Πέμπτη, Μαΐου 10, 2007

Τι πάει να πει «Καταργήθηκε»;

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί θα πρέπει μία εταιρία να σταματάει ένα καταξιωμένο προϊόν που το βγάζει για πολλά χρόνια. Τι θα πει δεν πουλάει πια; Τι θα πει είναι παλιό; Τι θα πει υπάρχουν καινούρια καλύτερα και πιο μοντέρνα; Και εμείς; Εμείς που ακόμα το αγοράζουμε; Που η ζωή μας γίνεται πιο απλή και πιο όμορφη με αυτό; Που χρόνια το υποστηρίζουμε; Πως μας πετάτε έτσι κύριε Marketer σαν στυμμένες λεμονόκουπες στους 5 δρόμους με 6 παιδιά στην αγκαλιά;(μήπως το παράκανα;)
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Το πρώτο σοκ ήρθε πριν 4 χρόνια όταν για δύο σαιζόν η Converse αποφάσισε να σταματήσει την κυκλοφορία των All Star. Εκείνη την εποχή δεν ήταν πια στην μόδα. Πάντα είχα All star και ακόμα έχω και δεν μπορούσα να φανταστώ ότι δεν θα βρίσκω πια. Γνωρίζω αρκετό κόσμο που τα φορούσε (θα μου πεις αυτοί ήταν όλοι και όλοι) και που δεν είχε σκοπό να τα εγκαταλείψει. Δεν μπορεί να ήταν τόσοι λίγοι όμως ώστε να σταματήσει η κυκλοφορία των All Star Chuck Taylor. Θυμάμαι που τρέχαμε σε κάθε ξεχασμένη αποθήκη για να τα βρούμε. Ευτυχώς δηλαδή που γύρισε η μόδα και τώρα τα βρίσκεις ακόμα και με το πορτραίτο σου πάνω!!! (μαζέψτε στοκ παιδιά δεν ξέρετε τι μπορεί να μας βρει πάλι)
Το δεύτερο σοκ ήρθε ένα όμορφο απόγευμα στο Pizza Hut στο Κολωνάκι. Εγώ και ο τότε Boyfriend πηγαίναμε μετά την δουλειά για να απολαύσουμε την Supreme pizza και να χαζολογήσουμε. Είναι από αυτές τις στιγμές με τα stupid little things που σε κάνουν ευτυχισμένο. Το όμορφο απόγευμα ήρθε να καταστρέψει η στραβωμένη γκαρσόνα που μας ανακοίνωσε ότι η supreme καταργήθηκε!!! Περιττό να σας πω ότι κλειδώσαμε τόσο που την είχαμε γύρω στην μισή ώρα να περιμένει κλαίγοντας την μοίρα μας και χωρίς να μπορούμε να αποφασίσουμε τι να παραγγείλουμε… Ακόμα όμως και αυτοί κατάλαβαν το τραγικό λάθος τους και επανέφεραν στο μενού τους την πίτσα που όλοι αγαπήσαμε (ή τουλάχιστον εγώ και ο ex καλή του ώρα)!!
Αλλεπάλληλα σοκ έχω πάθει φυσικά με τα ανταλλακτικά του αυτοκινήτου αλλά επειδή την ιστορία ήδη την γνωρίζεται θα την προσπεράσω καθώς και την ιστορία με τα βινύλια που πονάει και δεν θέλω καν να την αναφέρω!
Ας φτάσουμε όμως και στο ζουμί της υπόθεσης. Καιρό τώρα έχω παρατηρήσει ότι τις αγαπημένες μου τσίχλες δεν τις βρίσκω εύκολα. Παρόλα αυτά πάντα είχα την καβάτζα μου στο supermarket της γειτονιάς. Μέχρι σήμερα το πρωί που πήγα και στο ράφι ήταν μία άλλη μάρκα. «Συγνώμη μήπως μπορείτε να μου πείτε που θα βρω Stimorol Original;» είπα σε μία πωλήτρια. «Καταργήθηκαν» μου απάντησε κοφτά εκείνη… βούρκωμα…
Και έρχομαι και ξαναρωτώ κύριε πρόεδρε… Πως μας πετάτε έτσι κύριε Marketer σαν στυμμένες λεμονόκουπες στους 5 δρόμους με 6 παιδιά στην αγκαλιά;


Υγ : έτσι και καταργηθεί και το άρωμα μου θα αυτοπυρποληθώ στο Σύνταγμα σας προειδοποιώ, όχι για να μην λέτε μετά ότι δεν ενημέρωσα!!!

26 Comments:

Blogger nanakos είπε και λάλησε...

Dεν φαντάζεσαι πόσο σε καταλαβαίνω! Ακόμα θυμάμαι το απόγευμα που ο περιπτεράς μου ανακοίνωσε πως δεν θα ξαναφέρουν ΠΟΤΕ Φοφίκο & Φατσούλες!
Νομίζω δε, πως την επόμενη μέρα δεν πήγα στο σχολείο (αν και παίζει να ήταν Σαββατοκύριακο). Πάντως, πολύ μου είχε κοστίσει.

3:02 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

.... αντε ρε καταναλώτρια!

