Παρασκευή, Μαρτίου 09, 2007

Μου έκλεισε το μάτι ή μου φάνηκε;

Σύμφωνα με τους ψυχολόγους τα παιδιά όταν είναι μικρά λόγω μεγάλης και δημιουργικότατης φαντασίας ζουν περιπέτειες. Διαφορετικές τα αγοράκια διαφορετικές τα κοριτσάκια. Μία από αυτές και ίσως η πιο κοινή είναι το ότι τα αγοράκια πιστεύουν ότι πάντα κάποιος είναι στην ντουλάπα και τα κοριτσάκια ότι πάντα κάποιος βρίσκεται κάτω από το κρεβάτι. Οι περισσότεροι από εσάς ίσως να πιστεύατε κάτι από τα παραπάνω ή συνδυασμό και των δύο ή κανένα από αυτά και να είχατε τις δικές σας περιπέτειες να ζήσετε εκείνη την εποχή. Στην δική μου περίπτωση τα πίστευα και τα δύο καθώς και ότι κάποιος βρίσκεται πίσω από τις κουρτίνες. Το πιο αστείο όμως ήταν (και κατά κάποιο τρόπο ισχύει λιγουλάκι και τώρα – μην με ρωτάτε το γιατί) ότι πίστευα πως τα αγάλματα όταν γυρνάμε την πλάτη μας κουνιούνται. Αν το σκεφτείτε έχει κάποια λογική. Στο δικό μου μυαλό τα αγάλματα είναι συνδεδεμένα με το λουμπάγκο λόγω ακινησίας. Δεν κουράζονται τόση ώρα ακίνητα; Δεν θέλουν να γελάσουν όταν κάποιος τρώει τα μούτρα του μπροστά τους; Ακούνε τις συνομιλίες μας και απλά δεν συμμετέχουν; Δεν ντρέπονται που είναι γυμνά; Ο Κολοκοτρώνης στην παλιά βουλή δεν πιάστηκε να δείχνει προς την ακαδημία; Τον χειμώνα κρυώνουν; Τα βράδια στα μουσεία παίζουν τάβλι; Η Νίκη της Σαμοθράκης επικοινωνεί με το περιβάλλον χωρίς κεφάλι; Ο Καρυάτιδες δεν κουράστηκαν να κουβαλάνε το αέτωμα του Ερεχθείου; Το άγαλμα του Τρούμαν μελανιάζει; σπάει κανένα κόκαλο κατά την πτώση;
Μέσα στις πολλές σοφίες που έχει πει ο αδερφός μου (για τις οποίες έχω βάσιμες υποψίες ότι είναι κλεμμένες ) είναι και η εξής : « Όταν έχεις σκεφτεί κάτι περίεργο ή έχεις μία περίεργη συνήθεια σίγουρα υπάρχει ένας ακόμα άνθρωπος σε ολόκληρο τον πλανήτη που έχει σκεφτεί το ίδιο με εσένα ή έχει την ίδια συνήθεια» (έχει πει και κάτι για τις γκόμενες αλλά θα σας το πω σε άλλο ποστ) και ιδού κυρίες και κύριοι τι μου έστειλαν για να με πικάρουν οι ‘φίλοι’ μου και να επιβεβαιωσουν τον bro…

20 Comments:

Blogger tzo είπε και λάλησε...

Εγώ πάλι φοβόμουν ότι θα μπει κάποιος από το παράθυρο και για το μόνο που ανησυχούσα να βρω κάτω από το κρεβάτι ήταν κατσαρίδες! Βέβαια δεν θυμάμαι και πολλά, πάντως σίγουρα θυμάμαι πως ήμουν σίγουρη πως όταν κοιμόμουν τα παιχνίδια μου ξυπνούσαν!
Σοφός ο Bro.....

2:22 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

πλάκα είχε το βιντεάκι. εγώ έτσ και άκουγα κανένα ήχο στο σπίτι ήμανε σίγουρος ότι είχε μπει κλέφτης!

2:42 μ.μ.  
Blogger P. είπε και λάλησε...

Εμένα όταν ήμουν μικρός με είχαν πάει στο μουσείο κέρινων ομοιομάτων στα Γιάννενα και φοβήθηκα πώς όλοι αυτοί είναι ζωντάνοί. Εφιάλτης. Δε σας κλίβω πως μια μικρή ανησυχία ακόμα την έχω!

2:58 μ.μ.  
Blogger neropistolero είπε και λάλησε...

Εγώ νόμιζα ότι κάποιος είναι στις σκιές.
Με είχε ρωτήσει ένας φίλος αν θα μπορούσα να κοιμηθώ σε ένα δωμάτιο με αγάλματα.Προβληματίστικα λίγο είναι η αλήθεια κι απάντηση δε βρήκα.Δεν έχω και κανένα άγαλμα πρόχειρο να κάνω δοκιμές. :D

8:32 μ.μ.  
Blogger Charty είπε και λάλησε...

Εγω ένιωθα πως πάντα και παντού κάποιος με παρακολουθεί,με κοιτάει.Ακόμα και μέσα στο σπίτι...ακόμα και τώρα!
Σωστός ο bro!

10:12 μ.μ.  
Blogger Blogaki είπε και λάλησε...

Σκιάχτηκα καλέ!!!
Η αλήθεια είναι ότι ένα μικρό, τοσοδούλικο κολληματάκι με τις ντουλάπες το'χω κι εγώ...!! :)

11:37 π.μ.  
Blogger €lisavet είπε και λάλησε...

