Τρίτη, Δεκεμβρίου 11, 2007

: S

άλλος την καβαλάει και τρέχει και άλλος την καβαλάει και πέφτει!

¨Θα γράψω ποστ¨… ναι αλλά γιατί από όλα; Πολύ μαυρίλα ρε παιδάκι μου. Μπορεί να τα εξιστορώ χαμογελαστά σε αυτόν που με βλέπει (γιατί μάλλον αυτός είναι ο χαζοχαρούμενος τρόπος μου) αλλά σε εσένα που δεν βλέπεις; Εδώ σε θέλω…
Να βάλω τίτλους για ταινίες μικρού μήκους; Μμμ.. για να δούμε…
* Τρελό διάβασμα στα γεράματα (που πας ρε Καραμήτρο που μου είπε και ο Yo!reekas σε ελέυθερη μετάφραση)
* Απίστευτη δουλεία στην κατηφόρα (η δουλειά αυξάνεται αντιστρόφως ανάλογα του πόσο θα χρειαστεί για να μας κλείσουν και να πάμε ταξιδάκι με την Ολυμπιακή)
* Εγώ εδώ, εσύ εκεί και η ζωή πιο πέρα (ερωτική κομεντί ή νύχτες κωμωδίας)
* Φαντάσματα και κολλητιλίκια (τι έπαθες άραγε εκεί έξω και με θυμήθηκες ξανά;)
* Τι τα θέλεις τα ταξίδια όταν δεν προλαβαίνεις ούτε μέχρι το πιπιρουμ να πας; (ήθελα και Μαδρίτη τα Χριστούγεννα τρομάρα μου και μάλιστα με την Ολυμπιακή!!! Φελις ναβιδαδ!)
* Ο Φρεντυ και οι παρανοϊκοί συγγενείς (που όλος ο κόσμος γυρίζει γύρω από τα κεφάλια τους και τα κουτσομπολιά τους)

Αν συνεχίσω ή θα βάζω τίτλους μέχρι αύριο ή θα γράψω το σενάριο κάθε ταινιούλας και έχω και πολύ διάβασμα και πολύ δουλειά… Ελπίζω την επόμενη φορά που θα σε ξαναδώ να μην φοράμε κοντομάνικα!!

5 Comments:

Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Felices Navidad!

4:54 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

πουλάκι μου! υπομονή, αγγούρι είναι, θα περάσει. το σουφλέ μπορεί να περιμένει :)

12:57 π.μ.  
Blogger neropistolero είπε και λάλησε...

Κράτα κάτι και για το 2008, μην τα κάνεις όλα από τώρα.

12:04 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

η πίκρα πίκρα, αλλά και το χιούμορ χιούμορ, μπράβο ρε Τρίλιαν! καλό κουράγιο, φιλί..

3:52 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Σουφλέ; Υποσχέθηκες στον yo!reeka σουφλέ χωρίς εμένα; Ευτυχώς!!! :p

Υπομονή κοριτσάκι.

10:53 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home