Παρασκευή, Φεβρουαρίου 22, 2008

o Bro, το παστίτσιο, το παρτυ και η ταναγια!!



Προχθές παρέδωσα και την τελευταία εργασία γι΄ αυτόν τον μήνα. Άντε και εις άλλα με υγεία. Από εδώ και πέρα PARTY TIMEEEEEE (με το βλέμμα του τρελού)! Εχθές έπαιξε παρτάκι. Πέμπτη θα μου πείτε… εμ τι να κάνουμε έτυχε να το κάνουν μεσοβδόμαδα τα παιδιά! Πήρα λοιπόν τα κορίτσακια και παρτάραμε (δεν λυσσάξαμε αρκετά μπορούσαμε και καλύτερα) και άσε τους άλλους να κλαίνε τον Παναθηναϊκό. Γύρισα στο σπίτι νωρίς τα ξημερώματα σε μία Αθήνα άδεια που ακόμη δεν έχει αποχωριστεί το σύνδρομο του «άσε ρε έξω κάνει μπιλοζήρια (below zero για όσους δεν γνωρίζουν), με τα χιόνια που να πας» με μουσικούλα και καλή παρέα. Λίγο ακόμα και θα πήγαινα να πάρω και τον Bro από το λιμάνι που έφτασε σήμερα το πρωί για 4 ημέρες… μου το χρώσταγε! Πρωί πρωί είχαμε τους γνωστούς αγαπησιάρικους διαλόγους
- Που πήγες και κουρεύτηκες και μοιάζεις με καθυστερημένη;
- Εκεί που πήγες και έφαγες και μοιάζεις με ιπποπόταμο…

Η μαμά μου χαμογελάει από το πρωί μαγειρεύοντας παστίτσιο, φτιάχνοντας γλυκά και όλα αυτά που όπως ισχυρίζεται σε κανονικές συνθήκες την παχαίνουν και δεν τα φτιάχνει γιατί τα τρώει μόνη της. Τώρα είναι αλλιώς όμως… χιχι μαμάδες…

Την άλλη εβδομάδα είναι η προετοιμασία για το παρτάκι. Κάθε χρόνο τρέχουμε όλη την εβδομάδα και στο τέλος καταλήγουμε λιώμα ανάμεσα σε περίπου 150 άτομα. Φέτος ελπίζω να είναι καλά γιατί έχω πολύ όρεξη και όλα μέχρι τώρα έχουν πάει στραβά… τι στο καλό αυτό θα πετύχει που θα μου πάει… και ας έχουμε σημαντικές απώλειες που με στεναχωρούν. Ο καθένας και οι επιλογές του… με το ζόρι αυτά τα πράγματα δεν γίνονται.

Συμβουλή της ημέρας : (την έμαθα από τον αδερφό μου και είναι ατάκα του Θείου λέει) Με σαμπρέλα, τέλι και τανάγια ( ή τανάλια απλά ο θείος μιλάει hardcore Κρητικά) μπορείς να επιδιορθώσεις τα πάντα…για δες!!!

12 Comments:

Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Όποτε βάλετε μπρος το παρτάκι σφυρίξτε μου κι εμένα!!!! Βρήκα τι θα ντυθώ φέτος!!!!!





Τζέσικα Ράμπιτ ;-)

2:35 μ.μ.  
Blogger €lisavet είπε και λάλησε...

καλή επιτυχία να έχει το πάρτυ σας :)


το τέλι τι είναι;

4:17 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Για την πέμπτη, φταίει που κάτσαμε!!! Απλά..
Για το πάρτυ άντε με το καλό!
Ελπίζω να αξίζει!
Όσο για τον μπρο.... Καλά να περάσετε και να φάτε και καμιά τηγανιτά τώρα που τρέχει!

12:37 μ.μ.  
Blogger P. είπε και λάλησε...

Έλα από 'κει να παίξουμε

9:48 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

εγώ σας είπα για το παρτάκι (αν και χωρίς εμάς θα είναι μετρίας επιτυχίας)
:)
μια χαρά σας βρίσκω

7:26 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

An_lu: Τζεσικα ακούω... μμμ κορμάρα δηλαδης

€lisavet: θενκια θενκια ;)

Fox: γιου αρ γουελκαμ!

Allitnil: θανατος στις καρεκλες στα μπαρ!! Ζήτω τα παρτυ χωρις καθισματα!!!

Holden: ερχομαιαιαιαιαι!!!

Yo!reekas: φτου σας προδότες!!

Μerr: μπα; και να την πατήσω; δεν θα παρω ευχαριστω!

12:40 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

€lisavet: σορυ εχμ... το τελι είναι το σύρμα πχ. τελι τελι τελι και φωτιά, σύρμα πάνω σύρμα κάτω παίζω εγω τον μπαγλαμα κτλ... χιχι

2:34 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Κουρεύτηκες; Μεγάλη η τύχη σου να μην είμαι κοντά. Θα έτρωγες φάπα…

10:32 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Snikolas: γι αυτο και εγω δεν σε καλω...:P

2:43 μ.μ.  
Blogger Gogo είπε και λάλησε...

egw exw lissaksei!!!!! ti skata na ntitheis??

pastitsio tha exei na fame??

me exei piasei mia peinalitida teleutaiws!

10:31 μ.μ.  
Blogger fpboy είπε και λάλησε...

1. 150 άτομα ? αμαν !!!!
2. Μαθαίνουμε και καινούργιες λέξεις με τα ποστ σου !
Αυτο το ''τανάγια'', για ισπανικό φαγώσιμο μου έκανε. χι,χι.

3:39 μ.μ.  
Blogger UrbanTulip είπε και λάλησε...

χα χα τι σποντάρες οι μάνα σου! συγγενής με τη δική μου;;;
σου έκανα μια πάσα, πέρνα από το μπλογκ μου

9:34 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home