Παρασκευή, Φεβρουαρίου 19, 2010

...έναν κλώνο στο 5 παρακαλώ!!


η καλή μου φίλη Allitnil είχε μία λαμπρή ιδέα... ζήτησε εναν κλώνο για να τα καταφέρει με όλα αυτά που πρέπει να κάνει μέχρι το καλοκαίρι και το βρίσκω υπέροχη ιδέα το όλο project! Νομιζω πως μόνο ένας άντε δύο κλώνοι και λιιιγο λιγότερος ύπνος θα μας σώσουν απο όοοολα αυτά που έχουμε βάλει στην κεφάλα μας!! Όποιος γνωρίζει την διαδικασία να ενημερώσει!

υγ: άτιμε προφέσορα με κατέστρεψες! έχουν αρχίσει να μου μπαίνουν ιδέες για φωτίτσα στο σπιτικό σου!!!

5 Comments:

Blogger Vany είπε και λάλησε...

To Surrogates το είδες; θα ήταν μια λύση αν γινόταν όντως.Σαν ταινία δε λέει πολλά,αλλά αυτό που θες,το έχει

5:32 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Εγώ επείγομαι.... τι θα γίνει????

11:17 μ.μ.  
Blogger gogonutsss είπε και λάλησε...

Η νέα "Trillian" είναι η ATI Radeon HD 5870 Eyefinity 6 Edition ->

http://ghz.gr/2010/02/18/η-νέα-trillian-είναι-η-ati-radeon-hd-5870-eyefinity-6-edition


:PPPPP

12:31 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Vany: οχι λες να το δω;;;;θα βοηθησει ή θα χασω χρονο

Allitnil: περιμενε μην γινεσαι διακοπτης... μιλαω!

Gogo: βρε βρε για δες εγινα καρτα γραφικων... και ειμαι και καλη απο οτι λενε!!

9:02 μ.μ.  
Blogger Santiago Nasar είπε και λάλησε...

Αν βρεις τον τρόπο, πες τον και σε εμένα (αν και εγώ χρειάζομαι τουλάχιστον 3-4 κλώνους).

10:13 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home