Τρίτη, Σεπτεμβρίου 23, 2008

του Φασιον ορ νοτ του Φασιον


Και εκεί που η ζωή κυλά σχετικά ήρεμα ( τρέχει με αμφιβόλου ταχύτητες στην Κηφισιάς με σπασμένα φρένα και φαγωμένα λάστιχα )… διαβάζω ένα άρθρο δεν θυμάμαι που το οποίο εν ολίγης λέει πως «η μόδα έχει πλέον τερματίσει και πως έτσι όπως τα κάναμε έχουμε καταντήσει να είμαστε όλοι ίδιοι»! Το σκέφτομαι και συνεχίζω να διαβάζω παρακάτω… «Και όταν εννοώ όλοι ίδιοι εννοώ πως τα δεκατριάχρονα μοιάζουν με τριαντέρες και οι τριαντάρες με εικοσάχρονα»… Ταράζομαι. Σηκώνομαι από τον καναπέ και ανοίγω αρχικά την ντουλάπα με τα παπούτσια μου. Αθλητικά – Γόβες 10 – 4… ανησυχητικό σκορ. Πηγαίνω στα ρούχα Σπορ – Κυριλέ Δεν κατάφερα να βγάλω καν σκορ… Αυτό είναι σοβάρό σκέφτομαι... όταν είμασταν στο Λύκειο μας έλεγαν πως είμαστε όλοι ίδιοι επειδή φορούσαμε μάυρα και τα αγόρια άφηναν μαλλιά αλλα αυτο ειναι άλλο. Ρε μπας και έχει δίκιο; Μήπως η μαμά μου καλά κάνει και φωνάζει; Ασταδιάλα… θα το σκεφτώ σε δύο χρόνια. Στο κάτω κάτω αν είναι να είμαιθ τριαντάρα και να μοιάζω με εικοσάρα πάλι για καλό μου θα είναι!!!

10 Comments:

Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

δηλαδή τώρα δεν είσαι 30άρα ;
παπαπαπα πού τα πουλάς αυτά...!

7:49 μ.μ.  
Blogger gogonutsss είπε και λάλησε...

Είμαστε πιπίνια!

Αυτά!

12:27 π.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Χεχεχε!!! Πάλι καλά να λες!!!!

7:55 μ.μ.  
Blogger Clueless είπε και λάλησε...

Ναι ένα blend είναι και Κύπρο τα πράγματα.. οπότε εγώ δηλώνω 15 χρονών. :)

12:29 μ.μ.  
Blogger Fibi είπε και λάλησε...

Kαλή μου μη σκας, (στο ίδιο καζάνι βράζουμε) δεν μας πήραν και τα χρόνια, όπως το είπες ούτε καν 30 δεν είμαστε :)

καλημέρες

2:27 μ.μ.  
Blogger tzo είπε και λάλησε...

Δεν ξέρω τι λεν αυτοί, εγώ όταν με ρωτάνε λέω 25 και είναι και αυθόρμητο!!!

3:18 μ.μ.  
Blogger ptwsh είπε και λάλησε...

entaxei .. to problima tha einai na eisai 50ara+ kai na prospatheis na moiaseis me 30ara :/

ψηφίζω νοτ του Φασιον

τα φιλιά μου

9:40 μ.μ.  
Blogger fpboy είπε και λάλησε...

Εγώ θα έλεγα sometimes του φάσιον.
Και δίνω επιχειρήματα...
1. Παίζουν απίστευτα ρoύχα για γυναίκες!
2. Έχεις σκεφτεί πόσες χιλιάδες γυναίκες θα θέλανε να φορεσουν το XS της bsb και δεν μπορούν ?
3. Πέρνεις άλλο respect σαν γυναίκα απο όλους. Και απο τον πιο alternative- underground τύπο.
4. Aν όχι τώρα πότε ?

2:57 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Yo!reekas : επειδή πάτησε εσύ τα 30something δεν σημαίνει πως όλος ο κόσμος ξεκινά από αυτές τις ηλικίες... εγώ είμαι λελούδι ακόμα!!

Gogo: ΖΗΤΩ!

An-lu: φτου φτου πάλι καλά να λέω ;)

Clueless: δηλώνεις 15 αλλά πόσο είσαι είπαμε;

fibi: όχι αγάπη μου σιγά μην παίξουμε το παιχνίδι τους!!!

Allitnil : καλά εσύ έχεις και αλτσχαιμερ... μπορεί τα υπόλοιπα απλά να τα ξεχνάς... ;P

fpboy: σαν να έχεις επιχειρήματα εσύ...

11:41 π.μ.  
Blogger another είπε και λάλησε...

κι εγω λεω του φασιον αλλα με τον δικο σου τροπο κι οχι με αυτον του "fall winter 2008-9".

Αμα νιωθεις εσυ θεα, κι ενα σακι απο πατατες να φορας, παλι θεα θα εισαι!

5:22 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home