ΥΓ. κι εμένα μου έλειψαν τα φοφίκο

3:13 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

Ας καταργήσουμε την κατάργηση!

3:14 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Τότε που τα allstarακια είχαν εκλείψει αγόρασα κάτι diesel που τους έφερναν....Ήταν φανταστικά.... τα έλιωσα! Μάντεψε!!!! Όταν πήγα να τα ανανεώσω τα είχαν καταργήσει, έκτοτε ούτε σε στοκ δεν τα βρίσκω!!!!

3:24 μ.μ.  
Blogger JoaN είπε και λάλησε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

3:42 μ.μ.  
Blogger JoaN είπε και λάλησε...

καλά τα λες! Κάθε προϊόν που βολεύομαι πάρα πολύ μετά από λίγο καιρό χωρίς ένα σήμα το καταργούν!!! (και σου μιλάω για όλα τα είδη...!) (συγνώμη για το λάθος πριν..)

3:43 μ.μ.  
Blogger lifewhispers είπε και λάλησε...

Τι λες τώρα φίλη μου?Σε νιώθω!Ως υπερκαταναλωτικό ον κι εγ΄ωπολύ νευριάζω με τους marketeers Που νομίζουν ότι δεν υπάρχει αγορά για ένα συγκεκριμένο προιόν!!!Συγχύστηκα! (Lifewhispers)

4:05 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Το ότι σταμάτησε σε μία χώρα να εισάγετε η να παρασκευάζεται ένα προϊόν, δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει αλλού! Τι το έχεις βρε το internet; Μόνο για να βλέπεις blogs; :p

Έλα… πάλι σ’ έσωσα!
http://www.hollandsbest.com/candy/stimorol.php

7:20 μ.μ.  
Blogger [Germanos] είπε και λάλησε...

θετεις σοβαρό θέμα.

Με την εξαφάνιση των φοφίκο ειχα τραβήξει και εγώ σοβαρό ζόρι οπως ο νανάκος (μανιάτης ε?, οι καταλήξεις σε -ακος )
Παλιότερα με το παγωτό κακάο της ΕΒΓΑ οπου και ειχα στείλει στην εταιρεια το πρωτο χεστηριο γράμμα
(Ηταν το 1978 και δεν ηξερα να γραφω καλα αλλα τους τα πα και
ξαλάφρωσα)

9:57 μ.μ.  
Blogger dizzydream είπε και λάλησε...

Αυτό με τα Φοφίκο δεν έπρεπε να αναφερθεί!! Τόσα χρόνια πήγαινα σε ψυχολόγο για να το ξεπεράσω, και τώρα άντε πάλι το θυμήθηκα! Αχ, Φοφίκο...
Επίσης το Sultana της Algida με το στρουμπουλό κυπελάκι. Σνιφ...

12:45 π.μ.  
Blogger Tanila είπε και λάλησε...

....και παγωτο σε κυπελλακι με γεύση καφέ (δε θυμαμαι μάρκα).... αχχχ... τώρα πια μόνο Δωδώνη με γεύση καφέ βρίσκεις ή σε ανάλογα μαγαζιά και όχι σε περίπτερα...

10:01 π.μ.  
Blogger Tanila είπε και λάλησε...

Μπάι δε γουέι, αν αυτοπυρποληθείς στο Σύνταγμα, σε παρακαλώ να το κάνεις ακριβώς μπροστά από τη Μ. Βρετανία για να έχω καλή θέα.

10:06 π.μ.  
Blogger Gogo είπε και λάλησε...

Ti einai to Fofiko gmtttt;;;
Toso megalo pligma itan;;
As to perigrapsei kapoios!

12:33 μ.μ.  
Blogger unpaiktable είπε και λάλησε...

Αν το άρωμά σου είναι η κολώνια "ΜΥΡΤΩ" (κατάντια, χεχε) δε θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά.. εχμ..

1:03 μ.μ.  
Blogger Crucilla είπε και λάλησε...

Πωπω! Φοφίκο...κλαψ κλαψ...
Πωπω! Μυρτώ!
Πωπω! Στιμορόλ...

Ρε σεις , πόσο μας έχουν καταστρέψει αυτά τα 80s;
Όσο για το άρωμα, γύρνα το σε κάτι κλασίκ τύπου Σανέλ νο 5 μην έχουμε και δράματα, νέο κορίτσι!

1:12 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Nanako : είδες τι κουβέντα μου άνοιξες με τα Φοφίκο; Κόλαση ήταν πανάθεμα τα… ;)

Yo!reekas : όχι ρε συ δεν είμαι υπερκαταναλωτική απλά δεν μπορώ να μου αλλάζουν τα δεδομένα μου…

Birbilo : ζήτω η κατάργηση λοιπόν… εεεε… τι; Σκατά τα κάναμε πάλι!!

Allitnil : δεν υπάρχουν… ρώτα και την queen των sneakers!!

