Παρασκευή, Απριλίου 13, 2007

στο Msn!!


Μ. μ΄αγαπάς;
θες κάτι;
?
να μου πεις αν μ' αγαπάς
κάτι θες!
και φυσικά θέλω και το πόσο... "από εδώ μέχρι τον ουρανό" "για εσένα πέφτω στα τάρταρα" κτλ...
ε? ε? μ΄ αγαπάς?

άσε τις μαλαγανιές και πες μου τι θες
?
καμία εμπιστοσύνη στο γυναικείο φύλο...
και ειδικά στις φίλες σου...

από εδώ το πας, από εκεί το πας, αλλά τι θες δε μου λες
και εσύ δεν μου λες αν μ’ αγαπάς
δε θα πέσω εγώ στην παγίδα σου κοριτσάκι!
χα
αμαν... εγώ πήζω και θέλω λίγη αγάπη και προδερμ...
και εσύ μόνο στο συμφέρον το πας...
δεν υπάρχει περίπτωση δηλαδή να θέλω ΜΟΝΟ την αγάπη σου;

οχι!
άντε
καλά
επειδή είμαι αισθηματίας και δε μπορώ να αντισταθώ θα σου πω
μόνο στην περίπτωση που δεν θέλεις κάτι από εμένα… Σ΄ αγαπάω βρε!!!
ΚΑΙ ΕΓΩ
κι εσύ σε αγαπάς;
δεν μπορώ να κάνω αγαπουλοσυζητηση μαζί σου σημερις :(
σε χαιρετώ...
πας να αγαπήσεις κανέναν άλλον;
όχι... αφού με έφτυσες εσύ πάω να μονάσω...
όχι μωρέ
κρίμα είναι
νέα, ωραία κοπέλα. αμαρτία είναι να μονάσεις
αμαρτία είναι να μου βγάζεις την πίστη για να μου πεις ότι μ΄ αγαπάς
bye bye... θα πάω στο Ντουμπαι!!
αφού σου είπα σ΄ αγαπάω
ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ... ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΝΟΧΛΕΙΣ
άντε χεσου
εγώ φταίω!!!
που κάθομαι και ασχολούμαι!
Ηλίθια!
Σάτυρε!

συζήτηση ανάμεσα σε εμένα και κολλητό... καμία πίστη στην φιλία την σήμερον ημέρα!!!





24 Comments:

Blogger Santiago Nasar είπε και λάλησε...

Καλό, στιχομυθία με άψογο ρυθμό, με δυνατά vibes και με κοινωνικό message. (να είναι καλά το κοινωνικό messenger), Μπορείς να το κάνεις και εισαγωγή σε μυθιστόρημα.

5:11 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Xιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχι!
Εγώ μια φορά σας αγαπώ και τους δύο!

6:43 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Οπωσδήποτε κάτι ήθελες. Καλά έκανε και δεν έπεσε στην παγίδα!

12:31 μ.μ.  
Blogger neropistolero είπε και λάλησε...

Τον καημένο τον άνθρωπο, όχι μόνο τον έκανες να πει αυτό που ήθελες, αλλά του βγήκες κι από πάνω...
Παμπόνηρα πλάσματα!

3:08 μ.μ.  
Blogger Blogaki είπε και λάλησε...

Εγώ μικρή μου σε πιστεύω ότι ήθελες μόνο την επιβεβαίωση της αγάπης του!! Κι οι δικοί μου οι φίλοι μου βγάζουν την πίστη για να μου το πουν!!Αθλιοι τύποι!

8:16 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

sandiago nasar: μου προτειναν να το κάνω και ταινία μικρού μήκους!! θα σκεφτώ τις προτάσεις που θα έχω και θα διαλέξω την πιο συμφέρουσα!! χιχι

Allitnil: και εμείς βρε... αρκεί να μην θέλεις κάτι!!!

Snikola: : PPP

Neropistolero: γυναίκες παιδί μου, γυναίκες ότι και να πείς μετράει - 1500points... ποτε δεν βρίσκεις άκρη!

Blogaki: γιατί είσαι καλός άνθρωπος γι΄αυτό! Είχα πήξει στην δουλεία και ότι ήθελα ήταν ένα απλό Σ΄άγαπώ!! πολλά ζητούσα;

10:15 μ.μ.  
Blogger Attalanti είπε και λάλησε...

Μεγάλο πράγμα το conversation history... Μεγάλο πράγμα να απαντάς συγκεντρωμένη σε τόσο δύσκολα ερωτήματα, όταν όλοι δίπλα κάνουν ησυχία να μη σε ενοχλήσουν :)

7:18 μ.μ.  
Blogger Georgia είπε και λάλησε...

Άντρες παιδί μου, άντρες!! :P Καλά έκανες και του τα 'χωσες! Άι σιχτίρ πια! ;)

12:20 π.μ.  
Blogger UrbanTulip είπε και λάλησε...

darling έχεις αγάπη από στοργή και αγάπη; έλα hug!
(αχ τα ίδια κάνω και εγώ ....)

