Πέμπτη, Μαρτίου 27, 2008

Όλοι μου λένε

Αφιερωμένο στη μαμά...

10 Comments:

Blogger €lisavet είπε και λάλησε...

χαχαχα! όλες οι μαμάδες τα ίδια λένε;

7:29 μ.μ.  
Blogger fpboy είπε και λάλησε...

πολύ τρυφερούλι ποστάκι.
''no one loves you like mamma!''.
Με τα καλά του και τα κακά του...
φιλιά....

8:43 μ.μ.  
Blogger Gogo είπε και λάλησε...

τι καλό κομματάκιιιιιι!!

Πολύ γλυκούλι, αυτή η Αντριάννα δίνει ελπίδες για τα χάλια μας!

Αξιοπρεπέστατη ποπππ!

9:30 μ.μ.  
Blogger Jason είπε και λάλησε...

Ωραίο!
Δεν το είχα υπόψη μου.

3:51 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

ποια είναι αυτη; (σου μοιάζει κιόλας, αν και χωρλις γυαλιά!)

8:03 μ.μ.  
Blogger Crucilla είπε και λάλησε...

Είπαμε,όλες οι μαμάδες καμαρώνουν για τα παιδάκια τους που είναι ξεχωριστά...αλλά, θέλουν να τα δουν και μια μέρα... "σαν όλα τα άλλα!"

11:21 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

€lisavet: η δική μου σίγουρα...

fpboy: ή στα ελληνικά "εκτός από την μάνα σου κανείς δεν σε θυμάται"... λίγο μελό ακούστηκε αυτό...

gogo: ναι είναι πολύ καλή...;)

Jason: γι αυτό είμαι εδώ γαι να ενημερώνω ;)

Yo!reekas: Ανδριάνα Μπάμπαλη... βάλε στο ΕσυΣωλήνα και δες...
(κοιτα να δείς που με μοιάζει...)

Crucilla: εμένα η δική μου από την αρχή στο δεύτερο στάδιο πέρασε... αυτό της κλωνοποιησης

11:27 π.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Χα! τέεεεεεεεεεελειο

5:09 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος είπε και λάλησε...

άντε κάποιος να της πει "μείνε όπως είσαι"..να το πει σε όλους μας δηλαδή.
φιλί :)

3:45 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

allitnil: γλυκουλιιιιιιιι!!!

deadend mind: αντε ντε κάποιος να της το πει!!!

11:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home