Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2007

<> honest// man <>= true



Θα δεχτώ αν και καθυστερημένα την πρόταση της crucilla και της Gogo και θα γράψω ότι ο άντρας ο σωστός είναι αυτός που δεν φοβάται να είναι ειλικρινής και δεν κρύβεται πίσω από το δάχτυλο του…
Γιατί τι να τις κάνεις όλες τις ομορφιές του κόσμου αν δεν έχεις ειλικρίνεια; Και όπως λέει και ο λαός…
Τι και αν σου κελαηδούν τα αηδόνια; Τα βαριέσαι με τα χρόνια!
και συμπληρώνω εγώ...
ενώ η ειλικρίνεια ακόμα και αν πονάει την εκτιμάς όσα χρόνια και αν περάσουν!!!!

11 Comments:

Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

αυτό είναι του ιδίου ποιητή με εκείνον που τινάζει την ανθισμένη αμυγδαλιά;;;
(κάτι μου λέει ότι έχεις καεί στο θέμα ειλικρίνεια. όλα στη ζωή είναι τελικά)

2:08 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Αααααααααααααααααααααααχ μπηχτή!!!!!!

4:53 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Χα! Κάτι ξέρει ο yo!reekas και η allitnil και δεν το μαρτυράνε!!! Παιδία πόσο πάει η πληροφορία;

5:17 μ.μ.  
Blogger koulpa είπε και λάλησε...

Καλά υπάρχει γυναίκα, που να μπένει σε σχέση, χωρίς να ακούσει τα συγκεκριμένα ψέματα, τα όποία έχει προεπιλέξει (κάτι σαν σύθημα) για να ενδόσει? Τώρα αν μαζί με αυτά έρχονται καί άλλα, ανέπιθήμητα ψέματα, τί να κάνουμε δεν μπορείς να τα έχεις όλα..

5:26 μ.μ.  
Blogger [Germanos] είπε και λάλησε...

Στο θεμα 'ειλικρίνεια' οι περισσότεροι εχουμε καεί..
Ειδικά οι άντρες

Επιμενω οτι οι γυναίκες λενε πιο πετυχημένα ψεματα απο τους άντρες

6:52 μ.μ.  
Blogger Tanila είπε και λάλησε...

Eδώ λέμε παροιμίες;
Να πω κι εγώ μια;
"Είν' του γέρου τα κανάκια σα νερόβραστα σπανάκια".

9:18 π.μ.  
Blogger AVRA είπε και λάλησε...

ολιγαρκης εισαι...μονο ειλικρινεια τιποτις αλλο?

11:09 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Yo!reekas: όχι του άλλου που λέει αυτό με τα κανακια που έγραψε πιο κάτω η Tanila ;)
(καβουρνιασμενη...)

Allitnil: με έχεις εμένα για άνθρωπο που πετάει μπηχτές;;; χιχι εγώ είμαι μία Κερία!!! ;)

Snikolas: βρε τουρμπο και εσύ ξες αλλα όταν σου μιλάω μάλλον ταξιδεύεις αλλού!!! Πλήρωσε τώρα την Allitnil για να μάθεις κάτι που ήδη ξέρεις αλλά δεν θυμάσαι :P

Koulpa: 1oν ποιος μίλησε μόνο για σχέσεις;
2ον με τι γυναίκες κάνεις παρέα;;;;

[germanos]: οι φίλοι μου ως επί το πλείστον είναι άντρες και ένα έχω να σου πω... στην δική μου παρέα οι γυναίκες τα πάνε μία χαρά ενώ οι άντρες έχουν ξεκατινιαστεί!!!!! Βέβαια ο καθένας με τις εμπειρίες του!

Τanila: "γούστα είπε ο πίθηκος και έφαγε το σαπούνι!" (την έχω ξαναπεί; δεν πειράζει είναι η αγαπημένη μου ;)

11:13 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

avra: όχι μόνο αυτό αλλά αν ο άλλος είναι ειλικρινής μην τον φοβάσαι... (σχεδόν) όλα τα άλλα βρίσκονται!

11:15 π.μ.  
Blogger Gogo είπε και λάλησε...

κλασικη γωγώ εκτός θέματος: πόσο με άρεσε το αίτημα για ειλικρίνια σε συνδυασμό με τον ζακ το γλυκούλι!

οτι ζητάς θα λάβεις στο τέλος, αυτό ξέρω εγώ!

οπότε, απλά υπομονή μέχρι το τέλος!

50 - 60 χρονάκια έμειναν μωρέ!

χα!

1:32 μ.μ.  
Blogger koulpa είπε και λάλησε...

Sorry παρασύρθηκα.. βάλτε όπου "γυναίκα" "άνθρωπος" καί όπου "σχέσεις" "διαπροσωπικές σχέσεις".
Γενικά απέχω από τις πολλές παρέες τα τελευταία χρόνια λόγω βλακοδώς ατελίωτων ωρών εργασίας. Δεν έτυχε να συναντήσω άνθρωπο που να αντέχει την αλήθεια. Άντε καμιά φορά μεταξί σοβαρού καί αστείου.
Σαν πολύ δε σοβαρέψαμε? Αντέστε καμιά ιστιοπλοοία ορηβασία, κάτι τέλος πάντων ξαλεγράρει το πράμα.

6:48 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home