Τετάρτη, Απριλίου 09, 2008

Υπερ Ένταση


Η άνοιξη έφτασε, τα λουλουδάκια ανθίζουν, οι μελισσούλες κάνουν τα δικά τους… και εγώ δεν μπορώ να κάτσω σπίτι ούτε λεπτό. Μα με βροχή, μα με αέρα, μα με ήλιο δεν μπορώ σου λέω. Δεν με χωράει το σπίτι. Δεν με χωράει η δουλειά (καλά δουλεύω και σε υπόγειο οπότε λογικό…). Έχω πάρει τους δρόμους (τα βουνά δεν τα πήρα ακόμα), έχω πάρει τις λεωφόρους και περπατάω, περπατάω, περπατάω. Επίσης βγαίνω, βγαίνω πολύ. Η κολλητή μου έχει αρχίσει να με λέει «κακή συναναστροφή» γιατί κάθε πρωί δεν ανοίγει το μάτι για την δουλειά από τα ξενύχτια και την βάζω να πηγαίνουμε μέχρι το γραφείο με τα πόδια 40 λεπτά απόσταση (δουλεύουμε πολύ κοντά).
Δεν σας είπα σήμερα θα γραφτώ και στο γυμναστήριο να ξεδίνω εκεί μπας και ηρεμίσω. Μέχρι το καλοκαίρι θα είμαι για πρωταθλητισμό και χωρίς ντόπινγκ. Στο γυμναστήριο έχουν και μαθήματα τζούντο. Σκέφτηκα να ξεκινήσω, να μην το πω σε κανέναν και το καλοκαίρι με την πρώτη αφορμή που θα μου δώσει ο αδερφός μου (με το που θα κατέβω από το πλοίο δηλαδή) να τον «σπάσω» στο ξύλο για να πάρω το αίμα μου πίσω για όλα αυτά τα χρόνια ψυχικής οδύνης και να μην ξέρει από που του ήρθε (μουχαχαχαχα σατανικό;).
Σε γενικές γραμμές πάντως έχω μπει σε Pasxa mode. Όπου βρεθώ και όπου σταθώ η συζήτηση είναι ίδια. «Εσύ που θα πας; Πότε θα φύγεις; Έχεις βγάλει εισιτήρια;». Πολύ με αρέσει! Το Σκ έρχεται και ο Bro. Και αυτό με αρέσει. Τώρα που λείπει μιλάμε πιο συχνά οπότε τον περιμένω πως και πώς να λιώσουμε στις βόλτες και να τα πούμε (μαλλιοτραβηχτούμε) από κοντά.
Άντε βρε σας βάζω και τραγουδάκι έτσι για να συμπληρωθεί το καρέ της υπερ-έντασης!!!


9 Comments:

Blogger UrbanTulip είπε και λάλησε...

xχα χα, είμαι τόσο μακριά αλλά έφτασε ως εδώ η ενέργειά σου! Βρε τι έγινε; ( σεξ κάνεις;). Πάντως με έπιασε και μένα το θέμα με τα γυμναστήρια, πήγα προχθές, χθες και σήμερα φιλοδοξώ να πάω τρέξιμο και να κάνω yoga.

α μη ξεχνάς βιταμίνες!

1:11 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Urbantulip: αχ να σου πω... τι λέει το παλικάρι στο τραγούδι μετά το "εν η μαμά μου που φταίει" γιατί δεν μπορώ να καταλάβω... κάνε μετάφραση pleaseeeee!!

(δεν φταίει το σεξ αγαπητή...τα παιχνίδια του μυαλού φταίνε ;) )

1:14 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

forget the seasons that bring you down λοιπόν, βουρ στην άνοιξη :))

11:07 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

ναι, το πάσχα, το είχα ξεχάσει!!! 3 μέρες όμως τι να σου κάνουν-εκτός και αν φυγεις "σχολικές" διακοπές...!

1:00 π.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Πήγες στο gym ή ακόμα ;-)

2:51 μ.μ.  
Blogger neropistolero είπε και λάλησε...

Με την ενέργεια που έχεις είσαι ιδανική για ψήσιμο αρνιού, με 100 στροφές το δευτερόλεπτο στη σούβλα (αν και κάθε καλός ψήστης ξέρει ότι μετά από κανα δύωρο, πρέπει να πέσουν λίγο οι στροφές).
Εύγε πάντως.

4:39 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

deadend mind: βουρβουρβουρ!!!

Yo!reekas: μωρε να φύγουμε και ας είναι και για 3 ώρες!!!

An-lu: αμε αμε...;)

neropistolero: εμείς στην Κρήτη δυστυχώς το ψήνουμε “αντικριστό” οπότε άκυρη η σούβλα... θα καταναλώσω την ενέργεια μου αλλού ;)

1:13 μ.μ.  
Blogger fpboy είπε και λάλησε...

Ρε οδοντογλυφίδα, ρε καλαμάκι απο κοτόπουλο,ρε είσαι δεν είσαι 30 κιλά , τι το θες το γυμναστήριο ?
χι,χι,καλή βδομάδα!

2:46 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

ftboy: 58 περικαλω τα κιλα!! αλλα γενικότερα "για εσενα νοιασου και γυμνασου"!

1:34 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home