Παρασκευή, Ιουνίου 20, 2008

Αγαπώ!!


Τον αγαπώ… τον ερωτεύτηκα…κάθε ημέρα τον σκέφτομαι και όταν βραδιάζει θέλω να τον επισκεφτώ να τον πάρω αγκαλίτσα… και να σκεφτεί κανείς πως ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τις γάτες, πως ποτέ δεν μου είχαν βγάλει τέτοια συναισθήματα… ίσως να φταίει που σε λίγο καιρό ίσως μας τον πάρουν για να τον μεγαλώσουν άλλοι, ίσως να φταίει που είναι τοσοδούλης, ίσως να φταίνε τα μικρά του τα αυτάκια, ίσως να φταίει που κοιμάται όλη την ώρα αγκαλιά με μία χνουδωτή παντοφλίτσα (που έχει και ρολογάκι στο εσωτερικό της σαν την καρδιά της μαμάς)… ίσως να φταίει που είναι τόσο απροστάτευτος… ίσως να φταίει που κατά βάθος είμαι μία γεροντοκόρη που πρέπει να ξεκινήσει να μαζεύει γάτες σιγά σιγά… : S

10 Comments:

Blogger tzo είπε και λάλησε...

Άντε βρε που είσαι γεροντοκόρη..... γεροντοκόρη!

1:16 μ.μ.  
Blogger fpboy είπε και λάλησε...

φοβερή φατσούλα η καινούργια σου αγάπη!

1:20 μ.μ.  
Blogger An-Lu είπε και λάλησε...

Ματάκια μου...τόσα αδεσποτούλικα γατάκια ανεβάζω στο μπλογκ μου...γιατί δεν υιοθετείς κι εσύ ένα ;-)

1:30 μ.μ.  
Blogger Unknown είπε και λάλησε...

Φώκιες από τη μία, γατάκια από την άλλη...αν αρχίσεις να γράφεις και ποιήματα να ανησυχείς! :P

Πλάκα κάνω. Ο συγκεκριμένος είναι "φατσάρα".

p.s. Ποδήλατο πήρες???

1:46 μ.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Allitnil: στα μούτρα σου... (καθρεφτακι)

fpboy: αγαπω σου λέω...

An-lu: εδω δεν ξερουμε τι να κανουμε αυτον εδω θα πάρουμε κι αλλο;;;;

Dilated: πολυ ζώο μαζευτηκε ε; (βασικα οι φωκιες ήταν για την εναρξη του καλοκαιριού μου... )

πήρα ποδηλατακι (βασικα μου χαρισαν) και είμαι πολυ χαρουμενη

2:57 μ.μ.  
Blogger snikolas είπε και λάλησε...

ayto mporeis na to kaneis polu oraia soupa.

12:39 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's είπε και λάλησε...

α εντάξει τα είπες μόνη σου προτου σε κράξω :)

1:08 π.μ.  
Blogger Clueless είπε και λάλησε...

Γλύκαααααααααααααααα!!!!
Να το κρατήσεις!! Είναι πανέξυπνα. :)

9:59 π.μ.  
Blogger UrbanTulip είπε και λάλησε...

μα γιατί να το δώσετε;; ειναι υπέροχο!
τι γεροντοκόρη και μαλακίες λες! ο γάτος είναι ένδειξη ανεξαρτησίας λένε.

11:52 π.μ.  
Blogger Trilian είπε και λάλησε...

Snikolas: ναι αλλά και πάλι μερίδα ολόκληρη δεν βγάζει όπως τα κατεψυγμένα που τρως οπότε μην κάνεις όρεξη!!

Yo!reekas: είδες ήταν προβλέψιμο το σχόλιο σου...

clueless: καλως ήρθες... δυστυχώς δεν μπορώ λείπω όλη την ημέρα απο το σπίτι...

Urbantulip: ο γάτος είναι δείγμα ανεξαρτησίας για τον εαυτό τουόχι για εμένα... ακουμε που σε λέω...

11:23 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home