Παρασκευή, Αυγούστου 17, 2007

κλαψ!

Κύθηρα...


Ελαφόνησος...

Κρήτη...

Αθήνα!

16 Comments:

Blogger Unknown είπε και λάλησε...

Ήρθες για τις εκλογές;;;

Χοχοχο...

Κουράγιο, πάλι με χρόνια με καιρούς... ;-)

7:42 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Μη μασάς! Κι εγώ τη Δευτέρα στο παχνί μου θα είμαι!

8:18 μ.μ.  
Blogger eparxiakosaloni είπε και λάλησε...

αγαπητη μου ολα τα ωραια τελειωνουν , τουλαχιστον θα εχεις ενα χειμωνα να θυμασαι ποσο ομορφα περασες ;)

11:29 π.μ.  
Blogger neropistolero είπε και λάλησε...

Υπάρχουν και χειρότερα...

12:14 μ.μ.  
Blogger Mogwai είπε και λάλησε...

τι εχει η αθηνα δηλαδη δε καταλαβα?

12:32 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Μια εβδομάδα μου έμεινε για να νιώσω όπως νοιώθεις εσύ! :( κλαψ!

6:51 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

δεν απανταω στα σχολια σας γιατι προσπαθω να συνελθω απο τον πυροβολισμο... κλαψ!

1:23 μ.μ.  
Blogger koulpa είπε και λάλησε...

Κουράγιο.. τίποτα δε τέλειωσε ακόμα..:):)

3:14 μ.μ.  
Blogger stefanos είπε και λάλησε...

μήπως εννοείς ΣΠΛΑΣ

τα κεφάλια μέσα και γρήγορα

9:17 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

Σκέψου ότι υπάρχουν και πολύ χειρότερα! Εγώ ας πούμε, που εκτός ότι δεν πήγα διακοπές ΠΟΥΘΕΝΑ, παράτησα την Καβάλα (που είναι παραθαλάσσια, με καταπληκτικές παραλίες και νιώθεις σαν να κάνεις διακοπές, αφού κάθε μέρα μπορείς να πηγαίνεις θάλασσα), για να έρθω στη Θεσσαλονίκη Αυγουστιάτικα γιατί βρήκα καινούρια δουλειά!!!!!!!!!

10:13 π.μ.  
Blogger Crucilla είπε και λάλησε...

Βρε αχάριστη, βρε παλιοκόριτσο και παλιοχαρακτήρα, τι να πω κι εγω που πήγα μόνο Βαρκελώνη και Παρίσι και Μύκονο με τη δουλειά;

3:05 μ.μ.  
Blogger Charty είπε και λάλησε...

Θα μου δανείσεις το όπλο σου?
Ή αν θες απλά σημάδεψέ με.

9:44 μ.μ.  
Blogger Aggelos Spyrou είπε και λάλησε...

Όλα τώρα αρχίζουν! (με νεροπίστολο θα την κάνεις εσύ;). :))

12:06 π.μ.  
Blogger Blogaki είπε και λάλησε...

Σε νιώθω...πόσο σε νιώθω...!!!

1:15 μ.μ.  
Blogger laxanaki είπε και λάλησε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

3:10 μ.μ.  
Blogger laxanaki είπε και λάλησε...

Εμείς που δεν έχουμε πάει ακόμα διακοπές πρέπει να πάρουμε bazookas??? κλαψ

3:18 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home