Τρίτη, Απριλίου 29, 2008

Πέρα απο τις γιορτές και τα φαγοπότια!!

Στο Ρέθυμνο σε μερικά σημεία έφτιαξαν ποδηλατοδρόμους... πολύ χάρηκα ελπίζω να επεκταθούν και να βλέπουμε όλο και περισσότερα ποδήλατα! Επίσης πίσω απο το δημαρχείο μπορείς να δανειστείς ποδηλατάκι να κάνεις την βόλτα σου και να το γυρίσεις μετά... πολύ καλή κίνηση που επίσης ελπίζω να πιάσει... εγω πάντως την βόλτα μου την έκανα!!! ;)

Φέτος το δώρο του πατέρα για τον Bro και εμένα ήταν ένα αμπέλι... δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο γουστάραμε... σε δύο χρόνια κερνάμε κρασάκι!!!

Κατα τα άλλα τα γνωστά... Φιλούμπες και χρόνια πολλά!

3 Comments:

Blogger sapia είπε και λάλησε...

Τα χουνε κάνει σαν τα μούτρα τους.
3 δρόμους έχουμε,είναι όλοι μονόδρομοι με πλάτος 2 μέτρα ο καθένας και τα πεζοδρόμια έχουν πλάτος 4 μέτρα από την κάθε πλευρά του δρόμου.Οι ποδηλατόδρομοι τους έλειπαν...
Τρομερή δυνατότητα κίνησης το Ρεθυμνάκι.Σε μισή ώρα φτάνεις στον προορισμό ο οποίος είναι 5 λεπτά πραγματική απόσταση.
ΟΥΦ!

7:48 μ.μ.  
Blogger neropistolero είπε και λάλησε...

Εγώ έχω να πω μπράβο στο δήμο του Ρεθύμνου. Αν χρησιμοποιούν περισσότεροι ποδήλατο, δε θα χρειάζεται να κάνει κανένας μισή ώρα να φτάσει εκεί που θέλει.
Αρκεί να σεβαστεί ο κόσμος τους ποδηλατόδρομους. Δεν είναι έξτρα χώρος για πάρκινγκ.

8:49 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

θα συμφωνήσω με τον neropistolero... επίσης στην βολτούλα που έκανα δεν είχε και πολλές μοτοσικλέτες... πάντως σε ότι αφορα την μονοδρόμιση τα έχουν κάνει λίιιιγο μπάχαλο αλλά ας έφτιαχναν την άσφαλτο και την μονοδρόμιση θα την καταπίναμε...

11:36 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home