Xaxaxa! :)

Το καλύτερο που έχω ακούσει είναι από ένα παιδί που λόγω τηλεόρασης πίστευε ότι η ζωή παλιά ήταν ασπρόμαυρη! :))

8:16 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Ha! Το ήξερα πως είσαι για τα σίδερα!!!

9:01 μ.μ.  
Blogger UrbanTulip είπε και λάλησε...

tril...εισαι τρελλή!
εν τω μεταξύ όταν ήμουν μικρή ποτέ δεν είχα αυτές τις φοβίες. να ανησυχώ;

11:22 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Allitnil : τώρα όταν ακούς χρατς χρατς στην πόρτα μην ανησυχήσεις θα είναι ο Στάθης! Χιχι

Yo!reekas : τόση σιγουριά πια ότι σας κλέβανε; Τι έχετε στο σπίτι σας αρχαία;

Holden : … σε καταλαβαίνω… τα κέρινα ομοιώματα στα Γιάννενα είναι όντως εφιάλτης! :)

Charty : και αυτό μέσα στο πρόγραμμα είναι… (πάντα σύμφωνα με τον Φρόιντ βεβαίως βεβαίως!!)

Blogaki : είδες σιγά σιγά ένας ένας έρχεστε στα λόγια μου ;)

€lisavet : τι εννοείς; Δηλαδή δεν ήταν; Χιχι

Snikolas : προσδιόρισε μου τι εννοείς με τον όρο «σίδερα»…

Urbantulip : τρελή εγώ; ποιοι είναι οι κύριοι; Γιατί μου χαμογελάνε; Γιατί με τραβάνε; Καλέ αφήστε με δεν μου πάνε τα άσπρα με χλομιάζουν… μην σπρώχνεις καλέεεε…

11:03 π.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Μπα...ως μικρό λίγο το σκοτάδι με τρόμαζε....και τα ύψη!
Τίποτα το σπουδαίο δηλαδή!
(Κι όμως ανέβηκα και στον Πύργο του Άιφελ και σε αυτόν του Τορόντο και στο Εμπάιρ Στέητ Μπιλντινγκ)
Κοινώς...μή μασάς!

11:33 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Neropistolero : καταπληκτικό αυτό με τις σκιές... όσο για το άγαλμα δεν έχω να σου δανείσω δυστυχώς ;)

An-lu : δεν μασώ... απλά μιλάω στα αγάλματα και περιμένω να μου απαντήσουν :Ι

1:54 μ.μ.  
Blogger Mogwai είπε και λάλησε...

Εγώ πάλι δε τρόμαζα με τίποτα μέχρι που είδα περσι τον Εξορκισμο της Εμιλυ Ροουζ κ εκτοτε με τρομαζουν τα παντα, απ τις κουρτινες μεχρι τα ρολογια και τις ντουλαπες μεχρι και ο ηχος που κανει η σκια μου. Τόοοοσο γενναίο που με βρηκατε?
τρελο βιντεακι!
Ευγε Bro!

4:54 μ.μ.  
Blogger Santiago Nasar είπε και λάλησε...

Μα... νομίζω ότι τα αγάλματα όντως κουνιούνται όταν γυρίσουμε την πλάτη...
αλήθεια δεν ισχύει;

6:42 μ.μ.  
Blogger Zaphod είπε και λάλησε...

Hi Trill!

Το μόνο άγαλμα που έχω ακούσει να κουνιέται είναι σε ένα ανέκδοτο ένας τύπος που ......μια παντρεμένη και όταν έρχεται ο άντρας της, εκεί που είναι γυμνός πασπαλίζεται με αλεύρι και μένει ακίνητος.......

10:55 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Άσχετο: Έχεις πρόσκληση για 7 αγαπημένες σου ταινίες ;-)

11:56 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

χαχαχαχαχαχαχα! ωραία ιδέα, απορώ πώς δεν έχει γίνει καρτούν ακόμα, σαν το τόι στόρι!

εγώ δεν θυμάμαι τι φοβόμουν όταν ήμουν μικρή.. υποψιάζομαι ότι δεν θα φοβόμουν πολλά, γιατί ήμουν ένα περιπετειώδες αγοροκοριτσάκι! τώρα όμως οι φόβοι μου βγάζουν όχι ποστ αλλά τόμο ολόκληρο! ;)
η πιο περίεργη του χωριού (εγώ δηλαδή) περιμένει να μάθει και τις σοφίες του αδελφού σου για τις γυναίκες! ;)
φιλιά :)

6:31 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

You know… behind bars που λένε και οι άγγλοι! :p

10:12 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Mogwai : μπου! (ελπίζω να μην σε τρόμαξα)

Sandiago nasar : ισχύει μην ακούς τους άλλους… :)

Zaphod : μμμ το ξέρω αυτό το ανέκδοτο… λες από εκεί να επηρεάστηκε…

Deadend mind : αχ πολύ καλή ιδέα αυτή με την ταινία… λες να το πούμε στον cpil;

Snikolas : χμ! αυτά τα σίδερα… ;) (αμάν ρε παιδάκι μου μία εμμονή είπαμε ότι έχουμε και αμέσως να μας στείλετε εσώκλειστους…; )

11:03 π.μ.  
Blogger Αθηναϊς είπε και λάλησε...

Πράγματι, ο αδερφός σου έχει δίκιο!Πολλές φορές μάλιστα ντρέπομαι να εκφράσω τις φοβίες μου αλλά όταν το κάνω σχεδόν πάντα βρίσκω κάποιον που έχει κάτι παρόμοιο με εμένα!

7:01 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home