Πέμπτη, Μαΐου 25, 2006

Α, Β, C or D?

… το προηγούμενο Σαββατοκύριακο ήμουν επιτηρήτρια στις εξετάσεις Αγγλικών του Βρετανικού. Από την Παρασκευή βαριόμουν αφόρητα να παραβρεθώ αλλά τι να κάνεις που αποφάσισα να μείνω μόνη μου και από τότε χρωστάω σε όποιον μιλάει ελληνικά (που λέει ο λόγος δεν είμαι και ο Κωσκοτάς…για όσους είναι αν των 25!). Το σχολείο ήταν στην Πολιτεία και έτσι ξεκίνησα πρωί πρωί (06.30 παρακαλώ) με την αυγούλα καθότι η Πολιτεία είναι κομματάκι μακριά και είχα ταξίδι ολάκερο μπροστά μου. Φτάνω, παρκάρω το καταταλαιπωρημένο αμαξάκι μου (πικραμένη ιστορία με πολλά μελανά σημεία που θα σας διηγηθώ άλλη φορά) και μπαίνω στο σχολείο. Η ώρα 07.45! Οι εξετάσεις να ξεκινάνε στις 09.15 και το προαύλιο να έχει κόσμο. Δεν ξέρω αν σας έχει τύχει να έχετε χρόνο να παρατηρήσετε τον κόσμο που είναι γύρω σας στα εξεταστικά κέντρα αλλά έχει πολύ πλάκα ειδικά αν είσαι ο παρατηρητής και όχι ο εξεταζόμενος (όπου τα νεύρα σου είναι πολύ τσιτωμένα για τέτοιου είδους παιχνιδάκια). Οι τύποι είναι οι εξής και τους συναντάς πάντα (νόμος!):

• Η αγχωμένη μητέρα:
Έχει ξυπνήσει το παιδί της από τα χαράματα και το έχει κουβαλήσει στο εξεταστικό κέντρο επίσης πολύ νωρίς χωρίς λόγο. Ρωτάει συνέχεια και ψάχνει σαν τρελή να βρει τις αίθουσες που θα γράψει το μονάκριβο της λες και το παιδί της είναι από άλλο πλανήτη και δεν έχει ξαναμπεί σε σχολική αίθουσα ώστε να τα καταφέρει και μόνο του. (Γλείφει και τους επιτηρητές με τυροπιτούλες λες και εμείς βάζουμε τα θέματα ή διορθώνουμε!)
• Ο μπαμπάς συνταξιούχος:
Με ξύπνησε η γυναίκα μου χαράματα να φέρω τον κανακάρη μας με το αμάξι (κι ας μένουμε απέναντι) μόνο και μόνο για να δείξω ότι κάτι προσφέρω και εγώ σε αυτή την οικογένεια αν και συνταξιούχος και στην προσπάθεια μου να φανώ χρήσιμος ταράζω το παιδί μου στις ερωτήσεις μέχρι που το βγάζω από τα ρούχα του («τι φωνάζετε ρε παιδιά σαν πω το έχω ξανακάνει; Εγώ δουλειά-σπίτι, σπίτι-δουλειά ήμουν τόσα χρόνια ούτε τι τάξη πάει δεν ξέρω… να μην μάθω;»)
• Η μικρή Θρήσκα :
Σταυροκοπείεται και λέει την προσευχή της πριν, μετά κατά την διάρκεια των εξετάσεων και φυσικά μετά από κάθε απάντηση lotto . Απαραίτητο αξεσουάρ η εικόνα της Παναγίας πάνω στην ταυτότητα και τα χαρτιά του Βρετανικού («κάντην πιο πέρα καλό μου την εικόνιτσα να δούμε τα στοιχεία σου και εμείς οι χριστιανοί!»)
• Ο «είμαι ωραίος και το ξέρω»:
Εδώ θέλω να διηγηθώ το δράμα μου. Κούκλος σας λέω κούκλος! Και να κοιτάει συνέχεια το σκασμένο και να χαμογελάει πονηρά! Σαν να σκέφτεται «το ξέρω ότι σου έκανα εντύπωση παλιόγρια». Βέβαια το εγκεφαλικό δεν το γλίτωσα… γεννηθής του ΄91! Σαν να άκουγα τον Σόμπωλο να λέει «Επιτηρήτρια αποπλάνησε ανήλικο 15χρονο σε εξετάσεις lower , οι γονείς ανάστατοι καταγγέλλουν…». Είμαστε τώρα εμείς για τέτοια; Απαπα!
• Η ωραία :
«Κυρία να βγω λίγο να πάω τουαλέτα; Θέλω να πουδράρω την μύτη μου»… ουδέν σχόλιον!
• Ο Χύμα :
Νυστάζω, βαριέμαι έβαλα ότι βρήκα μπροστά μου ώστε να είμαι άνετα (και πολύ καλά έκανε μεταξύ μας) και άντε να τελειώνουμε γιατί έχω πιο σοβαρές δουλειές να κάνω!
Και πολύ άλλοι τους οποίους ξεχνάω αυτή την στιγμή. Είμαι σίγουρη ότι όλο και κάποιον θα σκεφτήκατε….

6 Comments:

Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Άπαιχτος ο "ωαραίος"... κι εσύ ακούς Σόμπολο στις κρίσιμες στιμές της ζωής σου?????? Δράμα ε?!

2:52 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

an-lu : νομίζω οτι ο Σόμπολος εμφανίζεται όταν αυτό που θα κάνω έχει ως συνέπεια την φυλάκιση... ο αρχιεπίσκοπος σε θρησκευτικά θέματα... ο Θέμος στις γκάφες κτλ. Γενικά ακούω φωνές και τώρα που το σκέφτομαι δεν είναι και να το πολυλέει κανείς...!

3:20 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Για τα δικά σου τα καμώματα ως εξεταζόμενη δε θα μας γράψεις;
Διπλή ζωή...............
Πως έβλεπες τον κόσμο από εκεί;

5:05 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

χαχαχαχα κι εσύ τους γεννηθέντες το 91 κοιτάς;!
(πωπω ηλικίες! βοήθεια!)

12:59 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Τζω : ξέρεις πολλα και το εκμεταλευεσαι...

Gelial : ...τι τα ταΐζουν τα άτιμα οι μανάδες τους;

1:49 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Τζω : για να αποφύγουμε τις παρεξηγήσεις ξεκαθαρίζω ότι στα γεράματα αποφάσισα να δώσω proficiency... τραγική εμπειρία κα αυτή (είναι η ιστορία A, B, C or D volume II)

1:54 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home