Τρίτη, Ιανουαρίου 30, 2007

... sold out


Την προηγούμενη Τρίτη οι James έκαναν αυτή την ανακοίνωση. Μπήκα στο site να δω τι ακριβώς συμβαίνει. Χάρηκα. Άρχισα να σκέφτομαι μήπως καταφέρω να τους δω στο Λονδίνο σε μία από τις 5 συναυλίες καθώς όταν ήρθαν Ελλάδα δεν μπόρεσα να πάω λόγω (πολύ) ανωτέρας βίας. Δύο ημέρες μετά και αφού το έψαξα για αεροπορικά εισιτήρια μπήκα να δω πόσο κοστίζουν τα εισιτήρια της συναυλίας. Ήταν ήδη sold out! Δύο ημέρες χρειάστηκαν και η συναυλία ήταν ήδη sold out!!! Σήμερα ξαναμπήκα στο site έτσι για να ρίξω λίγο ακόμα αλάτι στις πληγές μου… και αντίκρισα αυτό…. ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!! ΚΛΑΨΨΨ!!!

σας παρακαλωωωω ελάτε στην Ελλαδα παααααλιιιιιιιι!!!! : (

17 Comments:

Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

ποιοι είναι οι james είπαμε;;

12:32 μ.μ.  
Blogger Gogo είπε και λάλησε...

Geliii dropi!!!!
Respect!
Ax Trilian, axxxx!

12:44 μ.μ.  
Blogger Crucilla είπε και λάλησε...

Θα πάμε όλοι μαζί σε κανένα Παρίσι , Ρώμη κτλ κτλ ...μην αγχώνεστε....Sometiiiiiiiiiiiiiimes.....

1:28 μ.μ.  
Blogger Misirlou Oubliez είπε και λάλησε...

ε παιδια μη με ξεχασετε,θα σας ξεχεσω

2:02 μ.μ.  
Blogger Mogwai είπε και λάλησε...

Ρε σεις επιτέλους και μια καλή είδηση! ΟΛΕ!

3:01 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Συναυλία των james και δεν θα είναι sold out; Λογικά πράγματα.

Gelial, αυτό δεν το περίμενα ρε από σένα!

9:28 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Gelial : θεέ μου άγνοια!

Gogo : αχχχχ!!!

Crusilla : λες να ναυλώσουμε blogoπουλμαν?

misirlou : αλίμονο αγαπητή...

mogwai: ...καλή είδηση μόνο αν έρθουν προς το παρόν κλαίμε!

deadendmind: εκεί είναι όλο το ζουμί βρε κουτό ότι έγινε επανασύνδεση για λίγες συναυλίες και ίσως για πάντα!!! Γιουπιιιι!

Νικολα : δεν μπορούσε να ήταν sold out αλλά εγώ να είχα ένα μαγικό χαρτάκι;

11:18 π.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Αλήθεια...



ποιοί είναι οι James είπαμε;;;


ΥΓ Ναι, με έβαλε ο Τζέλι να σε σκάσω! :-p

11:29 π.μ.  
Blogger loretta είπε και λάλησε...

'Οταν είχαν έρθει Αθήνα τους είχα χάσει γιατί ήμουν Ξάνθη (φιλιά στην όμορφη Ξάνθη!) αλλά όσοι φίλοι μου πήγαν ήταν εκστασιασμένοι.
Μάλιστα και οι James είχαν εντυπωσιαστεί με το κοινό (είμαστε και γαμώ τα κοινά) και είχαν πει οτι αν ήξεραν τόσα χρόνια οτι είχαν τέτοια απήχηση στην Ελλάδα, θα είχαν έρθει νωρίτερα..

Οπότε... μπορεί να ξανάρθουν!

1:16 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

Δεν θέλω να σε πικράνω αλλά η συναυλία των James είναι η 2η καλύτερη μετά τους PJ που έχω πάει.Στο γράφω όμως ξέρωντας ότι δεν υπάρχει περίπτωση ο Tim Booth να μην ξαναρθει εδώ.Δήλωνε φεύγοντας από τους James ότι η συναυλία της Αθήνας τον έκανε να σκεφτεί ότι ίσως είναι καλύτερα να φύγει τώρα που είναι στα high τους και ότι τέτοιο πράγμα δεν έχει ξαναζήσει.Μέχρι που χάνανε τα τραγούδια από την πόρωση τους ....
ΡΕ τον κάναμε να παραιτηθεί και δεν θα ξανάρθει;ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ.

2:04 μ.μ.  
Blogger Santiago Nasar είπε και λάλησε...

Getting away without the ticket (All messed up)
Θα ξανάρθουν! Έχουν φανατικό κοινό!

6:56 μ.μ.  
Blogger Santiago Nasar είπε και λάλησε...

Getting away without the ticket (All messed up)
Θα ξανάρθουν! Έχουν φανατικό κοινό!

9:12 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

An – lu : είσαι και εσύ εγκάθετη του gel? Ντροπή σου! ;)

Loretta : άστα αυτά έχω ακούσει και εγώ και γι΄ αυτό κλαίω!! (φιλιά στην όμορφη Ξάνθη!! Χιχι)

Kyanoun : δεν θέλεις αλλά το έκανες…μπουχουχου! Μακάρι να ξαναέρθουν!

Sandiago Nasar : σε βρίσκω πολύ σίγουρο! Ξέρεις κάτι που δεν ξέρω?

1:49 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

θα παίξω εγώ κλαρίνο κούκλα μου, να δεις τι ωραία που θα ξεχάσεις τους Τζάμες!!

6:22 μ.μ.  
Blogger Santiago Nasar είπε και λάλησε...

Όχιιι, δεν έχω κάποια συγκεκριμένη πληροφορία, υπόθεση κάνω.

10:12 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Birbilo : εεε πες μου έτσι να μην στεναχωριέμαι άδικα!

Santiago : ... ε τότε πρόσεχε πουλάκι μου πως τα λες και μας πήρε άδικα η χαρά!

10:50 π.μ.  
Blogger 30aris είπε και λάλησε...

Έλα ρε τζελ, ακόμη κι εγώ τους ξέρω τους Τζέιμς... Δεν θα τα έσκαγα για τη συναυλία τους βέβαια, αλλά... respect στους πορωμένους

(άσχετο: έχετε ακούσει Γιάννη Χαρούλη;)

2:12 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home