Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2006

Έχεις το θράσος να ζητάς αναψυκτικό;


Εχθές το βραδάκι είχε ζέστη… πολύ ζέστη! Και εμείς αποφασίσαμε να βγούμε βόλτα στην Νέα Φιλαδέλφεια! Λάθος, μεγάλο λάθος! Όσοι μένουν εκεί ξέρουν ότι το καλοκαίρι είναι η περίοδος που βράζουν! Καταλήγουμε σε μία μπυραρία που πολλές φορές μας έχει φιλοξενήσει στον κήπο της στο παρελθόν. Τα περισσότερα τραπέζια reserve! Περίεργο… Με λίγη προσπάθεια βρίσκουμε να κάτσουμε. Τελικά η μπυραρία σερβίρει και φαγητό τώρα πια. Έρχεται η κοπέλα για παραγγελία….

Κάπου εδώ θέλω να σημειώσω ότι δεν καπνίζω και δεν πίνω αλκοόλ. Δεν καπνίζω όχι γιατί είμαι αντικαπνίστρια που βγαίνει με πανό στον δρόμο, πρήζει όποιον καπνίζει, φωνάζει για τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος και κάνει μαύρη την ζωή όσων καπνίζουν αλλά γιατί δεν μου αρέσει η γεύση. Το ίδιο ισχύει και για το αλκοόλ. Τα μόνα που αντέχω είναι τα πολύ γλυκά ποτά, η σαγκρία και οτιδήποτε δεν καταλαβαίνεις την γεύση του αλκοόλ (όχι εσύ που πίνεις σαν νεροφίδα αλλά εγώ που δεν μου αρέσει η γεύση του). Το αλκοόλ για εμένα είναι κάτι σαν τις φακές για τα μικρά παιδιά και το μουρνόλαδο για τους γονείς μας. Είναι μετρημένες οι φορές που έχω μεθύσει και ακόμα πιο λίγες οι φορές που πρόλαβαν οι φίλοι μου να με ζήσουν μεθυσμένη καθώς κοιμάμαι αμέσως! Φυσικά θα αναρωτιέστε «και τι κάνεις όταν βγαίνεις;» Δεν πίνω, ή πίνω αναψυκτικά ή πίνω γλυκά ποτά και ποτέ δεν καταφέρνω να τα τελειώσω! Και δεν είμαι ξενέρωτη καθώς έχω πέσει στην χύτρα όταν ήμουν μικρή και δεν έχω ανάγκη το ποτό τώρα πια για να κάνω κέφι.

Όπως είπα και πιο πριν χθες είχε πολύ ζέστη… και κάτι η ζέστη κάτι η κούραση, νύσταζα τρελά (πως δεν σκότωσα κανένα στην οδήγηση ούτε εγώ ξέρω!). Έρχεται λοιπόν η γκαρσόνα της εν λόγω μπυραρίας…
- Τι θα πάρετε;
- Εγώ μία Coca Cola … (να δροσιστώ και να ξυπνήσω!)
- Δεν σερβίρουμε αναψυκτικά και ροφήματα το βράδυ!
- ???? Καλά Coca Cola ζήτησα όχι τσάι!
- Δυστυχώς δεν σερβίρουμε… να σας φέρω τον κατάλογο;
- Και δεν τον φέρνεις;
Όση ώρα η κοπέλα έλειπε αναρωτιόμασταν γιατί δεν σερβίρουν Coca Cola και καταλήξαμε ότι θα είναι καινούρια και μπερδεύτηκε… γίνονται αυτά βρε αδερφέ στο κάτω κάτω! Θα της είπαν ότι έκλεισε η μηχανή για καφέδες και ροφήματα και μπερδεύτηκε το κορίτσι! Coca Cola σερβίρουν μέχρι και στα club πόσο μάλλον σε συνοικιακές μπυραρίες!
Έρχεται μία άλλη κοπέλα αυτή την φορά με τους καταλόγους. Ωραία σκέφτομαι από μέσα μου θα δροσιστούμε και θα ξυπνήσουμε τώρα…
- Τι θα πάρετε;
- Εγώ μία Coca Cola (τα κλασσικά)
- Δεν σερβίρουμε αναψυκτικά το βράδυ μόνο αν φάτε…
- …???(Α ώστε δεν έχετε κάτι με την Coca Cola Α.Ε. φοβάστε μην μου τρυπήσετε το στομάχι που λένε και οι μαμάδες όταν δεν έχεις φάει και κατεβάζεις αναψυκτικά με βουλιμία) Συγγνώμη που ρωτάω αλλά γιατί;
- Γιατί δημιουργήθηκε κάποια στιγμή ένα πρόβλημα και σταματήσαμε!
- (Σαφέστατη απάντηση! Σαν τι πρόβλημα δηλαδή; σας έπεσε το καφάσι στην μεταφορά και λούσατε τους πελάτες με ανθρακούχους αφρούς;)… Αν παραγγείλω ένα Southern-cola χωρίς το Southern;
- Λυπάμαι… τι θα παραγγείλετε; (άντε μην τα πάρω με όλους εσάς τους αστείους εδώ μέσα!)
- Μια σαγκρία! (δεν με έπαιρνε άλλο)
Μετά από λίγο η παραγγελία φτάνει. Η σαγρία ζεστή! Η ατμόσφαιρα ζεστή. Εγώ να νυστάζω και η κατάσταση να γίνεται χειρότερη όσο πίνω το κρασί. Φυσικά τα σενάρια του γιατί δεν σερβίρουν αναψυκτικά έδιναν και έπαιρναν. Επιστημονική φαντασία και βάλε. Κοινώς το σκίσαμε!
- Αν της ζητήσω πάγο θα με δείρει; ρώτησα
- Δεν νομίζεις ότι παίζεις με την τύχη σου; είπε η κολλητή μου
- Μα είναι σαν κάτουρο! (ντροπή πιπέρι!)
- Αν θέλεις να φτύσει μέσα… καν το!
Τελικά μας έφερε πάγο και δεν έφτυσε απλά μας εκδικήθηκε με το να αργήσει μισή ώρα να έρθει για να πληρώσουμε (σε περίπτωση που ελπίζαμε στο λεωφορείο για επιστροφή την είχαμε κάτσει)!. Έτσι σηκωθήκαμε εμείς για να την βρούμε και να πληρώσουμε… Λες να ήταν στο κελάρι και να έκρυβε τις coca cola και γι’ αυτό να άργησε;

