Τετάρτη, Νοεμβρίου 22, 2006

Αυριο πάλι θα ΄ρθω να σε βρώ...

Και τώρα που τα έμαθες όλα αυτά τι θα κάνεις; Και σιγά να μην καταφέρεις να περιορίσεις τα παρακινδυνευμένα με την δικαιολογία ότι έτσι πρέπει. Θα πρέπει να αλλάξουν όλα. Όχι τα σημαντικά, τα εμφανή αυτά που όλοι καταλαβαίνουν ότι πρέπει να σταματήσουν να συμβαίνουν, αλλά τα άλλα , τα μικρά και ασήμαντα αυτά που ποτέ δεν θα φανταζόσουν ότι μπορούν να βλάψουν κάποιον. Μου μοιάζει ακατόρθωτο. Και αναρωτιέμαι… όλοι αυτοί που αντιμετωπίζουν παρόμοιες καταστάσεις τα γνωρίζουν όλα αυτά; Και τα εφαρμόζουν; Πως το καταφέρνουν; Πως τα εντάσσουν στην καθημερινότητα τους και ταυτόχρονα δείχνουν σαν να μην συμβαίνει τίποτα; Κανονικά όλα θα αλλάξουν και όλα θα συνεχίζουν να συμβαίνουν και να λειτουργούν όπως πριν. Ρολόι. Απλά με άλλα μέσα. Με άλλο τρόπο. Με άλλες συχνότητες και από άλλους ανθρώπους. Και θα πρέπει να σταματήσεις να φοβάσαι. Όπως βρήκες από εδώ και πέρα… όχι όπως έμαθες. Τίποτα δεν θα αλλάξει ακούς; Και εμείς σ΄ αγαπάμε… ακόμα περισσότερο από πριν. Και θα σε προφυλάξουμε από όλα. Και θα πετάξουμε στα σκουπίδια ότι μπορεί να σε βλάψει… το έχουμε κάνει ήδη! Μην τους ακούς όλα θα γίνουν όπως πριν!


... κρίμα που δεν με πιστεύεις.

5 Comments:

Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Μια από τα ίδια με την deadend mind, όπως και να έχει… ελπίζω να καταφέρεις αυτό που προσπαθείς να κάνεις.

8:25 μ.μ.  
Blogger kotosalata είπε και λάλησε...

Ούτε εγώ κατάλαβα αλλά εύχομαι όλα να πάνε καλά.
Καλημέρες!

10:03 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

deadend mind : Δυστυχώς για κάτι τέτοιο πρόκειται… και εγω ξεπερνάω τον εαυτό μου αυτές τις μέρες... Αλήθεια το πιστεύω οτι όλα θα πάνε καλά όσο δύσκολο και αν είναι

Nikola μία απο τα ίδια με την deadend

Kotosalata : σ΄ ευχαριστώ πολύ!

11:21 π.μ.  
Blogger Crucilla είπε και λάλησε...

Χωρίς να ξέρω τι είναι αυτό που σε βασανίζει, ας πω κι εγώ τις σκέψεις μου.
Δεν έχουμε ιδέα για τους άλλους, τι σκέφτονται και πως τα καταφέρνουν. Στις πιο καταθλιπτικές μου μέρες, έχω διαολεμένα κέφια.
Μόνο τον εαυτό σου να πιστεύεις γιατί μάλλον μόνο σε αυτόν λέμε την αλήθεια.

12:41 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Όλα καλά θα πάνε βρε!
Don't worry!

2:36 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home