Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2007

elementary my dear Watson!



Από προχθές έχω ένα απίστευτο αίσθημα ηρεμίας … μετά τον μεσημεριανό ύπνο ο εγκέφαλος μου έκανε ένα κλικ ύστερα από μία κουβέντα με έναν κολλητό και όλα μπήκαν στην θέση τους (που άθελα του μου έδωσε κάποια παραπάνω στοιχεία για μία κοινή υπόθεση μας). Σαν να έλειπε χρόνια το χαμένο κομμάτι του παζλ και είχα μείνει με την απορία μίας μισοτελειωμένης ιστορίας! Από εκείνη την στιγμή μου σκάνε στο κεφάλι ένα ένα όλα τα χαμένα κομμάτια και η ιστορία ολοκληρώνεται. Μπορεί να είναι ιδέα μου πως βρήκα την άκρη, μπορεί να είναι και όλα αλήθεια και σαν άλλος δαιμόνιος Σερλοκ Χολμς να έλυσα τον γρίφο, μπορεί να έπεσα στον ύπνο μου στην χύτρα με τους μπάφους και απλά να ξύπνησα με το πρώτο εύκαιρο σενάριο επιστημονικής φαντασίας στο μυαλό μου. Σημασία έχει πως τώρα τα πράγματα είναι καλύτερα και πως βρήκα το θάρρος να πω επιτέλους «τα ξέρω όλα» και να τελειώσει το θέατρο για μία υπόθεση που έχει κάνει άνω κάτω όλη την παρέα τους τελευταίους μήνες! Άντε παιδιά καλό καλοκαίρι να έχουμε… σαν παρέα τώρα πια όπως παλιά!
(το τραγουδάκι αφιερωμένο στους υπόλοιπους της παρέας που δεν θα ξεμπερδέψουν εύκολα με εμένα…. :P )

Υγ: βρε λες τώρα που είμαι σε νιρβάνα και δεν ιδρώνει το αυτάκι μου να πάρω μερικούς μερικούς τηλέφωνο και να τους ξεχέσω που τους έχω και άχτι ή να παραμείνω κερία…?

8 Comments:

Blogger sorry_girl είπε και λάλησε...

Ε μα δεν μπορώ να εκφράσω άποψη.
Έχω ελλειπή στοιχεία!
Πάντως άμα σου 'ρχεται να ξεχέσεις κανέναν, κάντο τώρα που γυρίζει χεχε!

2:23 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Καταλαβαίνω απόλυτα πως νοιώθεις! Πριν από μερικά χρόνια έμαθα (μάθαμε δηλαδή) για κάποιες παλιές ιστορίες. Όπως το λες, σαν να μπήκε ρε παιδί μου το κομμάτι εκείνο του παζλ που θα σου έδινε την τελική εικόνα. Χωρίς εκείνο το κομμάτι δεν μπορούσε κανείς μας να δει το ¨σχέδιο¨.

2:25 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

παρομοίως, κι εγώ έχω ελλιπή στοιχεία οπότε πάσο. αν και γενικά είμαι της λογικής ότι οι καλιές ιστορέις είναι καλό να μένουν εκεί που είναι (ή τουλάχιστον να τις αντιμετωπίζεις με εγκυκλοπαιδικό ενδιαφέρον και όχι για να παθιαστείς)

3:28 μ.μ.  
Blogger [Germanos] είπε και λάλησε...

και μολις τα μαθαινεις ολα επερχεται απομυθοποίησις

6:53 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Να μην περιμένεις τίποτα!!!!!
Κάτι λέει μια παροιμία γι'αυτά που πρέπει να κάνεις τώρα (δεν θυμάμαι)!!!
και μια άλλη.... στη βράση κολλάει το σίδερο!!!!

7:07 μ.μ.  
Blogger Charty είπε και λάλησε...

Εγώ λέω να τους ξεχέσεις σαν κιουρία!

2:16 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

Ξεχεσέ τους! Και μετά πέρνα και από δω μια βόλτα για κάτι δουλίτσες πάνω στο αντικείμενο!

10:43 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

sorry girl: (αποφάσισε με ποιο nickname θα γράφεις μπερδεύομαι... χιχι) τώρα που γυρίζει λες ε; και εγώ αυτό λέω... όχι τίποτα άλλο αλλά μετά τα ξεχνάω κιόλας και δεν έχω επιχειρήματα!

Snikolas: ... μα βλέπεις; ένα τόσο δα κομματάκι από ένα παζλ να σου χαλάει όλη την δουλεια!! ;)

Yo!reekas: μα πάντα για εγκυκλοπαιδικό ενδιαφέρον μιλάμε... και για να μην μας περνάνε και μαλάκες (ουπς πιπερι)!!!

[Germanos]: αυτό γιαγιά ξαναπές το!

Allitnil: μην μου βάζεις ιδέες γιατί ξέρεις τι έχει να γίνει... αν πάντως το κάνω θα χρειαστώ back up... ;)

Charty: αστα όλο το Σκ το σκεφτόμουν... μπορώ να τους σφάξω με το γάντι με τα όσα έμαθα σου λέωωωωωω!!!

Birbilo: παρτε σειρά τώρα που γυρίζει και είμαι σε νιρβάνα γιατί κατά τα αλλά είμαι αρνάκι του θεού! μπουχαχαχα (σατανικό γέλιο αρνιού... μαύρου)

11:07 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home