbanTulip είπε και λάλησε...

Για να ξέρω τι να σου λέω παιδί μου!
Από Λέωντες ξέρω πάντως γιατί είμαι και γω!
Φέτος τριλ θα ειναι η χρονιά μας!
Θα σου κάτσει εσένα ο Λούλλης και μένα ο μαλάκας που βλέπω και κάιει το στομάχι μου δυο χρόνια!
γιουπι ε!

11:15 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Τουλίπα το έγραψες... έχω και μαρτύρους... κακομοίρα μου και αν δεν βγει τι σε περιμένει!!!!

11:23 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

Σε μένα θα κάτσει ο Λούλης.-
Εντ δατς εν όρντερ!!

Καλώς σας ξανα-ματα-βρήκα!

9:35 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home