Joan : … τι σήμα; Σήμα καπνού; Χιχι

Fairytales : καλέ μην μου συγχύζεσαι και μου καταργηθείς και εσύ (black humor)

Snikolas : φιρι φιρι το πας τι εννοείς πάλι με έσωσες;… πως το βλέπεις θα παραγγέλνω τσίχλες από το internet???? : PPPP

[germanos] : καλά έκανες και τους τα είπες… εμα πια… μια ολόκληρη γενιά μεγάλωσαν τα Φοφίκο…;)

Dizzydreamer : εεε και οι ψυχολόγοι τι να κάνουν κλέφτες να γίνουν; Μερικές λέξεις κλειδιά χρειάζονται για να τους φέρνουν ξανά και ξανά δουλειά…χιχι!!

Tanila : μην ανησυχείς θα κόψω και εισιτήρια… να βγάλει και κάτι η οικογένεια μου από όλο αυτό…

Gogo : πόσο χρονών είσαι είπαμε;

Unpaiktable : Μυρτώ; τρε μπαναλ!!!!

Crucilla : παιδιά υπάρχει η μυρτώ απλά άλλαξε συσκευασία την παίρνει η γιαγιά μου!!! Φοφίκο δεν υπάρχουν!! Στιμορολ γιοκ…!!
Α και όσο για το Νο5 το σιχαίνομαι ζέχνει δεν το μπορώ καθόλου (τρίζουν τα κόκαλα της Κοκούς) χιχι

2:08 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

καλά εσύ ζεις ένα δράμα! ;)
μόλις σταματήσω τη δίαιτα θα παω να δοκιμάσω μια supreme να δω περί τίνος πρόκειται :) βέβαια χωρίς boyfriend δεν θα έχει την ίδια γεύση.. ;(
φιλάκια :)

1:11 π.μ.  
Blogger €lisavet είπε και λάλησε...

Να επανέλθουν οι stimorol λοιπόν και μαζί και το chilli των goody's, που απορώ γιατί καταργήθηκε!!

11:39 π.μ.  
Blogger Tanila είπε και λάλησε...

ΚΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΑ WENDY'S!!!

8:42 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Deadend mind : ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ;;;;να πας αμέσως... δίαιτα από Δευτέρα (τι; Δευτέρα είναι σήμερα; ε από την επόμενη)... Δεν ξέρεις τι χάνεις με boyfriend ή χωρίς!!

€lisavet : καταργήθηκε το chilly; δεν το προτιμούσα αλλά παρόλα αυτά το θεωρώ ιεροσυλία που καταργήθηκε!!!

Tanila : πωπω εκείνη η ζεστή πατάτα από τα Wenty's ήταν όλα τα λεφτά!!!

11:21 π.μ.  
Blogger lee είπε και λάλησε...

αχ, εμενα καταργηθηκε το αρωμα μου! Δεκα χρονια τωρα προσπαθω να βρω κατι να με ενθουσιασει οπως το sculpture του Νικου Αποστολοπουλου, αλλα τζίφος! Ολα μου φαινονται αδιάφορα.

Πωπω, οντως τα Φοφίκο ηταν σούπερ! Μας εχουν μεινει τα φουντούνια, αλλα δεν ειναι το ιδιο...

12:55 μ.μ.  
Blogger Gogo είπε και λάλησε...

e 24..
a fountounia tipou itan loipon, kai twra kserw sigoura oti den ta eixa dokimasei..

klapsss

12:59 μ.μ.  
Blogger polikarpos είπε και λάλησε...

pote de 8a kseperasw ton pono pou eniwsa otan o spyriaris ipallilos twn goodys stin tsimiski mou eipe oti katargi8ike to chilli burger!
akoma 8ymamai tin skatofatsa tou..
ton misw pio poli k apo afti tin papariga lookalike pou kerdise stin εβροβύζιον.

o tempora, o mores, o mesogeiaka tis goodys...

(pantws, se antistoixi periptwsi, egine xamos stin agglia otan paraligo na katargi8ei i salad cream...sta ipopsin)

1:30 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Lee : καταλαβαίνω το δράμα σου... όσο για τα Φουντουνια δεν τα φτάνουν τα Φοφικο με τίποτα..;)

Gogo : μικρή μου τα Φουντουνια είναι τύπου Φοφίκο αλλά όχι τόσο επιτυχημένα όπως θα έχεις καταλάβει... ;)

Πολύκαρπε : σαν τα χιόνιαααααααα!!
να σε κάτι τέτοια τα χαίρομαι τα Αγγλάκια...

3:46 μ.μ.  
Blogger Santiago Nasar είπε και λάλησε...

...και αυτές οι καραμέλες... οι πολυαγαπημένες POLO mints με την τρύπα στη μέση; Χρόοονια τώρα κανένας δεν τις εισάγει στην Ελλάδα ενώ στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο κυκλοφορούν κανονικά.

Όσο για τα Φοφίκο, Εξαίσια! κρίμα κρίμα τι να πω... Η μόνη μου ένσταση ήταν ότι λάδωναν υπερβολικά τα χέρια.
Κάτι σαν "Φατσούλες" με παρόμοια γεύση νομίζω ότι έχει στα Lidl.

7:06 μ.μ.  
Blogger Unknown είπε και λάλησε...

Επανηλθεεεε

10:35 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home