10:38 π.μ.  
Blogger sorry_girl είπε και λάλησε...

Αρσενικά καλή μου, τι να πεις.Τς τς τς τι τσιγγουνιά στην γλύκα είναι αυτή;Γι' αυτό σου λέω.Δείρτονα, δείρτονα (κατά το "χούφτωστη, χούφτωστη!)

12:48 μ.μ.  
Blogger Mogwai είπε και λάλησε...

καλα αυτο το Σατυρε στο φιναλε εσπασε κοκαλα!

1:28 μ.μ.  
Blogger Aggelos Spyrou είπε και λάλησε...

Βρε σεις...

Μπορεί ό άνθρωπος να μη μπορεί να πει Σ ΑΓΑΠΑΩ αν δε σε κοιτάει στα μάτια...

Γιατί δε βλέπετε κι αυτή την εκδοχή?

Να, κι εγώ που μπορώ να πω Σ ΑΓΑΠΑΩ ΤΡΙΛΙΑΝ, σ αγαπαω, σ αγαπω, σ αγαπαω πιο πολύ, πω πω πόσο σ αγαπάω, έχει κανένα νόημα?

Το σ αγαπάω δε γράφεται. Ούτε λέγεται. Ψιθυρίζεται. Στο αυτί. ο:)

(υποστήριξα τον άντρα, αν και πιστεύω ότι είναι... σάτυρος τελικά! 0:))) )

1:57 μ.μ.  
Blogger Gogo είπε και λάλησε...

Nai kala, kai pou tha elege S agapw, ti tha kerdizes einai to thema. Diladi, to thema einai, ti ennoei kapoios simera me to na pei S agapw..
Megalo thema!

2:39 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Τρελλοκομείο είσαι!




Ή μου φαίνεται;

3:10 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Attalanti: ;) χιχι!

Georgia: όπως τα λες… άντρες!!

Urbantulip: πάμε για ένα Group Hug οοοοοόλοι οι βλογερς… έεετσι μπράβο!!!

Sorry girl: λες το βρωμόξυλο να είναι η λύση για να στρώσει το αγόρι;

Άγγελε: ααα δεν μπορώ τα ψιθυριτά στο αυτί… γαργαλιέμαι ;)

Gogo: όταν το λέει το εννοεί το συγκεκριμένο αγόρι ακόμα και από το msn… I know!!

An – Lu: βρε λες τελικά;

3:58 μ.μ.  
Blogger Charty είπε και λάλησε...

Να πας και μετά να μου εξηγήσεις γιατί γύρισα..?????????????????
σνιφ.!

5:05 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

και τελικά τι χάρη ήθελες από το παιδί;;

5:12 μ.μ.  
Blogger david santos είπε και λάλησε...

thanks for you work and have a good week



Οι ευχαριστίες για σ ας εργασία και έχουν μια καλή εβδομάδα,

7:35 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

μα είναι φως φανάρι ότι σ' αγαπάει. δες πόσο αυθόρμητα και αβίαστα στο είπε! :ΡΡΡΡ

:)

7:36 μ.μ.  
Blogger cindaki είπε και λάλησε...

Μα, τους είναι ώρες ώρες τόσο δύσκολο να το πουν...
Ακόμα κι αν ηθελες κάτι βρε παιδί μου! Γι' αυτό δεν είναι οι φίλοι;;;
Αμάν, καχυποψία...

2:47 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Charty: περικαλώ;;; δεν σας κατάλαβα… παρόλα αυτά μην κλαίτε αγαπητή!!

Yo!reekas: ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ άντε μην τα πάρω τώρα… την αγνή αγάπη ζήτησα η παιδούλα!!!

David Santos: γιατί βρε αγόρι μου σπαταλάς τον χρόνο σου έτσι; γιατί αφήνεις συνέχεια το ίδιο σχόλιο; Γίνε λίγο πρωτότυπος!!!

Deadend mind: φως φανάρι δεν ξέρω αν είναι αλλά αν δεν με αγαπάει θα τονε σφάξω στο γόνατο… ;)

Sofi-k: μα βλέπεις ένα κόλλημα που έχουν; Αφού με αγαπάς βρε πουλάκι μου γιατί δεν μου το λες την ώρα που το έχω ανάγκη και μου βγάζεις την ψυχή; Ε; ρωτώ… ε;

3:41 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Mogwai: (αχ δεν σου απάντησα πριν... χιχι) το΄" Σατυρε" είναι το χτύπημα κάτω απο την μεση για τον συγκεκριμένο φίλο!!! ;)

4:04 μ.μ.  
Blogger Charty είπε και λάλησε...

"bye bye... θα πάω στο Ντουμπαι!!"

Στο Dubai αδερφές μου,στο Dubai!

9:00 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Charty: ααα τώρα μάλιστα... να υποθέσω πέρασες τέλεια ε; Τι ήθελες να γυρίσεις μου λες;

12:52 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home