Δευτέρα, Μαΐου 14, 2007

THE LAST DRIVE


Ίσως το σημαντικότερο ελληνικό συγκρότημα… γιατί; Για τα 12 χρόνια που είχαν να παίξουν και τις 3 sold out ημέρες στο Gagarin, για τον απίστευτο κόσμο που τραγουδούσε 3 ώρες (παρά κάτι) χαμογελώντας μαζί με τον Alex που κόντεψε να βάλει τα κλάματα από την συγκίνηση, για τα πιτσιρίκια που ήταν ανάμεσα σε κόσμο με μέσο όρο ηλικίας τα 30… για τα χαμόγελα μετά την συναυλία και τα τηλέφωνα που έπεσαν σε αυτούς που θα πήγαιναν τις επόμενες ημέρες έτσι για να ξέρουν τι τους περιμένει και γιατί τελικά όπως μας είπαν μετά ήταν το ίδιο απίστευτες όλες οι βραδιές!!!

Υγ : thx για το Blue Moon!!! ;)

9 Comments:

Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

ο κολλητός μου πήγε last drive, με είχε φάει να πάμε παρέα αλλά βαρέθηκα :)

3:53 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

τελικά είμαι τελείως άσχετη επί παντός επιστητού! όχι μόνο δεν έχω φάει την πίτσα του προηγούμενου ποστ, αλλα δεν έχω ακουσει και το συγκρότημα αυτού του ποστ! τελικά εσύ επιτελείς εκπαιδευτικό έργο ;)

6:44 μ.μ.  
Blogger david santos είπε και λάλησε...

Blogues puts all the MADELEINE photo in yours, a girl of 4 years of age that was abducted in day 2 in the Beach of the Light, in the Algarve, Portugal. They send the image of MADELEINE to all blogues of Morocco, Tunisia and Argel, thanks a lot

8:57 μ.μ.  
Blogger Zaphod είπε και λάλησε...

Τι να λέμε τώρα.... αρχηγού παρόντος... το καλύτερο garage συγκρότημα (όχι ελληνικό, γενικώς) επέστρεψε!
Εγώ πάντως ψηφίζω Σαββατο :-)

12:28 π.μ.  
Blogger marquee de mud είπε και λάλησε...

φιλτατε ζαφοντ. εχω κι εγω την τρελλα μου με τους last drive αλλα οχι και το καλυτερο ...γενικως.

12:19 μ.μ.  
Blogger Zaphod είπε και λάλησε...

Γούστα είναι αυτά και αδυναμίες :-)

12:25 π.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Φαντάσου… δεν τους έχω δει ποτέ!

12:40 π.μ.  
Blogger If...ιγένεια είπε και λάλησε...

Για να ακούσω.. ;p

10:06 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Υo!reekas: αν δεν σου αρέσει αυτή η μουσική ίσως να βαριόσουν και εκεί…

Deadend mind: μείνει μαζί μου… έχεις πολλά να μάθεις ;)

David Santos : οκ!

Zaphod: Σάββατο πουλάκι μου ε; αγαπάς και εσύ Last Drive!!

Marquee de mud: είδες τι σου είναι η αγάπη;

Zaphod again: και όπως λέει και μία φίλη μου «γούστα είπε ο πίθηκος… και έφαγε το σαπούνι»

Snikolas: δεν μου είναι δύσκολο να το φανταστώ… να υποθέσω ότι ούτε τους έχεις ακούσει; Χιχι!!

If…igeneia: τι τώρα πρέπει να ανεβάσω mp3? Ααα κάντε και κάτι μόνοι σας!

1:03 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home