Τρίτη, Νοεμβρίου 20, 2007

i will...



Και εκεί που καθόμουν σήμερα το πρωί στο λεωφορείο μου ηρθε μια ιδέα «θα γίνω καλύτερος άνθρωπος»!…θα σπουδάζω μέχρι να αντέχω γιατί είναι το μόνο που ξυπνάει λίγο τον κοιμισμένο μου εγκέφαλο…θα περιορίσω την χρήση του κινητού γιατί το βαρέθηκα…θα δώσω υποσχέσεις στον εαυτό με την αλλαγή του χρόνου… θα ξεσκαρτάρω την ντουλάπα μου…ίσως φτιάξω και το μαλλί… θα περάσω τέλεια στην Μαδρίτη τα Χριστούγεννα… θα προσπαθήσω να χαζέψω χρήματα για να πάω Αμερική το 2009…θα πάρω επιτέλους ποδήλατο με το δώρο Χριστουγέννων… θα γίνω καλύτερος άνθρωπος (άλλη μία για να το εμπεδώσω)…θα φιλτράρω τις πληροφορίες που μου σκάνε από παντού για να μην στεναχωριέμαι…θα ακούω περισσότερη μουσική …θα ντυθώ πριγκίπισσα Leia στο παρτυ και θα στείλω την στολή του Jedi στο καθαριστήριο επιτέλους (μουχαχα)… θα περιοριστώ στον κοινωνικό σχολιασμό…ίσως σταματήσω και το blogging…θα κάνω οπωσδήποτε όλα τα παραπάνω!!!
Κοίτα να δεις τι σου κάνει το λεωφορείο όταν κολλάει στην κίνηση!

Υγ: να θυμηθώ να πάω και super market… χιχι!

14 Comments:

Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

καλα δε χρειάζεται να σταματήσεις το blogging, απλά θα πρέπει να αλλάξεις nickname :)

4:35 μ.μ.  
Blogger T.ari είπε και λάλησε...

Καταρχάς θυμήσου να κτυπήσεις το εισιτήριο σου ,να θυμηθείς που θες να πας και να κατέβεις στη σωστή στάση!

5:14 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Πήγες στο σούπι τελικά;!

5:27 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Xα!......... φιλοδοξίες βλέπω!!!
άντε με το καλό!

9:03 μ.μ.  
Blogger Axis Mundi είπε και λάλησε...

Και πάντα έλεγα πως τα ατελείωτα μποτιλιαρίσματα σε κάτι θα συνεισφέρουν εκτός από το να παρακολουθείς τους ανυποψίαστους συνεπιβάτες και να τους κουτσομπολεύεις βουβά (όπως κάνω εγώ). Την επομένη φορά θα πρότεινα ατζέντα πάντως για σημειώσεις :))

1:35 π.μ.  
Blogger Crucilla είπε και λάλησε...

Από τώρα τα new year´s resolutions??

1:57 μ.μ.  
Blogger Mogwai είπε και λάλησε...

τρενο απο δω κ περα

6:19 μ.μ.  
Blogger UrbanTulip είπε και λάλησε...

όλα καλά και όμορφα. να τα κάνεις. το blogging όμως τι σου φταιξε να το σταματήσεις ; :)

10:29 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Yo!reeka: μπα δεν είναι αυτό το θέμα (μόνο)

t.ari: έχω κάρτα.... ευτυχως γιατί αλλιώς θα είχα κάνει πλούσια την ΕΘΕΛ

An-lu: πήγα... αν και καθυστερημένα και έπαθα πολιτισμικό σοκ... είχα ξεχάσει πόσο τεράστιο είναι αυτό της γειτονιάς μου... χιχι

Allitnil: θα σε εχω να μου τα θυμιζεις!!

s: καλως ήρθες στο τίμιο τουτο βλογ... έχω και απο δαυτην αλλα δεν κανει δουλεια αν δεν την ανοιγεις...

crucilla: μην νομιζεις ορωτη φορά κάνω στην ζωή μου και δεν ήξερα ποτε είναι το σωστο ταιμινγκ!! χιχι

mogwai: και να πηγαινω που; δεν βολευει!!

urbantulip: το ξέρεις το "ολα μου φταινε"; αυτο έχω πάθει!

1:38 μ.μ.  
Blogger So_Far είπε και λάλησε...

Σκέψεις μποτιλιαρίσματος στην κίνηση. Τα ίδια κάνω κι εγώ. Σε κατανοώ.

6:38 π.μ.  
Blogger Unknown είπε και λάλησε...

Δε ξέρω για τα υπόλοιπα αλλά...ποδήλατο να πάρεις οπωσδήποτε!!!

8:30 π.μ.  
Blogger ΩΣΗΕ είπε και λάλησε...

Άμα είναι έτσι ν' αρχίσω να παίρνω το λεωφορείο. Έστω για να σκέφτομαι ότι μπορεί να κόψω κάποιες μαλ...

Καλησπέρα

6:45 μ.μ.  
Blogger Unknown είπε και λάλησε...

Όπως λέει και μια διαφήμιση, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, εχθρός του καλού είναι το κακό, άρο το καλύτερο είναι κακό. θες δηλαδή να γίνεις κακός άνθρωπος. Ντροπή σου!
(ξέρεις, αστυνόμος, μπουζούκι, όργανο στυλ συλλογισμός)

12:53 μ.μ.  
Blogger neropistolero είπε και λάλησε...

Όπως λέει και μια διαφήμιση, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, εχθρός του καλού είναι το κακό, άρο το καλύτερο είναι κακό. θες δηλαδή να γίνεις κακός άνθρωπος. Ντροπή σου!
(ξέρεις, αστυνόμος, μπουζούκι, όργανο στυλ συλλογισμός)

12:54 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home