Πέμπτη, Νοεμβρίου 19, 2009

Καλοτάξιδο κύριε Γιώργο...



Το μικρό μου πήγε σε άλλο ιδιοκτήτη… 9 χρόνια μαζί… στο ΤΕΙ, στις βόλτες με ανησυχίες, με γέλια και κλάματα, σε περιπέτειες από βλάβες, στις γνωριμίες στα φανάρια, με μουσικές στη διαπασών, στα φιλιά, στους τσακωμούς, στις αγκαλιές. Τα αυτοκίνητα είναι σαν μικρά σπίτια και κρύβουν πολλές ιστορίες. Το δικό μου αν είχε στόμα ίσως και να με έβριζε με τόσα που έχει τραβήξει στα χέρια μου ειδικά μετά το τελευταίο καλοκαίρι που τράβηξε το φόρτωμα της ζωής του… το πήρε κάποιος που θα το ανακατασκευάσει και υποσχέθηκε πως η πρώτη βόλτα θα είναι δική μου…






10 Comments:

Blogger neropistolero είπε και λάλησε...

Καλά, είχες το παλιό Mini Cooper, το δεύτερο καλύτερο αυτοκίνητο μετά το παλιό Φιατ 500 και πήγες και το πούλησες? Δηλαδή τι καλύτερο θα πάρεις?

10:23 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

ε οχι και το δευτερο... μην συγκρινεις το κασμιρ με το κοντρα πλακε χιχι

12:28 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

γίνεται τρίλιαν χωρίς μίνι κούπερ????

1:24 μ.μ.  
Blogger fpboy είπε και λάλησε...

Και τώρα τι να πω ;
Καλές εκδρομές με το καινούργιο !

9:37 μ.μ.  
Blogger prozak είπε και λάλησε...

annarozak@yahoo.gr

σε παρακαλώ στείλε μου ένα μειλ οποτε μπορείς

ευχαριστώ...

12:41 μ.μ.  
Blogger Crucilla είπε και λάλησε...

Καλές βόλτες!!!!!!!!

2:15 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Στο καλό..... σνηφ σνηφ.....!

11:42 μ.μ.  
Blogger Tanila είπε και λάλησε...

Τι μαθαίνω μανδάμ;
Την πάτησες!
Θα με γνωρίσεις από κοντά...

10:14 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

12:00 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Yo!reeka: μάλλον γίνεται αγαπητέ αλλά μου λείπει το μικρό μου... το καινούριο βλέπεις δεν τσουλάει στις κατηφόρες με χειρόφρενο χιχι μηδενικές συγκινήσεις

Fpboy & Crucilla: μερσί μποκου μποκου παιδάκια... ;)

Allitnil: κλαψ κλαψ...

Tanila: την πάτησα;;; ωχ ωχ...

12:02 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home