Πέμπτη, Οκτωβρίου 04, 2007

Γιατί μαμα;


τι έγινε ρε παιδιά;
γιατί έχει πέσει τόση δουλεία και τόσο τρέξιμο τον Οκτώβρη;
γιατί η ημέρα έχει μόνο 24 ώρες;
γιατί τρέχουμε και δεν φτάνουμε;
γιατί οι γονείς μου δεν λένε να γυρίσουν από Κρήτη μπας και τρωω και κανένα ζεστό φαγάκι;
γιατί ο καλός μου μετακόμισε και το σπίτι του εδώ και 1 εβδομάδα ολομερής το χτίζουμε το βράδυ γκρεμίζετε; (κοινώς έχει τόσα μαστορέματα που δεν θα τελειώσουμε ποτέ;)
γιατί στο μεταπτυχιακό με βομβαρδίζουν με mail; (ενώ δεν μου έχουν στείλει καν όλα τα βιβλία;)
γιατί γύρισαν περισσότεροι Αθηναίοι από όσους έφυγαν και έχει πάντα κίνηση στους δρόμους;
γιατί 4 Σαββατοκύριακα σερί δουλεύω;
γιατί δεν λέει να περάσει ο %#^^# βήχας;
Ξανά γιατί η ημέρα έχει μόνο 24 ώρες;;;;
και επιτέλους ποιος ταίζει τις γάτες στον κήπο έξω απο το σπίτι μου και έχει δημιουργηθεί γατοτροφείο στην βεράντα μου;

17 Comments:

Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

άστα. αυτό με τη δουλειά ειδικά.
υπομονή. και αλκοόλ.

4:46 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Να ακούς το Γιωρίκα!
Για το αλκοολ ειδικά σου συνιστώ ρακή με μέλι και λεμόνι!
Περαστικά ;-)

6:17 μ.μ.  
Blogger PiKei είπε και λάλησε...

Η μαμά δεν έχει τις απαντήσεις...

6:22 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

για να σου δώσω μια αισιόδοξη νότα, που φαίνεται δικαίως να τη χρειάζεσαι, να σου πω να ευγνομωνείς τους γείτονές σου που τουλάχιστον ταίζουν τις γάτες και όχι τα περιστέρια! ;)
ψυχραιμία κοριτσάκι..

9:36 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Έχεις μαμά; Νόμιζα σε κάποιο εργαστήριο γεννήθηκες! :p

9:49 μ.μ.  
Blogger Santiago Nasar είπε και λάλησε...

Αν κρίνω και από το προηγούμενό σου post οι δεσμοί σου με το νησί είναι ισχυρότατοι. Αν αισθανθείς πιεσμένη, θελήσεις ζεστό φαγητό, χοχλιούς, ντάκο, στάκα, παξιμάδια και μπαλωθιές :) πάρε το πρώτο πλοίο ή αεροπλάνο και κατέβα έστω και για μία μέρα.
Θα είναι αναζωογονητικό!

3:11 π.μ.  
Blogger Tanila είπε και λάλησε...

Όχι ΔΕΝ είναι τυχαίο. Κάτι έχει ο φετινός Οκτώβρης. Κι εγώ έχω ξεκωλιαστεί. Πάνω που αποφάσισα να βάλω Οκτώβρη κάτι ετήσιες ιατρικές εξετάσεις, έσκασε τρέξιμο με εφορία, με συνεργείο, με κινητό, με ΙΚΑ, με υδραυλικό.....

9:42 π.μ.  
Blogger lifewhispers είπε και λάλησε...

καλημερε καλημερα! μια απο τα ακριβώς΄ιδια κι εδώ πέρα από τις γάτες και τα μαστορέματα που είανι διακοσμητικής φύσεως και είναι στο δικό μου σπίτι και όχι στου καλούμου! σε νιώθω. Κι εγώ ένα ηλίθιο φρι Σαββατοκύριακο περιμένω και δε λέει να ρθει. Κυριακή δουλευω 9-4 μια δουλεια και 4-8 άλλη! πουνα τις βρεις τις απαντησεις; λες να ναι θεμα μηνα; δεν εχω ιδέα!

11:20 π.μ.  
Blogger UrbanTulip είπε και λάλησε...

Αυτές ακριβώς είναι και οι δικές μου απορίες!
και δεν βρήκα απάντηση.
Ο Γιωρίκας έχει δίκιο όμως, αλκοολ!

12:46 μ.μ.  
Blogger Gogo είπε και λάλησε...

Ipomoniiiiiiiii, ipomoniiiiiiiiiiii!
Ipomoniiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Kante ipomoni kai ouranos tha ginei pio galanossss!!

Asta kai gw aporw, ti skata den paei kala!

Alla pou tha mas paei! Tha perasei!!!

1:45 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

γιατί να μην γεννηθώ πλούσια Οεο;;;;;

2:19 μ.μ.  
Blogger fpboy είπε και λάλησε...

Βασικά μάλλον χρειάζεσαι καμια εκδρομούλα . Κανα Αττικό πάρκο , καμιά λίμη Μαραθώνα , η κανα σ-κ στα μέρη σου η σε κανα Ναύπλιο-Βυτίνα , κ.τ.λ . Εγώ έτσι την παλεύω ...μάκια .

12:49 μ.μ.  
Blogger neropistolero είπε και λάλησε...

Γιατί? Γιατί έχει η γάτα έν'αυτί :P

2:06 μ.μ.  
Blogger Zaphod είπε και λάλησε...

Έλα ντε!
:-)

2:06 μ.μ.  
Blogger Mogwai είπε και λάλησε...

γιατι ετσι!
χα

3:08 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

yo!reekas: μπεκρακα!

An-lu: Ορεστεια Μακρη!

Pikei: η δική μου ξέρει τα πάντα...ή τουλάχιστον μας έχει ψαρωσει ότι τα ξέρει όλα απο μικρα!

Deadend mind: ωωω θεέ μου αυτό θα ήταν καταστροφή! Σε ευχαριστώ!

Snikolas: βασικά γεννήθηκα σε μαιευτήριο αλλά με κράτησαν εκεί ως υπόδειγμα μωρού για καιρό... μην μπερδεύεσαι και να με παρακολουθείς όταν σου μιλάω για την ζωή μου!

Sandiago Nasar: αυτό το Σκ θα πάρω την κατηφόρα προς τα εκεί... δεν μπορώ άλλο!

Τανιλα: αχ πως σε νιώθω!

Lifewhispers: τελικά κατέληξα ο Οκτώβρης φταίει!

Urban tulip: θα αλλάξω το όνομα του μπλογκ σε ανώνυμοι αλκοολικοί!!

Gogo: αυτο το "θα περάσει" το λέω τα τελευταία 3 χρόνια... τι σκατα αυτός ο τροχός πόσο αργά γυρνάει για τον φτωχό;;;

Allitnil: αχ ναι γιατί να μην γεννηθείς πλούσια να σώσεις και εμάς τα φτωχαδάκια τους φίλους σας;

Ftboy: αχ δεν προλαβαίνω… δεν προλαβαίνω!!!

Νεροπιστολερο: ναι αλλά οι πολλές γάτες που έχω στον κήπο μου πόσα αυτιά έχουν;

Zaphod: αυτό γιαγιά ξαναπές το... μέχρι και την πετσέτα μου έχασα αυτόν τον μήνα... φαντασου ;)

Mogwai: στα μούτρα σου! ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΑ!

11:24 π.μ.  
Blogger lazinio είπε και λάλησε...

γιατί μαμά το νουνού έγινε νουλάκ;

12:56 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home