Πέμπτη, Ιουνίου 14, 2007

Free Hug Campaign!!!

12 Comments:

Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Κατάφερες και με συγκίνησες… θα το πληρώσεις αυτό! :p

2:55 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Εγώ τώρα γιατί κλαίω σα βλαμμένο;;;

3:28 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Αχ μέχρι και εγώ είμαι έτοιμη να βάλω τα κλάματα!!!!!
Σνηφ!

4:36 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

έξυπνο!

4:59 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

τι ΓΑΜΑΤΟ βίντεο! κι εγώ συγκινήθηκα.. .

12:38 π.μ.  
Blogger kotosalata είπε και λάλησε...

Φανταστικό!!!

9:34 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni είπε και λάλησε...

τα ωραιοτερα πραγματα σ αυτο τον κοσμο τσαμπα ειναι

καλημερα καλη μου

10:43 π.μ.  
Blogger sorry_girl είπε και λάλησε...

Δεν είναι φανταστικό;Το είχα δει πριν λίγο καιρό!

1:56 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

@ everyone : αχ παιδακια ναι είναι πολυ συγκινητικο!!!! ;*)

3:04 μ.μ.  
Blogger UrbanTulip είπε και λάλησε...

πολύ καλό!!
να κάνουμε και μεις ενα free hug campaign!!

**************hug*****************

11:56 π.μ.  
Blogger Fibi είπε και λάλησε...

Φαντάστηκα τον εαυτό μου στη θέση του περαστικού, θα έκανα την πιο σφιχτή αγκαλίτσα!

Πάντα με συγκινούν ειδικά τώρα που είναι για καλό

**hugs**

7:45 μ.μ.  
Blogger Gogo είπε και λάλησε...

Αγκαλίτσες και φιλάκια βεβαίως βεβαίως αλλά εγώ περιμένω το ποστ με τις φωτό απο την ιστιοπλοία εεεε! Μην ξεχνιόμαστε!!!

1:05 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home