Πέμπτη, Μαρτίου 22, 2007

Ταξιδάκιιιιιι


Μου πρότειναν ταξίδι για Σ.Κ… Δέχτηκα. Μετά το μετάνιωσα. Δεν είχα και το κατάλληλο budget. Το ξανασκέφτηκα. Είπα δεν θα πάω, πήρα τηλέφωνο κι ενημέρωσα. Μου έβαλαν τις φωνές. Θα μείνεις εδώ μου είπαν. Το ξανασκέφτηκα. Και πάλι δεν μπορούσα. Το ξέγραψα. Μετά από μέρες ήρθε μήνυμα «Εκδρομή χωρίς Trilian είναι ασανσέρ χωρίς καθρέπτη»
Μετά από αυτό τι να κάμω; (είμαι και ψώνιο)Λύγισα!

Τώρα που έβγαλα τα εισιτήρια με παίρνουν τηλέφωνο και με δουλεύουν ότι ή θα με τρέχουν στα μπουζούκια λέει ή θα με κλειδώσουν σπίτι και θα ξενυχτάνε μόνοι τους σε μαγαζιά που μου αρέσουν έτσι για χαβαλέ… και μου αφιερώνουν και τραγούδια του στυλ «Αχ να μπορούσα τα λιμάνια να τα κλείσω να σταματήσω τα τρένα στο σταθμό…» και καλά για να μην καταφέρω τελικά να πάω!! Ρε δεν θα έρθω; Θα έρθω! Μαύρο φίδι που σας έφαγε… αυτό σας λέω μόνο!! (κάνω και την κίνηση με το δάγκωμα χεριού στο στόμα που έκαναν οι μαμάδες μας όταν ήμασταν μικροί και τα κάναμε πάνω μας αλλά δεν μπορείτε να το δείτε… τόσο τα έχω πάρει. Για να καταλάβετε τι σας περιμένει, χιχι)

Φύγαμεεεε!!!!...

10 Comments:

Blogger Zaphod είπε και λάλησε...

:-)
Καλά να περάσειςςςς!

7:05 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

Για που αν επιτρέπεται?

11:26 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

καλό ταξίδι και καλά να περάσεις.

7:52 π.μ.  
Blogger Mogwai είπε και λάλησε...

καλο ταξιδι και απο μενα!!

12:24 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Με το καλό να πάς και ακόμα καλύτερα να γυρίσεις!

3:10 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

thanks γοργονα και μάγκες ;)... birbilo ταξιδευω ικογνιτο :P

3:49 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

ουδέν κρυπτόν υπό του γιωρίκα (θα μου τα σφυρίξει όλα η αλιτνίλ)
καλά να περάσεις! και με το μαλακό, ε;;;;

8:19 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

ασανσέρ χωρίς καθρέφτη έχουν τα νοσοκομεία.. πολύ καλό το κοπλιμέντο!
καλά να περάσεις :-)

10:52 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Yo!reeka: Για τη με έχεις δηλαδή; Εγώ χαφιές δεν είμαι! Α!

Είμαι σίγουρη ότι θα περάσεις καλά φιλενάδα. Πρόσεξε μόνο μην σε στεναχωρήσει τίποτης!

11:09 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Ευχαριστω πολύ παιδάκια... Yoreeka όπως βλέπεις οι κολλητές μου δεν είναι χαφίεδες...
Deadend mind δεν το είχα παρατηρήσει αυτο... θα τους παρω τηλ να τους βρισω που κάνουν τέτοια μακάβρια αστεια...;)

11:41 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home