Τρίτη, Μαΐου 27, 2008

ΠΡΟΣΚΥΝΩ!!



8 Comments:

Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Δεν ξέρω γιατί αλλά ήμουν σίγουρος πως αυτό θα ήταν το τραγούδι σου!!!

2:27 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

Το γαλλικό ήταν δικό μου.

2:28 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Για το πρώτο συμφωνούμε, το δεύτερο όμως ήτο μια μάπα και μισή...πάντα γαλλική ;-)

3:03 μ.μ.  
Blogger geokalp είπε και λάλησε...

είχαν ενδιαφέρον πάντως!

1:25 π.μ.  
Blogger geokalp είπε και λάλησε...

κι εγώ με το γαλλικό...

1:25 π.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

χεχεχε!
Εγώ πάντως μπερδεύτηκα με το ισπανικό! Δεν κατάλαβα τελικά αν το θέμα του ήταν ο Περαίας η το τσικι τσικι...

1:11 μ.μ.  
Blogger Santiago Nasar είπε και λάλησε...

Κι εγώ με τη Γαλλία!
Αριστούργημα!

9:45 π.μ.  
Blogger Mogwai είπε και λάλησε...

tsiki tsiki!

3:29 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home