Δευτέρα, Δεκεμβρίου 14, 2009

Ευλογημένα κουφέτα και καλές γιορτές...

Πριν λίγο καιρό παντρεύτηκε ένας φίλος μου. Να ναι καλά το παιδί και βίο ανθόσπαρτο. Μετά τον μήνα του μέλιτος (λέμε τώρα) μαζευτήκαμε κάποια στιγμή στο σπίτι του όλη η παρέα από την σχολή να δούμε φωτογραφίες να σχολιάσουμε τον γάμο και να παίξουμε κανένα επιτραπέζιο βρε αδερφέ… Πάνω στις «γαμοσυζητήσεις» λέει η νύφη στις κοπέλες της παρέας «Κράτησα και κουφέτα από τον δίσκο να πάρετε να τα βάλετε στο μαξιλάρι σας να δείτε ποιον θα παντρευτείτε»… έκανα εγώ πως δεν άκουγα διότι τι να σχολιάσεις σε αυτό αγαπητέ αναγνώστη; Έλα μου όμως που η νυφούλα μας είναι «λίγο επίμονος άνθρωπος» θα την έλεγα και επαναλαμβάνει ενώ ταυτόχρονα σηκώνεται από τον καναπέ και φέρνει ένα μπολ με τα εν λόγω κουφέτα και μου τα χώνει να εδώ εις την μούρη… παίρνω εγώ ένα δύο και χλούπ τα βάζω στο στόμα… «μηηηηηηηη» φωνάζει αυτή… «είναι ευλογημένα από τον παπά είναι αυτά που έλεγα για το μαξιλάρι σου»! Μάλιστα σκέφτομαι εγώ και χωρίς κανένα ιδιαίτερο σχόλιο παίρνω τρία και τα βάζω ευγενικά σε μια χαρτοπετσέτα και στην τσέπη μου μασουλώντας τα άλλα δύο από πριν… μην φάμε και κανένα ξύλο για τα κουφέτα και έχουμε κι άλλα. Πριν κοιμηθώ… τα βγάζω από την τσέπη μου, τα κοιτάζω… και κάπου ανάμεσα στο «βάζω τις πυτζάμες μου και μιλάω με κάτι φίλους στο msn»… τα τρώω και αυτά χωρίς τύψεις!

Το επόμενο πρωί ξυπνάω έντρομη… είχα ονειρευτεί… θαύμα!!!! Ήμουν λέει σε ένα σπίτι χρόνια αργότερα από το σήμερα (στο σπίτι μου) και καθόμουν στον καναπέ με δύο κολλητούς μου και βλέπαμε τηλεόραση… κάποια στιγμή πείνασαν τα παλικάρια και μου παραπονιόντουσαν λέει πως θέλουν να μαγειρέψω κάτι και πως σαν συγκάτοικος δεν τους προσέχω καθόλου ούτε εγώ ούτε η άλλη κοπέλα του σπιτιού… Αυτό είναι φίλοι μου… το ευλογημένο κουφέτο έκανε την δουλεία του ακόμα και από το στομάχι μου… δεν θα παντρευτώ αλλά θα καταλήξω να μένω με τους κολλητούς μου… άντε μου έφυγε και ένα άγχος πως θα έμενα λέει με γάτες που δεν τις συμπαθώ… αλήθεια τι να μαγειρέψω αύριο;

Το παρακάτω βιντεάκι για καλές γιορτές γιατί δεν με βλέπω να ανεβάζω πάλι ποστ σύντομα με τις συχνότητες που έχω υιοθετήσει…


10 Comments:

Blogger the BluElephant είπε και λάλησε...

"...καλά έκανα και έκοψα τους γάμους" χοχοχο

11:52 μ.μ.  
Blogger gogonutsss είπε και λάλησε...

αχ χτες έβλεπα 3 φαγούτες γιαγιάδες να χασκογελάνε πάνω από την παρέα μου!! Μια χαρά είσαι!

12:21 π.μ.  
Blogger Tanila είπε και λάλησε...

Eίσαι μια αγία!
Εγώ θα τα είχα κοιτάξει περιφρονητικά, θα είχα απαντήσει ότι 1) ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΩ και ούτε να δω ποιον θα παντρευτώ, 2) δεν πιστεύω σε ηλίθιες προλήψεις και στους παπάδες, 3) θα είχα σχολιάσει στον φίλο μου τι πήγε και παντρεύτηκε.

9:34 π.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Τι ωραία... πολύ χαίρομαι που θα καταλήξουμε ετσι, γιατί εγώ ήμουν σίγουρη πως θα καταλήξω μόνη μου με γάτες... που άλλωστε τις συμπαθώ!

10:33 μ.μ.  
Blogger fpboy είπε και λάλησε...

Αμαν, μπήκα να πω χρόνια πολλά κια έτσι αλλά το ποστ σου με προβλημάτισε.
Φιλιά και καλά να περάσεις.

Mόνο θετικές σκέψεις για το 2010.

1:53 π.μ.  
Blogger mahler76 είπε και λάλησε...

κι εγώ που νόμιζα ότι στο όνειρο παρτουζώθηκες με τουσ 2 κολλητούς σου...τι απογοήτευση...

10:31 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

The bluelephant: τους έκοψες; σταμάτησες να πηγαίνεις ή να παντρεύεσαι; χιχιχι

Gogo: καλομελέτα και έρχεται....

Tanila: οχι μωρέ τώρα την πήρε γιατί να το κακοκαρδίσω το παιδί;;;

Allitnil: ναι αλλά τις γάτες σου να τις κρατήσεις μακριά... άντε μπράβο αλλιώς να ψάξεις για άλλους συγκάτοικους ;)

fpboy: ως προς τι προβληματίστηκες αγαπητέ; ως προς τον ονειροκρίτη; δεν πιστεύετε στα όνειρα;

mahler76: ααα ναι η αλήθεια είναι πως δεν μας εξήγησε το ευλογημένο κουφέτο τα των σεξουαλικών μας ορμών... στον επόμενο γάμο ;)

6:40 μ.μ.  
Blogger Fibi είπε και λάλησε...

Καλές γιορτές!

3:36 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

χα χα χα χα χα
να εκτιμάς τους ανθρώπους που δεν σε βάζουν να τρως κουφέτα!
φιλάκια καλή χρονιάαααα

11:13 π.μ.  
Blogger prozak είπε και λάλησε...

επρεπε να της πεις ότι για να δεις ποιον θα παντρευτείς πρέπει η νύφη να είναι παρθένα...!!! ;-)

3:27 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home