ΥΓ : αν είσαι η γκαρσόνα και διαβάζεις το post δεν έχω τίποτα μαζί σου αλλά με το αφεντικό σου και την ελάχιστη κατανάλωση του!

7 Comments:

Blogger sorry_girl είπε και λάλησε...

Αχαχα!Καλό!Πάντως σε ανάλογη περίπτωση που μου είχε τύχει κάποτε σε μαγαζί(απλά έκανα δίαιτα γιατί κατά τα άλλα εγώ και αλκοόλ we adore each other!), φώναξα τον υπεύθυνο και αφού έγινε μια ολόκληρη ιστορία είπα οτι είμαι αλκοολική και δεν γίνεται να πιώ κάτι άλλο! Ε τότε μου το φέραν.Σημείωση:είχα παραγγείλει ανθρακούχο νερό!

2:47 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

ασταδιάλα οι βρωμιάρηδες! με το ζόρι να σε ποτίσουν.
να μην πηγαίνεις σε τέτοια χαμετυπεία, δεν ξέρεις ποτέ, πολλά γίνονται. :) :) :)
ΥΓ. κι εγώ έτσι έλεγα για το ποτο, για πολλά, πολλά χρόνια. μέχρι που ανακάλυψα Τη Μπύρα

7:07 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Πρέπει να σημειώσω εδώ κάτι που ξέχασε η φίλη μου (καθώς ήμουν και εγώ εκεί εκείνο το ζεστό βράδυ αν και δεν ζεσταινόμουν πολύ). Παρόλο που σηκωθήκαμε για να έρθει να την πληρώσουμε και παρόλο που μας είδε δεν έδωσε σημασία…. την πήραμε ξοπίσω και ακόμη και όταν έφτασα μπροστά της δεν έδειχνε να έχει καταλάβει γιατί την ακολουθούσαμε.... πραγματικά μπήκα στον πειρασμό να τις πω:
-"Ευχαριστούμε για τα ποτά ήταν υπέροχη βραδιά, θα σας ξαναρθούμε....."
Αλλά αντιθέτως ταπεινώθηκα και σχεδόν την παρακάλεσα να πάρει τα λεφτά για την μπύρα .(Μιας και εγώ είμαι από αυτούς τους "καλούς" πελάτες που πίνουν ποτό!)

5:36 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Νόμιμη αντίδραση:
1) Δεν ξαναπατάς
2) Τους κάνεις ρόμπα με το παρόν ποστ!
Με τις υγείες σου! (η δικιά μου coca να είναι light παρακαλώ!)

1:39 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

sorry girl : καλό το κολπάκι θα το έχω στα υποψην
gelial : Δεν μου αρεσει ουτε η μπυρα ρε γαμώτο (κλινική περιπτωση είμαι τελικα!)
Tzw : ααα εγώ αυτά δεν τα πήρα χαμπαρι!
An-lu : φυσικά και δεν θα ξαναπατήσω... ή καλυτερα θα πηγαινω και θα κάθομαι με την coca cola μου απο το περιπτερο όποτε πρεπει να συναντησω την παρεα εκει!

2:52 μ.μ.  
Blogger diki είπε και λάλησε...

Βρε τι κακό είναι αυτό; Μια φορά βγήκα κι εγώ Φιλαδέλφεια πριν 2 εβδομάδες (λες να πήγαμε στο ίδιο μαγαζί;) και είχαν κάκικστο σέρβις και ζεστή μπύρα! Για να μας φέρουν λίγο νερό το είπαμε 2 φορές και τελικά πήγε η φίλη μου στο μπαρ να το πάρει μόνη της. Και αφού τους ψάχναμε 10' να τους πληρώσουμε, τελικά πληρώσαμε σε μία άσχετη κοπελίτσα που δε μπορούσε να υπολογίσει το άθροισμα δύο ποτών(!) και την αφαίρεση από 50ευρω. Αϊντέ...

10:53 π.μ.  
Blogger unpaiktable είπε και λάλησε...

Plan B:

Τρικλοποδιά "κατά λάθος" στη σερβιτόρα την επόμενη φορά που θα περάσει με το δίσκο από κοντά σου. Θέλει πόλεμο; Θα τον έχει! :P

3:15 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home