Παρασκευή, Δεκεμβρίου 07, 2007

εκπληξηηηηηη!!!

Από εχθές κάτι δεν μου πήγαινε καλά. Σαν να είχα μία περίεργη ανησυχία, άγχος χωρίς λόγο και δώστου να ξεφυσάω. Δεν με βόλευε και ο καναπές με τίποτα και αυτό με έβαλε σε σκέψεις. Ούτε λόγος φυσικά για διάβασμα. Πήρα τον αδερφό μου στην Κρήτη. Μου μιλούσε κοφτά και περίεργα. «Άντε σαν πολύ δεν τράβηξε αυτό το αστείο; Δεν βαρέθηκες στην Κρήτη; Άντε γύρνα πίσω ντε!» είπα. «Μπα κανένα αστείο μικρή… δεν γυρίζω» μου απάντησε. Στην αρχή σκέφτηκα πως κάτι τρέχει (ψίλοι στα αυτιά μου μπήκανε βρε πωπωπω!!!) αλλά μετά είπα να μη κάνω υποθέσεις και μου μπαίνουν ιδέες και έφαγα τέσσερις πέντε κουραμπιέδες για να ξεχαστώ. Οι γονείς μου όπως πάντα στην θέση τους. Ο μπαμπάς μπροστά στην τηλεόραση με το σταυρόλεξο σε ετοιμότητα για τις διαφημίσεις και η μαμά πότε στην κουζίνα, πότε στο σαλόνι μαζί μου. Κάτι όμως δεν πήγαινε καλά. Είπα να μην γυρίσω σπίτι μου. Είπα να κοιμηθώ εκεί να μου περάσει και το άγχος γιατί μόνη μου στο σπίτι δεν θα έλυνα τίποτα. Και δεν είχα και κουραμπιέδες για να συνεχίσω την θεραπεία.
Τα ξημερώματα κατά τις 6.00 ακούω έναν περίεργο θόρυβο στην πόρτα, μετά κλειδιά και μετά βήματα στο σαλόνι. Αμάν λέω την κάτσαμε. Νατα Νατα!! Το προαίσθημα μου μέσα…! Ξαφνικά ανοίγει η πόρτα του διαδρόμου και ακούω ένα παιχνιδιάρικο σφύριγμα. Μετά ακούω την μαμά μου να τσιρίζει σαν την Ζουμπουλία. Πάω να σηκωθώ (μέχρι να κουνήσω το ένα πόδι βρωμίζει το άλλο που λέει και η μαμά μου) και να σου ο αδερφός μου στην πόρτα… «Γύρισες;» τον ρώτησα μέσα στον ύπνο μου… «Μόνο για Σκ!»…
Μέσα στο ξημέρωμα είπαμε εν τάχει όλα μας τα νέα. Αυτό το Σκ θα κολλήσω πάνω του σαν βδέλλα το αποφάσισα… Άχ πόσο μου αρέσουν οι εκπλήξεις…. ;)))

8 Comments:

Blogger fpboy είπε και λάλησε...

Α,ρε ή αγάπη για τον ''μπρο'' δεν συγκρίνεται με τίποτα !!!
Και πάλι respect που αυτά που έλεγε τα έκανε!! Μάκια .

7:03 μ.μ.  
Blogger Attalanti είπε και λάλησε...

Τέλειο! Είναι γλύκας! :)

5:31 π.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Καλώς τον δέχτηκες. :)

Είσαι medium; Πόσο χρεώνεις;

3:03 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Πλάκα έχεις!
;-)

12:34 μ.μ.  
Blogger ptwsh είπε και λάλησε...

όπως είπε Ο/Η fpboy η αγάπη για τον αδελφό είναι ανεκτίμητη!

Και εγώ έτσι νιώθω για την sis μου (sister-sis-sisoula) sisoula legomaste metaksy mas.

1:34 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

Μέντιουμ Τρίλιαν
Διπλωματούχος σχολής Καϊρου
Κληρονομικό χάρισμα
Επαναφορά συγγενικών προσώπων, προαίσθημα, ταξίδια
Διαβάζω τον κουραμπιέ, τα μελομακάρονα, τα παϊδάκια, τη στάκα.
Επιτυχία 100%

9:22 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

ftboy: respect!! :)

attalanti: αχ ειναι!

Snikolas: και medium και large τυπος είμαι αμα λάχει χαχα!! εσας θα σας χρεωσουμε κατι παραπανω!

an-lu: εχω εχω παναθεμα με!

ptwsh: ετσι ετσι... γουσταρω!!!

Yo!reekas: στην στακα έχω και μαστερ!! χαχα!!!

11:13 π.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Αρκεί να είναι καλές....... ; )

6:06 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home