Παρασκευή, Φεβρουαρίου 22, 2008

o Bro, το παστίτσιο, το παρτυ και η ταναγια!!



Προχθές παρέδωσα και την τελευταία εργασία γι΄ αυτόν τον μήνα. Άντε και εις άλλα με υγεία. Από εδώ και πέρα PARTY TIMEEEEEE (με το βλέμμα του τρελού)! Εχθές έπαιξε παρτάκι. Πέμπτη θα μου πείτε… εμ τι να κάνουμε έτυχε να το κάνουν μεσοβδόμαδα τα παιδιά! Πήρα λοιπόν τα κορίτσακια και παρτάραμε (δεν λυσσάξαμε αρκετά μπορούσαμε και καλύτερα) και άσε τους άλλους να κλαίνε τον Παναθηναϊκό. Γύρισα στο σπίτι νωρίς τα ξημερώματα σε μία Αθήνα άδεια που ακόμη δεν έχει αποχωριστεί το σύνδρομο του «άσε ρε έξω κάνει μπιλοζήρια (below zero για όσους δεν γνωρίζουν), με τα χιόνια που να πας» με μουσικούλα και καλή παρέα. Λίγο ακόμα και θα πήγαινα να πάρω και τον Bro από το λιμάνι που έφτασε σήμερα το πρωί για 4 ημέρες… μου το χρώσταγε! Πρωί πρωί είχαμε τους γνωστούς αγαπησιάρικους διαλόγους
- Που πήγες και κουρεύτηκες και μοιάζεις με καθυστερημένη;
- Εκεί που πήγες και έφαγες και μοιάζεις με ιπποπόταμο…

Η μαμά μου χαμογελάει από το πρωί μαγειρεύοντας παστίτσιο, φτιάχνοντας γλυκά και όλα αυτά που όπως ισχυρίζεται σε κανονικές συνθήκες την παχαίνουν και δεν τα φτιάχνει γιατί τα τρώει μόνη της. Τώρα είναι αλλιώς όμως… χιχι μαμάδες…

Την άλλη εβδομάδα είναι η προετοιμασία για το παρτάκι. Κάθε χρόνο τρέχουμε όλη την εβδομάδα και στο τέλος καταλήγουμε λιώμα ανάμεσα σε περίπου 150 άτομα. Φέτος ελπίζω να είναι καλά γιατί έχω πολύ όρεξη και όλα μέχρι τώρα έχουν πάει στραβά… τι στο καλό αυτό θα πετύχει που θα μου πάει… και ας έχουμε σημαντικές απώλειες που με στεναχωρούν. Ο καθένας και οι επιλογές του… με το ζόρι αυτά τα πράγματα δεν γίνονται.

Συμβουλή της ημέρας : (την έμαθα από τον αδερφό μου και είναι ατάκα του Θείου λέει) Με σαμπρέλα, τέλι και τανάγια ( ή τανάλια απλά ο θείος μιλάει hardcore Κρητικά) μπορείς να επιδιορθώσεις τα πάντα…για δες!!!

16 Comments:

Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Όποτε βάλετε μπρος το παρτάκι σφυρίξτε μου κι εμένα!!!! Βρήκα τι θα ντυθώ φέτος!!!!!





Τζέσικα Ράμπιτ ;-)

2:35 μ.μ.  
Blogger €lisavet είπε και λάλησε...

καλή επιτυχία να έχει το πάρτυ σας :)


το τέλι τι είναι;

4:17 μ.μ.  
Blogger Fox είπε και λάλησε...

Sorry. Look please here

8:12 π.μ.  
Blogger allitnil είπε και λάλησε...

Για την πέμπτη, φταίει που κάτσαμε!!! Απλά..
Για το πάρτυ άντε με το καλό!
Ελπίζω να αξίζει!
Όσο για τον μπρο.... Καλά να περάσετε και να φάτε και καμιά τηγανιτά τώρα που τρέχει!

12:37 μ.μ.  
Blogger Holden είπε και λάλησε...

Έλα από 'κει να παίξουμε

9:48 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

εγώ σας είπα για το παρτάκι (αν και χωρίς εμάς θα είναι μετρίας επιτυχίας)
:)
μια χαρά σας βρίσκω

7:26 μ.μ.  
Blogger Merr είπε και λάλησε...

This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.

7:56 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

An_lu: Τζεσικα ακούω... μμμ κορμάρα δηλαδης

€lisavet: θενκια θενκια ;)

Fox: γιου αρ γουελκαμ!

Allitnil: θανατος στις καρεκλες στα μπαρ!! Ζήτω τα παρτυ χωρις καθισματα!!!

Holden: ερχομαιαιαιαιαι!!!

Yo!reekas: φτου σας προδότες!!

Μerr: μπα; και να την πατήσω; δεν θα παρω ευχαριστω!

12:40 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

€lisavet: σορυ εχμ... το τελι είναι το σύρμα πχ. τελι τελι τελι και φωτιά, σύρμα πάνω σύρμα κάτω παίζω εγω τον μπαγλαμα κτλ... χιχι

2:34 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Κουρεύτηκες; Μεγάλη η τύχη σου να μην είμαι κοντά. Θα έτρωγες φάπα…

10:32 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Snikolas: γι αυτο και εγω δεν σε καλω...:P

2:43 μ.μ.  
Blogger Mezik είπε και λάλησε...

See HERE

4:49 π.μ.  
Blogger Gogo είπε και λάλησε...

egw exw lissaksei!!!!! ti skata na ntitheis??

pastitsio tha exei na fame??

me exei piasei mia peinalitida teleutaiws!

10:31 μ.μ.  
Blogger fpboy είπε και λάλησε...

1. 150 άτομα ? αμαν !!!!
2. Μαθαίνουμε και καινούργιες λέξεις με τα ποστ σου !
Αυτο το ''τανάγια'', για ισπανικό φαγώσιμο μου έκανε. χι,χι.

3:39 μ.μ.  
Blogger UrbanTulip είπε και λάλησε...

χα χα τι σποντάρες οι μάνα σου! συγγενής με τη δική μου;;;
σου έκανα μια πάσα, πέρνα από το μπλογκ μου

9:34 μ.μ.  
Blogger ric είπε και λάλησε...

85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室

7:25 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home