Πέμπτη, Αυγούστου 23, 2007

Ocean spray!



Γύρισα… γύρισα και δεν έχω να σας γράψω για τίποτα. Οι διακοπές τέλειες όπως θα πρέπει να είναι οι διακοπές για τον καθένα. Οι δικές μου ήταν ήρεμες. Δεν έβλεπα την ώρα να φύγω για να λιώσω στην ξάπλα… ή για να είμαι ακριβής δεν έβλεπα την αιώρα! Ναι, ναι όπως το ακούτε δεν έβλεπα την αιώρα να φύγω, γιατί σε μία αιώρα την έβγαλα όλο το καλοκαίρι και σε μία πετσέτα στην παραλία… άντε και στον καναπέ της γιαγιάς. Γιατί αγαπητοί φίλοι μου όπως λέει και η γιαγιά μου («τι άτομο και αυτή) «καλό το καθισιό μα σαν την ξάπλα…» και έρχομαι να συμπληρώσω η εγγονή «… και ειδικά σαν την ξάπλα στην αιώρα δεν είναι τίποτα»… και «τζι τζι» τα τζιτζίκια και «κο κο» οι κοτούλες και να σου και η μάνα με την κρεμ καραμελέ να σε ταΐσει κάτω από την κληματαριά… αχ διακοπές… οι χαρές της θάλασσας, της καθαρής θάλασσας κτλ!!
Τώρα πίσω. Από την στιγμή που γύρισα τα πάντα μου φταίνε. Η ζέστη, η δουλειά, ο αέρας που αναπνέω, τα ρούχα μου, το σπίτι μου ΤΑ ΠΑΝΤΑ! Άρχισα να σφίγγω και τα δόντια μου στον ύπνο μου που είχα ένα μήνα να το κάνω και είχε ηρεμήσει η μασελίτσα μου. Να το δείτε στα 30 θα είμαι με μασέλα στο ποτηράκι δίπλα στο κομοδίνο δεν την γλιτώνω. Ευτυχώς που έρχονται και οι εκλογές (χαχα ναι εγώ χαίρομαι) που θα φύγουμε πάλι να πάμε στο νησί να ψοφήσουμε (δεν ήταν τυπογραφικό λάθος) και θα δούμε και πάλι τις οικείες παραλίες και πλαφ πλουφ το κυματάκι (και το κομματάκι να ζητάει την ψήφο 5 λεπτά πριν κλείσουν οι κάλπες)…
Έκανε και ο πατέρας την θεϊκή πρόταση να τα πουλήσουμε όλα (καλά μην φαντάζεστε και κανέναν Κροίσο με 9 γράμματα… για το σπίτι έλεγε ο πατέρας) και να πάμε στο νησί. Να ρίξουμε μαύρη πέτρα πίσω μας! Βρε όμορφα τα λέει ο πατέρας… βρε μπας και να τον παίρναμε στα σοβαρά να επισπεύσουμε τις διαδικασίες ή είναι καλοκαίρι ακόμα και τα μυαλά μας δεν έχουν συμμαζευτεί; Όπως και να έχει το πράγμα το λογικό θα ήταν να είναι λίγα τα ψωμιά μας στην Αθήνα. Τώρα που δεν έχουμε και αέρα… τελικά μόνο οι συναυλίες μας έμειναν σαν επιχείρημα για να μην φεύγουμε αλλά και σε αυτές το παράκαναν οι διοργανωτές… άκου support οι manic στους smashing!!!

Υγ: εχθές είδα το "death proof" και τα σπάει! Ειδικά αν είσαι Ταραντινιακός θα λατρέψεις... ;)

9 Comments:

Blogger lifewhispers είπε και λάλησε...

τριλιαν,αυτο το ποστ νομιζω οτι αντιπροσωπευει τους περισσοτερους που γυρισαν απο διακοπες...εκτος απο το να γυρισουμε πισω, παρολο που ολα μαας φταινε. καλη επανοδο λοιπον
(lifewhispers)

6:21 μ.μ.  
Blogger koulpa είπε και λάλησε...

H λύση "την κάνω σε νησί" πέζει πολύ τελευταίως.. κι εγώ προχτές γλυκοκόίταζα επι χάρτου την Άνδρο.. Δεν είναι κακή ιδέα..:)

10:39 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Γυρίσαμε και ευτυχώς που υπάρχουν τα καλοκαιρινά ΣΚ για την "ομαλή μετάβασή" μας στο εργασικό περιβάλλον!


ΥΓ Μήπως να μετακομίζατε στο νησί; Ακούγεται καλό!

12:27 μ.μ.  
Blogger Mogwai είπε και λάλησε...

τι να ταν δηλαδη?
οι manic headliners? θα μας επαιρνε ο υπνος ο βαθυς
Smashing Pumpkins! :):):)

2:12 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

fairytales : καλή επάνοδο... κλαψ!

koylpa : καλή η Άνδρος να πας να πας... όλοι να πάμε "(όχι στην Άνδρο απο εκεί που ΄ρθαμε να πάμε)

An-lu : άστα και τα Σκ φουλ στις υποχρεώσεις είναι...

mogwai : καταρχην :P!!!
κατα δευτερον οι manic κατεβάζουν ομάδα μόνοι τους... ενώ τώρα λίγο θα παίξουν και αυτοί λίγο και οι smashing και εμέις θα δώσουμε πολλα!

3:37 μ.μ.  
Blogger Crucilla είπε και λάλησε...

Your love alone is not enough not enough not enough ...
Θα σε δω στη Μαλακάααασαααα!

4:35 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

«καλό το καθισιό μα σαν την ξάπλα…»

χα χα χα χα άπαιχτη η γιαγιά!
ωραίες φωτό οι αποκάτω, μήπως να το σκεφτόσουν επαγγελματικά;; α καλό εεεε

12:38 π.μ.  
Blogger AVRA είπε και λάλησε...

καλως ηρθες!
αν και με την καπνα και την σταχτη να αιωρειται στον αερα ,η ευχη επρεπε να ηταν διαφορετικη!

4:08 μ.μ.  
Blogger exitmusician είπε και λάλησε...

Trillian, μας τελείωσαν και οι Manics ελέω πυρκαγιών και να δω πότε θα μας κάνουν την τιμή να ξανάρθουν. Από το Holy Bible τους περίμενα ρε γαμώτο.

10:23 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home