Δευτέρα, Ιανουαρίου 21, 2008

Μυστήρια στο Πεκίνο... "η λύση"

Όχι να το παινευτώ αλλά μπροστά μου ο Σερλοκ Χολμς είναι οδοντόκρεμα… Όπως σας τα είχα πει είχαν συμβεί φίλοι μου και ακόμη χειρότερα καθώς μάθαμε πως το αμάξι δεν είχε τσουλήσει απλά από τον γερανό αλλά είχε φάει τρελή τούμπα στο πλάι και γκντουπ κάτω!!
Πάντως υπάρχει Θεός… sometimes
Το πρόβλημα λύθηκε, ο καλός μου αποζημιώθηκε και όλα έληξαν όμορφα και ωραία… Μην με ρωτήσετε το πως, γιατί δεν ξέρουμε και ποιοι διαβάζουν ώστε να πούμε λεπτομερώς τι έγινε το κρύο εκείνο βράδυ… Βλέπετε απειλήθηκε κόσμος να χάσει την δουλεία του λόγω του περιστατικού και λέω να το σταματήσω εδώ μην έχουμε κι άλλα κρίμα είναι (αυτή η μεγάλη μου καρδιά θα με φάει)!
Πάντως ο καλός μου, να είναι καλά το παιδί, είναι πολύ $#&*φαρδος! Χωρίς να κάνει τίποτα ήρθε η λύση και του χτύπησε την πόρτα στην κυριολεξία. Ευτυχώς που μαζί με τον βασιλικό ποτίζετε και η γλάστρα που λέει και ο λαός και έχω και εγώ τα τυχερά μου… γιατί μεταξύ μας φίλοι μου αν αυτό είχε τύχει σε εμένα την γκαντέμω και το αμάξι θα μου είχαν διαλύσει και αν έψαχνα και το δίκιο μου θα με έβρισκαν αιμόφυρτη με ένα σημείωμα στο κούτελο για λύτρα προς τον πατέρα. Επίσης παροιμιώδης είναι η φράση φίλου για εμένα που λέει «εσύ παιδάκι μου δεν πετυχαίνεις Νταλίκα σε στενό καουτσουκένιο διάδρομο με πλαστικό τρελομπαλάκι»!!

7 Comments:

Blogger €lisavet είπε και λάλησε...

Ουδέν κακόν αμιγές καλού...!

5:26 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Και εμάς λίγο τύχη από δω παρακαλώ!!!

9:44 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Τέλος καλά όλα καλά λοιπόν. Μπράβο.

1:36 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

συγνώμη που σ'το λεώ, αλλά αν σου κτυπούσε κάτι το αυτοκίνητο, δεν θα χρειαζόταν να ήταν νταλίκα για να το διαλύσει. ένα παιδάκι θα ήταν αρκετό. με μια μπάλα
:)

4:08 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Τον φίλο σου να τον απολύσεις! Τι κακιούλες είναι αυτές πιά ;-)
Τελος καλο όλα καλά!!!!!

4:43 μ.μ.  
Blogger Jason είπε και λάλησε...

Αυτά είναι. :)

8:06 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

€lisavet: έτσι φαίνεται... αλλά είπαμε είναι και να σε θέλει η τύχη

Allitnil: ποιος την έχασε να την βρούμε εμείς αγαπητή μου; ε; σε ερωτώ...

Snikolas: Μπράβο; μα δεν έκανα τίποτα... χιχι!

Yo!reekas: βρε ουστ! κοίτα να δεις πως θα ξεφορτωθείς το δικο σου 18χρονο σαραβαλάκι και άσε την δική μου 34αρα να ζεί την καλύτερη περίοδο της ζωής της!!!

An-lu: τον απέλυσα ήδη... ;)

jason: αυτά και άλλα πολλά αλλά δεν μπορώ και να τα γράψω...

11:31 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home